![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik die "s" wegdoe heb ik geen problemen. Wat nu? Al de rest is gewist, doe ik zelfs dagelijks. Via Firefox heb ik geen enkel probleem.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met office 2007 nu ook hetzelfde probleem min of meer.
Opgeslagen bestanden kan je niet meer openen door rechtstreeks op het icoon te klikken zonder eerst office 2010 te kopen. Uw eigen opgeslagen bestanden dus hé. Niet meer te openen! Dit zijn naar mijn mening schandalige handelspraktijken aan het worden.
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "s" wegdoen.
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb horen zeggen dat al wie die 's' heeft op een zwarte lijst staat van de NSA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een mogelijkheid natuurlijk; maar dit klopt toch niet meer?
Heb jij daar geen problemen mee?
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij die s?
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe geen moeite, ik heb geen flauw idee waar dat hier over gaat...
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft er een "s" aan toegevoegd en nu heb ik dus geen verbinding meer op die manier. Als ik die "s" wegdoe heb ik geen probleem. Wie nog?
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die "s" krijg ik dit;
Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website. Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie. Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website. Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen. U wordt aangeraden om deze webpagina te sluiten en niet naar deze webpagina te gaan. Pictogram AanbevolenKlik hier als u deze webpagina wilt sluiten. Pictogram Niet aanbevolenDoorgaan naar deze website (niet aanbevolen). Meer informatie Meer informatie
![]() |
#51 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik gebruik Safari, geen IE. Misschien doet Safari zelf die "s" wel weg? Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar genoeg zelfs. Iemand verklaringen? (er zitten hier toch it'ers waar de halve wereld dankbaar moet voor zijn?)
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.politics.be Je moet dus terug hier uitkomen. Ben benieuwd?
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uwe link levert ne pop up die over certificaten begint te zeveren. Ga ik echter via google wordt ik ook naar https://www.politics.be gestuurd maar dan kom ik wel probleemloos op P.be terecht. Er staat dan in de adresbalk zo'n hangslotje bij die https. Kortom: met die s bij Google heb ik geen last. Wel met die s in uwe link. Al gaat het om hetzelfde adres... Het wordt voor mij alleen maar meer ondoorgrondelijker...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 20 september 2013 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu nog een paar en we hebben een organisatie.
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hmm, allerlei technische info waar ikzelf geen kaas van heb gegeten, maar toch enige reacties. Bedenking: een 's' van secure met bijhorende encryptie, is dit eerder niet vertragend gezien een extra "beweging" moet worden gemaakt. Kan men deze extra performantie nodig om de encryptie te realiseren zonder dat men inboet qua tijd, eerder niet gebruiken dat de zaken gewoon nog sneller lopen? Het beveiligingscertificaat heb ik ook, en dit uit pure gewoonte om de url, te beginnen achter de http:// via copy/paste in de werkbalk te brengen. Maar heden staat er https:// en krijgt men het beveiligingscertificaat. Dat een website niet meer kan worden geopend indien opgeslagen, heb ik ook eens gehad. Moet hier meer op letten. Indien dit zou kaderen in het feit dat iedereen dan een nieuwe versie van Windows moet kopen... Dat zou nogal eens een ongeoorloofde "move" zijn van Windows. Dat dit zou zijn om mensen te volgen: als ze bij Belgacom en andere jaren kunnen zitten zonder dat het toevallig wordt opgemerkt... maak ik mij allang geen illusies meer. Ik vraag mij eigenlijk af indien er veel schrijvers van software zijn bij wie nooit het gedacht en/of de verleiding is geweest of ze een achterpoortje zouden inbouwen...
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 20 september 2013 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als wij beiden dus 2007 hebben, ik stuur u een bestand van bv Publisher door dan kan je dat niet meer openen door op het bestand te klikken. Straffer zelfs, ik kan mijn eigen bestand niet meer openen door op het icoon te klikken in "mijn documenten" zonder 2010 eerst te moeten kopen. Probeer maar.
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit zal ik ten gepaste tijden zeker eens bekijken. Dit is gewoonweg mensen dwingen om te kopen, en zou eerder massaal moeten worden afgekeurd. Bedenking: een 's' van secure met bijhorende encryptie, is dit eerder niet vertragend gezien een extra "beweging" moet worden gemaakt. Kan men deze extra performantie nodig om de encryptie te realiseren zonder dat men inboet qua tijd, gebruiken dat de zaken gewoon nog sneller lopen.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen openbaar. Bv bedrijfsfilialen onder elkander en zo. Wat is er aan het gebeuren?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 september 2013 om 23:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien heb je (of iemand die je pc gebruikt) een trial versie van 2010 erop gezet en worden die bestanden nu door deze versie geopend in plaats van door 2007? Een andere mogelijkheid is dat een of ander virus je probeert te scammen.
![]() |