Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2004, 16:45   #41
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

The piano,

eventjes op een rij plaatsen,

Ik werd door jouw verweten een meeloper en een zevende wiel aan de wagen te zijn,
daarop antwoorde ik dat ik helaas niet aanwezig kon zijn opdat ik werk.

Dan begon jij direct over hoeveel jij werk, dat interesseert me feitelijk geen zier!

Maar waar ik naartoe wil, is dat jij alles naar jouw toedraait, hoe zielig het ook mag lijken.

Met Vlaamse groet!
Sam,
Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 16:52   #42
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Kijk piano, ik zei juist dat die avatar niet overeenstemt met mijn politieke keuzes, en dan blijf jij nog doorhameren door te zeggen dat ik extreem-rechts ben. Als ik inderdaad extreem-rechts was dan had ik allang een avatar van het blok geplaatst. Ik kom trouwens uit een VLD-nest, heb zelfs een paar familie-leden die werken voor minister Keulen; maar uit schaamte voor al dat politiek VLD-gepruts moet ik wel iets anders pakken als avatar, en deze leek wel op te vallen.
ahem

25-07-2004, 20:04 #78 Gorefest vbmenu_register("postmenu_591456", true);
Provinciaal Statenlid

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Black Girlke
blokkers moeten weten eens ze gekend zijn nergens meer ter wereld veilig zijn en ook hun familie, dat is de tol voor hun gedrag en racisme...

Oei dan heb ik op de nepversie gestemd, de échten leven blijkbaar ondergedoken en anoniem uit vrees voor hun leven

bwaa er zijn wel meer fakende blokkertjes hoor...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 22 augustus 2004 om 16:55.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 17:09   #43
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
ahem

25-07-2004, 20:04 #78 Gorefest vbmenu_register("postmenu_591456", true);
Provinciaal Statenlid

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Black Girlke
blokkers moeten weten eens ze gekend zijn nergens meer ter wereld veilig zijn en ook hun familie, dat is de tol voor hun gedrag en racisme...

Oei dan heb ik op de nepversie gestemd, de échten leven blijkbaar ondergedoken en anoniem uit vrees voor hun leven

bwaa er zijn wel meer fakende blokkertjes hoor...
Wat ahem? Logisch dat er alleen nog het blok overblijft niet? Tis niet omdat je op het blok stemt dat je er ook een bent?

Laatst gewijzigd door Gorefest : 22 augustus 2004 om 17:15.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 17:18   #44
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePiano
Nee, de relevantie is dat het Zwart Blok beweert dat migranten niet kunnen integreren, en sterker nog: niet willen dat ze integreren. Mahassine bewijst het tegenovergestelde en is op zijn manier de Justine Hénin van de integratie en zet hier duidelijk racistisch rechts op het verkeerde been, jou inbegrepen
vreemde redenering alweer. Ik beschouw Chokri niet als "een allochtoon" zonder meer, maar wel als een geïntigreerde Vlaming van allochtone afkomst, ik beschouw hem dus als "normaal". Door dat jij je post zo hard benadrukt dat hij "een allochtoon" is (met als enig doel dat vermelden, want je zegt nadien zelf dat Pukkelpop je eigenlijk helemaal niet interesseert), ben jij het juist die Chokri als "anders" beschouwt. Dat je mij bovendien voor die terechte opmerking als "racistisch rechts" bestempelt zegt weeral veel...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 22 augustus 2004 om 17:28.
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2004, 17:19   #45
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Ik geef u volledig gelijk
Oud 22 augustus 2004, 20:55   #46
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Ik pleit inderdaad voor een etnische zuivering, maar dit is een persoonlijke mening
8) En welke bestemming, heb je voor jezelf gereserveerd ???
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 00:33   #47
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Voor wie niet zoveel houd van vendelzwaaiende nostalgiekers in Tirolerbroekje en een swastika op zijn billen getatoueerd, was er gisteren de zoveelste editie van Pukkelpop, georganiseerd door onze beste Belg Chokri Mahassine. Hij doet het toch maar weer!

[size=4]Chokri Mahassine is alweer een tevreden man[/size]za 21/08/04 - De 19e editie van Pukkelpop heeft zijn derde concertdag gehaald zonder al te veel regen. Organisator Chokri Mahassine is dan ook een tevreden man. "Na de modderellende van vorig jaar, was dit zeker een opsteker", zei hij.

Client heeft de derde Pukkelpopdag geopend in de Dance Hall.

(foto Belga)Op dag drie was het vooral uitkijken naar het concert van The White Stripes. Het Amerikaanse duo sloot de 19e editie van Pukkelpop af op het hoofdpodium.

De Belgen waren ook opnieuw goed vertegenwoordigd, met onder meer concerten van Arsenal, Soulwax, 2 Many DJ's en Monza. De broers Dewaele speelden in de vooravond met hun rockgroep op het hoofdpodium. De zonen van Zaki speelden in de Boilerroom de allerlaatste Pukkelpopnoten.

Het festival heeft voor het vierde jaar op rij de kaap van 100.000 toeschouwers overschreden. Dit jaar kwamen er zelfs [size=5]125.000[/size] muziekliefhebbers opdagen, 40.000 elk van de eerste twee dagen en 45.000 op de slotdag. Dat zijn er 15.000 meer dan vorig jaar.
Kan allemaal best wel zijn, zelfs dat hij een Belgische identiteitskaart heeft. Maar het zal nooit een Vlaming zijn. Mahassine is etnisch een Marokkaan.
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 02:08   #48
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Kan allemaal best wel zijn, zelfs dat hij een Belgische identiteitskaart heeft. Maar het zal nooit een Vlaming zijn. Mahassine is etnisch een Marokkaan.
ah, wat bedoelt FDW dan met "Vlaming onder Vlamingen" als defenitie voor "geïntegreerd"? (zie forumsessie, topic "eigen volk?")
Uw criterium toegepast op dat van FDW zou dus betekenen dat alle vreemdelingen het land zouden moeten verlaten?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 03:31   #49
Public energy
Provinciaal Statenlid

Public energy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor wie niet zoveel houd van vendelzwaaiende nostalgiekers in Tirolerbroekje en een swastika op zijn billen getatoueerd, was er gisteren de zoveelste editie van Pukkelpop, georganiseerd door onze beste Belg Chokri Mahassine. Hij doet het toch maar weer!

[size=4]Chokri Mahassine is alweer een tevreden man[/size]za 21/08/04 - De 19e editie van Pukkelpop heeft zijn derde concertdag gehaald zonder al te veel regen. Organisator Chokri Mahassine is dan ook een tevreden man. "Na de modderellende van vorig jaar, was dit zeker een opsteker", zei hij.

(foto Belga)Op dag drie was het vooral uitkijken naar het concert van The White Stripes. Het Amerikaanse duo sloot de 19e editie van Pukkelpop af op het hoofdpodium.

De Belgen waren ook opnieuw goed vertegenwoordigd, met onder meer concerten van Arsenal, Soulwax, 2 Many DJ's en Monza. De broers Dewaele speelden in de vooravond met hun rockgroep op het hoofdpodium. De zonen van Zaki speelden in de Boilerroom de allerlaatste Pukkelpopnoten.

Het festival heeft voor het vierde jaar op rij de kaap van 100.000 toeschouwers overschreden. Dit jaar kwamen er zelfs [size=5]125.000[/size] muziekliefhebbers opdagen, 40.000 elk van de eerste twee dagen en 45.000 op de slotdag. Dat zijn er 15.000 meer dan vorig jaar.
Nu kan de mythe dat allochtonen in vlaanderen niet de volle kansen krijgen eindelijk begraven. Het feit alleen al dat iemand van vreemde afkomst kan oplimmen tot in de hoge sferen van de vlaamse samenleving bevestigd mijn vermoeden; als iemand bereid is ZELF verantwoordelijkheid op zich te nemen zijn er in Vlaanderen geen grenzen, welke huidskleur je ook hebt.
Public energy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 03:52   #50
Isegrim
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Public energy
Nu kan de mythe dat allochtonen in vlaanderen niet de volle kansen krijgen eindelijk begraven. Het feit alleen al dat iemand van vreemde afkomst kan oplimmen tot in de hoge sferen van de vlaamse samenleving bevestigd mijn vermoeden; als iemand bereid is ZELF verantwoordelijkheid op zich te nemen zijn er in Vlaanderen geen grenzen, welke huidskleur je ook hebt.
Dat bewijst ook maar eens te meer dat dat al dat geknuffel van allochtonen voor niks nodig is en dat al dat gejank over discriminatie door de loosers en de lamzakken geproduceerd wordt.
Isegrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 07:53   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat snap ik niet, dat mag je eens beter toelichten waar en tav wie dit neerbuigend racisme is. Er wel rekening mee houdende dat 1 miljoen kiezers op een partij heeft gestemd die beweren dat moslims en/of migranten nooit kunnen assimileren en maar beter oprotten.

Mijn stelling blijft dat migranten een meerwaarde kunnen betekenen voor onze cultuur, en deze Chokri doet daar nog een schep boven op door zelf zijn nek uit te steken voor onze landgenoten, ook al zal er statistisch gezien 1/4 deel van zijn publiek hem haten tot op het bot omdat hij van allochtone origine is.
Eerlijk gezegd is het verband tussen het allochtoon-zijn van de man en het festival er met de haren bij getrokken. Organiseert de man nu zo goed concerten en weet hij een aantal goede artiesten aan te trekken omdat hij allochtoon is?

Mr. Pianodinges doet nu eigenlijk wat hij bij anderen zo verafschuwt, nl. het toedichten van pluspunten (of minpunten naar gelang het standpunt) aan de ethnische achtergrond van een bepaalde persoon. Ik dacht echter dat de humanistische filosofie de mensen helemaal niet taxeerde op hun ethnische achtergrond, maar gewoon op hun mens-zijn. Chokri blijkt goede organisatorische talenten te hebben, net zoals zo vele andere, Vlaamse mensen. Bijgevolg zie ik niet in waarom mr. Pianodinges hier plotseling de allochtone achtergrond van de man zo in de verf zet.

Eens te meer zit mr. Pianodinges in zijn eigen redeneringen verstrikt en doet, in de andere richting, juist datgene wat hij anderen verweet. Een beetje zoals toen hij de politieke supporterskeuze van de Georgiërs wel normaal achtte maar diezelfde keuze van een Vlaming afdeed als racisme...

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 23 augustus 2004 om 07:56.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 08:13   #52
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Die rechtse zakken en trutten zouden eens beter aar Pukkelpopen Dour festival gaan en smoren.
Maar ja...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 10:04   #53
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Mr. Pianodinges... mr. Pianodinges... mr. Pianodinges
Correctie Jan: het is thePiano.

Zodra je mijn nicknaam correct kan spellen, zal ik antwoorden. Voor een dorpsonderwijzer zoals jij mag dat geen probleem zijn.
Oud 23 augustus 2004, 11:09   #54
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Choco Mamakinne(ke) is daarom nog geen uitzonderlijk persoon.

Zelfs Tante Terry zou 'hip' zijn als ze zo'n festival van de grond krijgt.

Maar zelfs ik vind pukkelpop wel een degelijk festival, al heeft dit geen bal met dien choco te maken.
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 11:35   #55
Maus
Banneling

Maus's schermafbeelding

Standaard

Wordt er in die getallen per dag (40.000 2x - 45.000) eigenlijk rekening gehouden met de vele kampeerders die er 3 tot 5 dagen zitten (bijvoorbeeld van woensdagavond tot zondagmorgen)?
Maus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 12:56   #56
Bakkebaard
Provinciaal Gedeputeerde

Bakkebaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Bakkebaard
Standaard

Het viel mij al hard op dat er veel meer mensen waren dan verleden jaar, wat soms wel is lastig tegenviel toen ge dringend dorst had en moest wachten.
De optredens zelf vielen niet echt mee. Dj tiesto, 50 cent,... het was allemaal minder dan wat ik verwachtte. The chemical brothers, dizzee rascal die waren dan wel superhard feesten.
De camping zelf, beter kan het haast niet. Niemand last gehad van de stank die we ontwikkelden de zondagochtend toen we stront aan het bakken waren?
Kent iemand het liedje nog: kiele kiele kiele, eerst met de vinger en dan met de piemel? Kortom, de camping maakte een ietwat ondermaats festival goed.
Alhoewel dat chokri eens iets mag doen aan de security, want slaan en verwondingen? Ietwat overdreven vind ik.

Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden".
Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande.
Bakkebaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 19:52   #57
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
Zelfs Tante Terry zou 'hip' zijn als ze zo'n festival van de grond krijgt.
Tante Terry is hip, zelfs als ze zo geen festival van de grond krijgt.
Oud 24 augustus 2004, 21:51   #58
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bakkebaard
De camping zelf, beter kan het haast niet. Niemand last gehad van de stank die we ontwikkelden de zondagochtend toen we stront aan het bakken waren?
LooooooooooooooooooooooL
Dat er nog mensen zijn die durven beweren dat linksen eigenlijk kiezige beesten zijn...
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 23:12   #59
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:

Het Vb kreeg er met de verkiezingen 1 miljoen op de been.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 23:13   #60
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Het Vb kreeg er met de verkiezingen 1 miljoen op de been.
Op een halve dag

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be