![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() The piano,
eventjes op een rij plaatsen, Ik werd door jouw verweten een meeloper en een zevende wiel aan de wagen te zijn, daarop antwoorde ik dat ik helaas niet aanwezig kon zijn opdat ik werk. Dan begon jij direct over hoeveel jij werk, dat interesseert me feitelijk geen zier! Maar waar ik naartoe wil, is dat jij alles naar jouw toedraait, hoe zielig het ook mag lijken. Met Vlaamse groet! Sam, |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 25-07-2004, 20:04 #78 Gorefest vbmenu_register("postmenu_591456", true); Provinciaal Statenlid Geregistreerd op: Jun 2003 Locatie: [%] VLAANDEREN! [%] Posts: 756 ![]() Citaat: Oorspronkelijk bericht door Black Girlke blokkers moeten weten eens ze gekend zijn nergens meer ter wereld veilig zijn en ook hun familie, dat is de tol voor hun gedrag en racisme... Oei dan heb ik op de nepversie gestemd, de échten leven blijkbaar ondergedoken en anoniem uit vrees voor hun leven ![]() ![]() ![]() bwaa er zijn wel meer fakende blokkertjes hoor...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 22 augustus 2004 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 22 augustus 2004 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Seba : 22 augustus 2004 om 17:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw criterium toegepast op dat van FDW zou dus betekenen dat alle vreemdelingen het land zouden moeten verlaten?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mr. Pianodinges doet nu eigenlijk wat hij bij anderen zo verafschuwt, nl. het toedichten van pluspunten (of minpunten naar gelang het standpunt) aan de ethnische achtergrond van een bepaalde persoon. Ik dacht echter dat de humanistische filosofie de mensen helemaal niet taxeerde op hun ethnische achtergrond, maar gewoon op hun mens-zijn. Chokri blijkt goede organisatorische talenten te hebben, net zoals zo vele andere, Vlaamse mensen. Bijgevolg zie ik niet in waarom mr. Pianodinges hier plotseling de allochtone achtergrond van de man zo in de verf zet. Eens te meer zit mr. Pianodinges in zijn eigen redeneringen verstrikt en doet, in de andere richting, juist datgene wat hij anderen verweet. Een beetje zoals toen hij de politieke supporterskeuze van de Georgiërs wel normaal achtte maar diezelfde keuze van een Vlaming afdeed als racisme... Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 23 augustus 2004 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die rechtse zakken en trutten zouden eens beter aar Pukkelpopen Dour festival gaan en smoren.
Maar ja... |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zodra je mijn nicknaam correct kan spellen, zal ik antwoorden. Voor een dorpsonderwijzer zoals jij mag dat geen probleem zijn.
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs Tante Terry zou 'hip' zijn als ze zo'n festival van de grond krijgt. Maar zelfs ik vind pukkelpop wel een degelijk festival, al heeft dit geen bal met dien choco te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Wordt er in die getallen per dag (40.000 2x - 45.000) eigenlijk rekening gehouden met de vele kampeerders die er 3 tot 5 dagen zitten (bijvoorbeeld van woensdagavond tot zondagmorgen)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het viel mij al hard op dat er veel meer mensen waren dan verleden jaar, wat soms wel is lastig tegenviel toen ge dringend dorst had en moest wachten.
De optredens zelf vielen niet echt mee. Dj tiesto, 50 cent,... het was allemaal minder dan wat ik verwachtte. The chemical brothers, dizzee rascal die waren dan wel superhard feesten. De camping zelf, beter kan het haast niet. Niemand last gehad van de stank die we ontwikkelden de zondagochtend toen we stront aan het bakken waren? Kent iemand het liedje nog: kiele kiele kiele, eerst met de vinger en dan met de piemel? Kortom, de camping maakte een ietwat ondermaats festival goed. Alhoewel dat chokri eens iets mag doen aan de security, want slaan en verwondingen? Ietwat overdreven vind ik.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Dat er nog mensen zijn die durven beweren dat linksen eigenlijk kiezige beesten zijn... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |