Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2013, 00:29   #41
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Precies
...en net daarom kan die man 'n hoop geld naar huis sturen, waar hij 3 X meer mee kan doen dan met 't armzalige loon dat hij verdient in eigen land.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2013, 00:37   #42
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...en net daarom kan die man 'n hoop geld naar huis sturen, waar hij 3 X meer mee kan doen dan met 't armzalige loon dat hij verdient in eigen land.

Hij zou nog meer naar huis kunnen sturen als hij niet werd uitgebuit, maar soit die logica zie jij niet.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2013, 14:06   #43
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Hij zou nog meer naar huis kunnen sturen als hij niet werd uitgebuit, maar soit die logica zie jij niet.
Wat wilt ge eigenlijk? Dat ze met hun gat op de grond zitten en niet 3, maar 10 maal zoveel verdienen als in hun thuisland?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2013, 14:13   #44
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Ongelofelijk hoe iedereen in de vallen van onze vriend dewanand trapt...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2013, 14:44   #45
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Ongelofelijk hoe iedereen in de vallen van onze vriend dewanand trapt...
Want?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2013, 16:03   #46
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Want?
Nu, eigenlijk had ik niets anders verwacht.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 26 september 2013, 16:08   #47
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Maar geef toe, het blijft grappig. Discussiëren met iemand die zijn bijdragen samen met zijn kat ondertekent. Het is eens iets anders.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 26 september 2013, 17:02   #48
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard discriminatie westerse christenen in pakistan door sharia dus legaal gewoon

namaste mede forum tijgertjes,

kijk Wieroe zag deze topic net op intenet en miauwde naar mij om het hier te posten. Wieroe zei van zie je wel die moslims zijn zelf geen lieve koekjes, ze discrimineren iedereen, incl westerse christenen in al hun sharia staten maar hier in de westerse blanke landen klagen zij wel luidkeels dat zij hier gediscrimineerd worden, maar denk eens na: zij gaan toch alle blanke autochtonen kapot discrimineren als zij als brave vrome moslims ooit hier de macht veroveren? Wieroe heeft wel kleine katten hersenen maar zo dom als hij lijkt is hij echt niet, wel rare gedachte kronkels soms maar goudeerlijk koppie om te zien, en hij loopt hele dag zo lekker bloot rond als harige koeliepoes hier thuis bij ons.

dewanand en wieroe

zie dit dus, nou moslims zeg op of je dit goed vind en wat je hiervan denkt, dit is toch je super islam zelve in praktijk of is het de foute islam daar in sharia staten? Laat nou eens een vrome en blote moslim poes hier komen vertellen wat de ware, lekkere islam is. Is islam lekkerder dan een kale poes of even lekker als een natte, geile, totaal verhulde verhulde burqa poes? Hindoeisme is echt lekker, precies als al die hete, natte, wilde, bruine en zwarte koeliepoesjes in sari's, salwaars, ghargaras, indiase bikinis, google het, enz. Mannen geloven om een lekkere poes te vangen voor hun kooien en willen het aan een korte ketting vastbinden in de keuken en slaapkamer. Hierom geloven alle mannen in werkelijkheid, dus ik ook he.

Pakistaanse christenen: arm, de smerigste baantjes en slachtoffer van bloedige aanslagen
www.volkskrant.nl

Het was waarschijnlijk de dodelijkste aanval ooit op Pakistaanse christenen. Terwijl honderden mensen afgelopen zondag in de protestantse Allerheiligen Kerk in Peshawar zaten, schoten twee mannen de bewaker aan de poort dood. Daarna liepen ze naar binnen en detoneerden de bommen die ze op hun lijf droegen. Zeker 86 mensen, waaronder veel vrouwen en kinderen, kwamen om het leven.

http://www.nujij.nl/algemeen/pakista...25174197.lynkx

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 26 september 2013 om 17:07.
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2013, 21:09   #49
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Wat wilt ge eigenlijk? Dat ze met hun gat op de grond zitten en niet 3, maar 10 maal zoveel verdienen als in hun thuisland?
Dat heb ik niet gezegd. Wel dat het peren plukken ook aantrekkelijk moet zijn voor de Belgische Jan met de pet opdat de Roemeen niet uitgebuit wordt.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2013, 09:26   #50
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat heb ik niet gezegd. Wel dat het peren plukken ook aantrekkelijk moet zijn voor de Belgische Jan met de pet opdat de Roemeen niet uitgebuit wordt.
Je wil het maar niet begrijpen, hé! De Roemenen WORDEN NIET UITGEBUIT! Ze zeggen met een brede glimlach op TV dat ze goed geld scheppen door 3 x hun thuissalaris te verdienen. Is dat uitgebuit worden? Als het hun niet zou interesseren en och zo uitgebuit worden, waarom komen ze hier dan peren plukken? Zijn er geen misschien geen peren te plukken in Roemenie of Polen?

Laatst gewijzigd door kwantum : 27 september 2013 om 09:26.
Oud 27 september 2013, 09:34   #51
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu, eigenlijk had ik niets anders verwacht.
dewanand is een troll maar waarom is het zo apart dat iedereen daar intrapt?

Dat is juist waar een goede troll voor moet zorgen he.
Oud 27 september 2013, 10:45   #52
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Precies
Neen, die kiest om naar België/Frankrijk/Nederland/Duitsland te komen fruitplukken/seizoensarbeiden omdat dat geld in het laatje brengt.

Uw gezeik over vakantiegeld enzo geeft alleen aan waarom dat een landbouwer zulke mensen aanneemt, voor een Belg die netto hetzelfde zou overhouden, moet die 4 keer meer ophoesten. Gaat U uw appels 4 keer meer willen betalen?

En ja, voor de periode dat die seizoensarbeiders hier aan de slag zijn offeren ze veel op, privacie vooral. Met 20 in een gewoon rijhuis.
Kwa eten, denkt U echt dat een blik bonen hier zoveel slechter gaat zijn dan een bord aardappelen van ginder?

Maar, in ruil voor die zelfopoffering kunnen ze op 1 maand 3 maand "thuisloon" incasseren, dus op 4 maand een jaarloon.
Oud 27 september 2013, 13:48   #53
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Akkoord. Nu, het is niet eens een goede trol, maar hier maakt dat echt niet uit.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 27 september 2013, 14:28   #54
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Akkoord. Nu, het is niet eens een goede trol, maar hier maakt dat echt niet uit.
Waar haal jij het eigenlijk vandaan dat hij een troll is?
Oud 27 september 2013, 20:27   #55
De Prodigy
Provinciaal Statenlid

De Prodigy's schermafbeelding

Standaard

In ons dorp staat een sociale woonwijk dat tot een kleine 10 jaar geleden zo goed als volledig blank was. Nu ja, elk huisje dat vrij komt te staan, wordt toegewezen aan mensen die heel recent in België zijn.

Het feit dat deze mensen gedekt zouden zijn indien zij hun huur niet meer zouden kunnen (of willen) betalen, zou er de oorzaak van zijn.
De Prodigy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2013, 17:11   #56
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prodigy Bekijk bericht
In ons dorp staat een sociale woonwijk dat tot een kleine 10 jaar geleden zo goed als volledig blank was. Nu ja, elk huisje dat vrij komt te staan, wordt toegewezen aan mensen die heel recent in België zijn.

Het feit dat deze mensen gedekt zouden zijn indien zij hun huur niet meer zouden kunnen (of willen) betalen, zou er de oorzaak van zijn.
Het is dweilen met de kraan open. In Brussel willen ze nu de komende jaren dringend elk jaar 6000 woningen bijbouwen om de lage inkomens (zeg maar tsunami allochtonen) degelijk onderdak te geven. En nu zaagt Brussel uiteraard dat ze weer geld te weinig hebben.
Oud 28 september 2013, 18:19   #57
dewanand
Minister-President

Standaard ik ben openlijk pro RE en pro white race, ok ok, maar waarom ben ik zo dom?

Citaat:

namaste nietzsche en kallikles, ea

Sommigen hier vinden mij een trol, maar ik wil weten hoe je dit begrip definieert.

In het algemeen, volgens de oude oerGermaanse mythologie is een trol een lelijk, vies dwergje die ales wat mooi is en goed vernietigd en vertrapt. Trollen waren gemene bosgeesten in de Germaanse mythologie, net zoiets als de Bakroes en Yorkas uit de Surinaamse (neger en hindoe) culturen daar en er is ook een hindoestaanse jongen die erg veel hierover schreef.

Op internet het begrip cyber trol definieren als een soort moderne Germaanse trol lijkt mij interessant, is mooi voor de Germanisering van het hele internet om het kennisniveau te verhogen.

Ik maak er echt nergens een geheim van dat ik sympathiseer met extreem rechtse idealen (niet dat ik pro vergassing ben, nee het moet beschaafder en goedkoper geschieden later volgens mijn theorieen, de nazi uit de toekomst moet met bioram implantaten intelligenter worden, met een exoskelet fysiek superieur, en ook tikkeltje potenter en groter geschapen, een echt ubermenschen ras, nou ook mixen met wat huiskatten genen om hem bloot te laten lopen met vacht, vrieskou bestendig maken (eugenetica he) tot min tien graden vorst). En ja als zo een superieure blote nazi met kattenvacht uit de toekomst het nog koud heeft dan moet hij maar met een berevel gaan rondlopen of een geweven of gevlochten manteltje van hooi of vlas en geen duur katoen uit afrika of een ander zwart land want die haat hij toch als untermenschen als de pest. Nu kan een wetenschapper zelfs uit brandnetelgras een soort warme vezels maken voor kleding hoorde ik, is een Hollander, echt superieur he als intelliente germaan zeg ik altijd.

ik ben openlijk pro white race en ik wil voorkomen dat de BBB germanen over honderd jaar of na jaar 2200 dus totaal uitgestorven en weggeassimileerd zijn op aarde door de domnantere rassen, dus alle niet blanken die nu dus al 90 procent zijn van de hele wereldbevolking. Afgelopen week nog had ik bezoek van een jonge donkerblonde Hollandse vrouw die mijn hulpverlener is in Delft, GGZ en ik sprak met haar over het recessieve karakter van de BBB germanen. Zij is donkerblond, ok maar het echte zuivere helblonde is al bijna totaal uitgestorven op aarde. Ik zag er wel twee van drie maanden geleden in Delft: tijdens die groente boten show zag ik twee raszuivere BBB germaanse meisjes met lang, dun, sierlijk, superieur helblond haar (goudblond) en ze hadden vleugeltjes op, en op hun boot was er een grote harp. Ja dit thema kwam letterlijk uit de Noors germaanse mythologie, de maagdelijke blonde engeltjes met de goddelijke harp, nymfen in het bos toch? Iets hierover staat in de oude Edda.

Voor mij als hindoeman is een BBB germaan of helblond meisje eigenlijk hoger, verheven, edeler, verfijnder (klopt hoor, erg tere meisjes zijn dit, als ze raszuiver BBB zijn) en eigenlijk willen wij hindoerassen dit BBB germaans ras wel beschermen en raszuiver houden gewoon, puur uit respect om hun edelheid, dus een hindoeman als mij van het vuilnisbakken ras zou zo'n edel BBB meisje ook nooit willen neuken al wil zij dat, om haar ras niet te vervuilen. Dit is puur Hindoeistisch denken over raszuiverheid wat jullie nu hier lezen, wel anders dan de racistische opvattingen in een westers apartheidsstelsel. Het is iets uit het klassieke hndoe kasten concept wat ik hier nu schrijf. En geloof mij 90 procent van de hindoes denken zo hoor, ook de hindoemeiden die ook tot het vuilnisbakken ras horen als mij, dus niet blank/arisch gekleurd/ met kleine dosis afro genen erin.

dewanand
hindoe fundamentalist

Laatst gewijzigd door dewanand : 28 september 2013 om 18:26. Reden: tikfoutje update
Oud 29 september 2013, 10:51   #58
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar haal jij het eigenlijk vandaan dat hij een troll is?
Dat zeg jij, hé. Ik zeg gewoon dat zijn kat meetekent.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 29 september 2013, 13:03   #59
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2013, 22:30   #60
dewanand
Minister-President

Standaard

Wieroe is een geniale hindoe kat, en hij eindigt elke zin met de mantra:
miauwah allah lallala, is zuiver prehistorisch katten sanskriet,
en hierom is hij dus alwetend. Soort katten TM heet dit he, volgens de experts.

Nou Kalikles je bent dus jaloers op Wieroe nu, maar don't worry, als je luid genoeg begint te bidden tot Allah en alle miljoenen goden en godinnen dan kan jij na dit ellendige bestaan van jou reincarneren als hihdoe kat en ook alwetend worden. Er is dus nog hoop voor je jongen,

Bidt luid he met dertien speakers op je dak van elk 1000 Watt, vijf keer per dag, wel in oerhollands.

dewanand en wieroe

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be