Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 september 2013, 00:09   #41
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter
 
Bolleke Wol's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 8.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
BDW is één van de weinige politiekers met ballen. Ze werden in 2010 geboycot door Links en monsieur Di Rupo, waarvan de Nederlandse nit so goet ise en toge premier ise van een lande waar de meerderheide Nederlanstalig ise. anders zouden de kaarten toch wat anders geschud zijn. Hij moet nu de mesthoop van Janssens opruimen.
Welk Links? Zelfs de PvdA heeft nog geen verkozenen in het parlement.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 00:09   #42
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Iemand Reyerslaat gezien?
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 00:10   #43
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Karel Martel B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2010
Berichten: 11.478
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolleke Wol Bekijk bericht
Zelfs de PvdA heeft nog geen verkozenen in het parlement.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Heeft U ook SCHIJT aan de DIVERSITEIT?
Karel Martel B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 00:36   #44
meneer
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 7.994
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij wil een gesprek.
Een gesprek!

Wat een lef dat die man heeft, zeg!
Ik zal ne keer naar Marrokko gaan en " een gesprek " vragen bij die hunne koning daar, om mijn gedacht te zeggen over zijn overzeese landgenoten in de Belgische kolonie.
En zo mij dat geweigerd word, dien ik klacht in bij het CGKR wegens racisme en discriminatie.
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 05:28   #45
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Ik zal ne keer naar Marrokko gaan en " een gesprek " vragen bij die hunne koning daar, om mijn gedacht te zeggen over zijn overzeese landgenoten in de Belgische kolonie.
En zo mij dat geweigerd word, dien ik klacht in bij het CGKR wegens racisme en discriminatie.
Aha, De Wever is al een soort van Koning nu.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 05:42   #46
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodborstje Bekijk bericht
Je begrijpt toch dat heel de linkse kerk hem als een messias zal ontvangen (het is voor mij niet ondenkbaar dat hij naar hier komt op verzoek van die kerk en met bepaalde beloftes).

Hij zal in Antwerpen ingezet worden als breekijzer voor rechts.
Als je dat suggereert zou het wel interessant zijn om dat met een aantal feiten of minstens indicaties te staven. Voorlopig zie ik enkel dat JahJah zichzelf presenteert via de altijd gretige pers, en dat Desmet van De Morgen daarover een stuk geschreven heeft. Dat de idioot van dienst bij sp.a Bert anciaux zich geroepen voelt dat stuk nog eens te plagiëren op zijn eigen blog lijkt me eerder een uiting van zijn gespeelde interesse te zijn voor andere dwarsliggers dan op een standpunt van zijn partij.
Op dit moment ziet het ernaar uit dat er zo goed als niemand op die agitator zit te wachten.

Wat ik wel niet begrijp is je opmerking dat hij zal ingezet worden als breekijzer voor rechts. Ik dacht toch dat het mantra van n-va overtuigden was dat in antwerpen al de mocro's massaal voor groen, sp.a en pvda stemden ? Dan zal hij daar toch stemmen wegkapen ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 05:46   #47
peter1962
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 19 mei 2011
Locatie: Ronse
Berichten: 9.649
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd Bekijk bericht
BDW is één van de weinige politiekers met ballen. Ze werden in 2010 geboycot door Links en monsieur Di Rupo, waarvan de Nederlandse nit so goet ise en toge premier ise van een lande waar de meerderheide Nederlanstalig ise. anders zouden de kaarten toch wat anders geschud zijn. Hij moet nu de mesthoop van Janssens opruimen.
Je klinkt als een net aangespoelde turk
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 06:23   #48
Perzik
Parlementsvoorzitter
 
Perzik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 2.166
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat zeg jij.
wat is de mening van verhofstad?
Perzik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 08:12   #49
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij wil een gesprek.
Een gesprek!

Wat een lef dat die man heeft, zeg!
nu is net lef niet één van zijn sterkste kanten, lijkt me ;p anders was hij wel bij de Hezbolah gegaan ook hé
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 13:57   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.887
Standaard

De arme ziel is in wezen eigenlijk een wolf in schaapskleren. Wel funny! hadden die niet iets met schapen

Ter info:

Citaat:
2601. Een wolf in schaapskleederen (of in een schapevacht),

d.i. een schadelijk mensch, die zich onschadelijk voordoet; een huichelaar; ontleend aan Matth. VII, 15: Maer wacht u van de valsche Propheten, dewelcke in schaeps-kleederen tot u komen, maer van binnen zijnse grijpende wolven. Vgl. Zeeman, 481; 524; Tuinman II, 128; Harreb. II, 238 b; M. de Br. 29: Helaas! de wolven waren in schaapsvachten de lammerkooi binnengedrongen; bl. 202: Geniepig-stiekum-wolven in schapenvachten; afrik. vir wolf skaapwagter maak, een schelm aanstellen in een verantwoordelijke positie; hy is 'n wolf in skaapsklere; fr. habit de béat a souvent ongles de chat; hd. ein Wolf in Schafskleidern oder im Schafspelz; eng. a wolf in sheep's clothing.
Mocht ik van BDW zijn nodigde ik hem spontaan uit en dan kreeg die pipo wat tekst en uitleg hoe hij zich best naar wetten en plichten die gelden in ons kleine landje moet gedragen en mocht hij dat niet willen, het hem ook volledig vrij staat om terug te keren naar land van herkomst om daar verder wat 'oorlogje' te gaan spelen.

Die inwijkelingen, landverhuizers, oproerkraaiers, zooitje ongeregelden je zou ze in extremis het voordeel van de twijfel kunnen geven maar ik twijfel zo sterk aan hun 'goede' bedoelingen.

Citaat:
Ik zal ne keer naar Marrokko gaan en " een gesprek " vragen bij die hunne koning daar, om mijn gedacht te zeggen over zijn overzeese landgenoten in de Belgische kolonie.
En zo mij dat geweigerd word, dien ik klacht in bij het CGKR wegens racisme en discriminatie.
Strak plan, ik ga mee!!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 24 september 2013 om 14:00.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 14:00   #51
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Iemand Reyerslaat gezien?

Die Luc Lamine is ook nogal een kazakkendraaier, om zo vriendelijk te zijn tegen Abou...


Hij is zeker het verleden vergeten
Ik heb ook Reyers Laat gezien. Abou kreeg het maar niet over zijn lippen om Sharia4Belgium af te keuren, zelfs niet na meerdere keren aandringen.
Die man komt over als minzaam en bemiddelend, maar als je tussen de regels gaat lezen/luisteren, komt er iets heel anders naar boven.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 14:05   #52
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.887
Standaard

Citaat:
Die man komt over als minzaam en bemiddelend, maar als je tussen de regels gaat lezen/luisteren, komt er iets heel anders naar boven.
Natuurlijk dat. Ieder mens weet dat behalve Politici me dunkt.

Wat komt die hier eigenlijk zoeken?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 14:12   #53
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Zou ik ook doen als ik in oorlogsgebied geboren was.
Laf en gemakzuchtig! Zou je niet beter proberen dat oorlogsgebied weer om te toveren in een normale maatschappij, jouw maatschappij in jouw land? Waarom moeten wij hun vuiligheid opkuisen en ze hier onderhouden?
Trouwens, hoeveel doen er niet alsof hun leven werd bedreigd om hier meer kans te maken...
Proficiat dus voor die moedige "Belgische" Syriëstrijders! Maar ze moeten vooral ginder blijven om binnenkort weer niet even ver te staan...
Hoe meer er vertrekken hoe liever, en hoe minder er terugkomen...

Laatst gewijzigd door andev : 24 september 2013 om 14:16.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 14:17   #54
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Goudbever Bekijk bericht
De wever debatteert enkel met 18jarige moslima's
Amaai! Mochten die daar komen of zijn ze thuis weggelopen?
Met of zonder hoofddoek?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 14:18   #55
Marnik
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2013
Berichten: 786
Standaard

Ze hebben ook de beelden van de rellen in 2002 getoond, waar hij staat te brullen tegen de politie 'ik zal hier eens een betoging organiseren, met 10.000 man, ge zult dan eens zien.'. Zijn commentaar hierop gisteren in Reyers Laat: 'Ik was daar gekomen om de gemoederen te bedaren'. En iedereen aan da tafeltje: 'ja dat is waar.'

Klagen dat de allochtoon geen kansen krijgt, dat ze geviseerd worden enz. Als er dan een leraar genaamd Mohammed vermoord wordt, komen ze en masse op straat. Als het allemaal Belgen waren geweest, was er geen kat op straat gekomen om te betogen. Dat bewijst dus dat zij zich Marokkaan voelen (afkomst van die vermoorde leraar). Als Jan Jefke vermoordt, zijn er ook geen rellen van mensne die er niks mee te maken hebben.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be