Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 september 2013, 21:24   #41
westdiep
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Inderdaad.
Zou je nog eens in je glazen bol willen kijken?
Misschien is het de vriend van die zatte negerin die mogelijk mijn kat overreden heeft?
westdiep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 21:28   #42
westdiep
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Misschien was de vrouw beter onthoofd ... dan zouden sommigen hun ogen opengaan.
Eigenlijk zou je wensen dat zoiets de dochter van pakweg Mieke Vogels zou overkomen.
Toch wel de post van de week van je! Wat heeft dat mens daar nu mee te maken?

Is de dochter van Mieke Vogels een vastbenoemd statutair ambtenaar die de wettelijke pensioenleeftijd nadert misschien.

Zal je alvast helpen voor je reply:

-gemiddeld - niets bijdragen - lui - dubbel -discriminatie - contractueel - brugpensioen - 52 - terecht.

Kies maar je scrabble woordjes uit!
westdiep is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 22:30   #43
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Gezien het overschot aan volwassen links kiesvee, schort of ontbreekt er toch ergens iets aan Uw theorie. Mijn straat bijvoorbeeld woont vol sossen en dat zijn geen studenten.
De UGent staat blijkbaar bekend als 'een links nest', heb ik gehoord. Marx is er inderdaad nooit ver weg op affiches. Over de andere universiteiten kan ik niet meespreken.
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 22:33   #44
Marnik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Wat, de Franse Revolutie? Toen het linkse gedachtengoed, egalitarisme, de maakbare mens en andere utopische fantastische waanbeelden die de linkiewinkie's nog niet ontgroeid zijn, vaste voet kregen in Europa?

Nu, niet dat er ook geen aspecten waren aan de Franse Revolutie die ik apprecieer hoor. Maar toch een beetje misplaatst hier.

Als je bedoelt, een soort volksopstand, dan kan je maar hopen, maar ik vrees ervoor. Ik vrees voor heel Europa, maar dit land nog het meest. Belgen zijn echte lamzakken.

Dan nemen de sossen of communisten nog eerder de boel over vrees ik. Iedereen werk als de overheid alle sectoren bezet en dat soort zever. Het zou mij niet verbazen moest de Belgische kiezer voor dat soort idioterij vallen.

Zeggen wat er echt te zeggen valt, dat de progressieve welvaartsstaat een onhoudbaar gedrocht is en dat de pensioenleeftijd nog zoveel opgeschoven mag worden als men kan, maar dat de schuldenput toch niet gedicht geraakt, dat durft geen enkele partij. En als ze iets in die richting durven, dan zijn het neoliberalen, die hier en daar een beetje aan de welvaartsstaat pikken, maar dan om hun eigen zakken te vullen.
Dat klinkt mij verdacht veel als PS-gecontroleerd Wallonië... Daar is inderdaad de redenering: 'geen werk ? De overheid geeft wel werk.'
Marnik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 23:13   #45
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijnheer, mensen die op 10 jaar tijd meer dan 1 miljoen mensen belg maken ter meerdere glorie vd asielindustrie in een overbevolkt land met financiële problemen horen thuis in de psychiatrie.
Ik durf zelfs stellen dat een persoon die zijn honderdduizenden werklozen in concurrentie brengt met 1.000.000 nieuwkomers waarvan de meesten ongeschoold en/of analfabeet, een misdaad tegen de menselijkheid begaat.
222222222222222222222222222222222222
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 23:14   #46
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Ge ziet, je kan die mensen uit de middeleeuwen halen, maar je kan de middeleeuwen niet uit die mensen halen.
Men moet dat respecteren, dat is hun cultuur, hun traditie's ! Je bent toch geen racist zeker ?
Oud 24 september 2013, 23:17   #47
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
WIE is volgens u het méést gebaat bij deze 'misdaad tegen de menselijkheid' (uw woorden)?
Het patronaat. Alhoewel, tegenwoordig trekken die allemaal naar China.
De politici dan.
1.000.000 nieuwe " Belgen ", evenveel stembriefjes. Je hoeft die mensen dan enkel nog om te kopen, met uitkeringen, straffeloosheid enz. Het ( autochtone ) volk betaalt de kosten, hen kost het niets. Integendeel, het brengt op !
Oud 24 september 2013, 23:21   #48
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Men moet dat respecteren, dat is hun cultuur, hun traditie's ! Je bent toch geen racist zeker ?
Maar als ze hun cultuur dan toch zo strikt willen beoefenen,in de grote zandbak lopen er toch ook nog genoeg vrouwen rond waarop ze kunnen oefenen...

Niemand hier houdt ze tegen om ginds hun favoriete sport te gaan beoefenen als ze weer eens een klets tegen hun oren krijgen...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2013, 23:22   #49
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Meneer is toch ondertussen al vrijgelaten hoop ik?
En hebben ze dat agressieve wijf al in den bak gestopt ?! Zomaar een brave allochtoon die zijn kans waagde een slag in het gezicht geven ! Er zijn er hier toch die geluk hebben dat de doodstraf afgeschaft is, hé !!
Oud 24 september 2013, 23:26   #50
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
En hebben ze dat agressieve wijf al in den bak gestopt ?! Zomaar een brave allochtoon die zijn kans waagde een slag in het gezicht geven ! Er zijn er hier toch die geluk hebben dat de doodstraf afgeschaft is, hé !!
Nee,die haar naam staat zoals het hier hoort mét adres in dat hele proces verbaal vermeldt...

Als die gozer onvermijdelijk door het parket op vrije voeten wordt gesteld gaat hij samen mét zijn advocaat dat hele proces verbaal doornemen...

U kan het vervolg dan al raden zeker,aangezien justitie hier consequent de stelregel toepast dat zolang er niets écht is gebeurd zij niet kunnen ingrijpen...

We kunnen er dus op wachten...
Oud 24 september 2013, 23:40   #51
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door westdiep Bekijk bericht
Toch wel de post van de week van je! Wat heeft dat mens daar nu mee te maken?
Misschien wel het feit dat de politie dan effectief zou optreden,aangezien het om een effectieve bedreiging met vertoon van wapendracht ging....

Zoals enkele jaren geleden nog werd bewezen toen het spaans spook werd belaagd door een virtuele bedreiging met een kruisboog het gelijk een groot alarm was...

Als het een kind van een gewone burger betreft zijn ze alvast zo snel niet...

Dat heb ik jaren geleden ondervonden toen een vriendin van mij uit schrik voor haar niet belgische vriend tevergeefs politiebescherming aanvroeg om haar eigen appartementje leeg te ruimen....

De heren hadden het té druk,er was immers nog altijd niets gebeurd ,en zolang er niets gebeurde konden ze immers niet tussenkomen....

Dat er toen ook effectieve doodsbedreigingen werden geuit deed immers niets ter zake...

Belgische justitie,twee maten én gewichten,daar gaat het over....
Oud 25 september 2013, 00:01   #52
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien was de vrouw beter onthoofd ... dan zouden sommigen hun ogen opengaan.
Eigenlijk zou je wensen dat zoiets de dochter van pakweg Mieke Vogels zou overkomen.
of Paula Dhondt

http://www.youtube.com/watch?v=qjQL0JwTP_0&gl=BE

Laatst gewijzigd door Garry : 25 september 2013 om 00:17.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 06:29   #53
69kk
Partijlid

Standaard Een westvlaming?

Alla hakmaar.
69kk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 06:44   #54
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NognenNVAer Bekijk bericht
Idioten lopen er overal rond. Daar kan niemand iets aan doen. En als we ze tegenkomen moeten we reageren.

demonen: http://www.zorg-en-gezondheid.be/upl...gsplaatsen.pdf
ik wens u veel succes linkie met uw reactie ,maar je verliest altijd ,ofwel krijg je goed wat klappen ,ofwel win je het pleit en kan je het gaan uitleggen op de krombank ,succes jongen
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 06:45   #55
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Meneer is toch ondertussen al vrijgelaten hoop ik?
waaruit cloncludeer jij dat hij is aangehouden ,koeltoer waarde vriend koeltoer
Oud 25 september 2013, 06:48   #56
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Gezien het overschot aan volwassen links kiesvee, schort of ontbreekt er toch ergens iets aan Uw theorie. Mijn straat bijvoorbeeld woont vol sossen en dat zijn geen studenten.
doppers????????
Oud 25 september 2013, 08:29   #57
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Off topic.

En hier bewijst u impliciet én expliciet dat de 'gij-vorm' wél degelijk gebruikt wordt in West-Vlaanderen. Alhoewel u dat gebruik in illo tempore met veel moeite scheen te willen minimaliseren.

Wat zeg ik, u gebruikt deze 'gij-vorm' nu zelf! Maar Quercus toch, wat een blunder!
Ik heb nooit beweerd dat de "gij"-vorm in West-Vlaanderen niet zou gebruikt worden. Wél dat de "Jij"-vorm in West-Vlaanderen evenzeer en héél frequent wordt gebruikt. Dikwijls samen met de "gij"-vorm. Dat is wel wat anders als hetgeen waarmee jij hier koortsig komt aandraven.

Gho je ghie as Limburgertje het weere beter will'n weet'n? Moh vintje toch!

Laatst gewijzigd door quercus : 25 september 2013 om 08:31.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 08:49   #58
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik heb nooit beweerd dat de "gij"-vorm in West-Vlaanderen niet zou gebruikt worden. Wél dat de "Jij"-vorm in West-Vlaanderen evenzeer en héél frequent wordt gebruikt. Dikwijls samen met de "gij"-vorm. Dat is wel wat anders als hetgeen waarmee jij hier koortsig komt aandraven.

Gho je ghie as Limburgertje het weere beter will'n weet'n? Moh vintje toch!
Kan je dat laatste zinnetje even voor me in het Frans vertalen, dan verstaan wij Limburgers het ook.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2013, 08:53   #59
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Kan je dat laatste zinnetje even voor me in het Frans vertalen, dan verstaan wij Limburgers het ook.
als je dat niet verstaat, ben je gewoon van slechte wil.
Oud 25 september 2013, 09:14   #60
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wedden dat het dan in de media verpakt was geweest als 'zinloos geweld'?
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be