![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk zullen ze hier terug onthaald worden als ereburgers van het land, je kent Belgie toch, zolang het maar geen Vlamingen zijn is alles toegelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Correct, het was ontwikkeld als insecticide door IG Farben.
Citaat:
En in WO2 hebben geen van partijen in Europa gifgas gebruikt. Alhoewel er 1 geval is gekend van "per ongeluk". Dat de Japaners en de Sovjets het wel gebruikt hebben in China is wel geweten. Maar daar hoor je niet veel over. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Deze wapens waren nog niet accuraat genoeg, de V2's veel te duur in grondstof, en de V1 te gemakkelijk te onderscheppen. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Meer actie op dat vlak graag en effectieve uitwijzingen voor ronselaars. Maar ook, en zonder medelijden, voor diegenen die deelname prediken. Zij het in de Moskee of op straat... Ja, ook gij Fouad Ahidar... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
al moordend willen toepassen , en het maakt geen fluit uit of je links , rechts , gelovig , niet-gelovig , anti-gelovig , scheef of recht aards , buitenaards , enz .... Al wie zoiets toch goedkeurt , bol het af !!!!!!!! Er is maar 1 Aarde , help die om zeep , wat dan ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je naar daar vertrekt ben je zowizo al niet geïntegreerd...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar 50
![]() En al die andere duizenden? Blijven die echt hier zitten. Ik vind dat ze een soort "gouden vliegtuigticket" moesten geven. Enkel ticket wel. Geen retour mogelijk (niet levend en niet in doodskist). En vanzelfsprekend : schrapping uit bevolkingsregister en stopzetting alle liefdadigheid zoals OCMW uitkeringen en kindergeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij nu echt dat die 50 dommeriken de aarde om zeep helpen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boduo , ik zou er niet van verschieten !!
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die gasten gaan vechten tegen het leger van Syrie, hezbollah en de garde van Iran. Dat is een gewoon een zelfmoordmissie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() Zitten er loodgieters tussen?
|
![]() |
![]() |
![]() |