![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu is het beleid het omgekeerde en zitten alle partijen die de wetten hebben gemaakt, wat onnozel te doen tegen het volk ipv het probleem aan te pakken waar ze uiteindelijk voor betaald worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Neen,niet echt.Ik kan alleen maar dromen van een nederlandstalige loodgieter in mn vriendenkring.Maar een jonge moeder moet toch wel es nadenken vooraleer ze zich in het avontuur stort.Dat mannen met hun geslachtsdelen denken,is geen excuus om datzelfde te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Hopelijk is er na jaren brainwash nog een jongedame bereid om een eerlijke relatie te beginnen met een hardwerkende Vlaming.Na een aantal jaren in onze scholen zal ze eerder geneigt zijn om een leuke drugsdealer uit te pikken.Meer geld ,mooiere auto,PUUR CRAPUUL.Het spijtige is dat de eerlijke jongen maar 100 euro kan spenderen.En dat de OCMW gesteunde drugsdealer een hele boy is.DEGOUTANT.Niet????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Apenland België is weer goed bezig
![]() In plaats van eens kordaat te handelen in plaats van te blijven bepamperen. Het zijn uitgewezen asielzoekers. Dus simpel : gesloten gevangenis tot de dag van retour. Niet willen = handboeien aan en desnoods met geweld retour. Ze voelen zich in Afghanistan niet veilig zeggen ze? Er dan voor zorgen dat ze zich in België nog minder veilig zullen voelen. Ze zullen snel en met veel plezier terug naar hun eigen land willen gaan. Ik snap al die heisa niet en dat politiekers daar nog tijd en woorden willen vuil maken. Het leger moet oefenen? Awel laat ze daar eens met echte munitie op oefenen. Want een radicale groepering die het zal doen hebben we spijtig genoeg niet in België. Probeer het maar eens in een land als bijvoorbeeld Australië te doen. Op dat vlak kan heel Europa er nog veel van leren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nu begin ik zelfs medelijden met u te krijgen. Laatst gewijzigd door NognenNVAer : 26 september 2013 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Een rechtsstaat is niet gebaseerd op rechtvaardigheidsgevoel. Mijn rechtvaardigheidsgevoel zegt me dat hij een pluspunt kan betekenen voor de Afghaanse samenleving, een beduidend hogere meerwaarde dan hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn conclusies ? : 1 jij bent nog nooit halsoverkop verliefd geworden 2 jij bent nog nooit een vrouw tegengekomen die zin had in een avontuurtje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vastgestelde fraude in zaak De Clerck is na decennia procederen exact 0 €. Volgens jouw definitie van 'ontdoken sommen' heeft men dus wel degelijk pakken meer betaald in de schikking met de fiscus.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En veel bussen naar Afghanistan zijn er bij mijn weten niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() 2 Nooit van condooms gehoord? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Bepamperen kunnen ze toch heel goed. In plaats van eens kordaat te zijn en die pippo buiten te stampen. Neen leg er nog wat eieren onder. Edit : en die advocaat die zoiets nog durft te verdedigen mogen ze voor mijn part ineens mee op dat vliegtuig zetten. Dat hij ginder maar van de toren gaat blazen. Laatst gewijzigd door Ondernemerke : 26 september 2013 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang, en de rest. |
|
![]() |
![]() |