Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2004, 22:08   #41
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Jullie zien Wallonië als het buitenland. Heb je ooit al een Franse vlag gezien, op een voetbalmatch Duitsland-Engeland?
Op het E.K. in portugal zag je vlaggen van ieder land bij iedere wedstrijd.In de finale zag ik zelfs iemand met een vlag van Barcelona op het veld lopen

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 22:10   #42
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

vraag blijft wel waarom die daar met zijn leeuwenvlag zat? als je een vlaming wilt aanmoedigen, kan je met je leeuwenvlag zwaaien, niks op tegen. maar waarom in godsnaam met een leeuwenvlag zwaaien als een waalse voor belgie uitkomt? ofwel is die man dom, ofwel wou hij provoceren, en is dat gelukt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.

Laatst gewijzigd door ingenious : 23 augustus 2004 om 22:10.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2004, 22:13   #43
snoodaard
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Naast het artikel over de nieuwe hoofdrolspeler in Familie, boven het artikel over het nieuw lief van Jacques Vermeire, en onder de fotoreportage over de borstvergroting van Britney Spears.
Ongeveer 20 x zo groot als het artikel over de ijzerwake en dus veel schokkender dan de ijzerwake.Ik roep op tot stadionverbod voor deze hooligan.
Amaai als hij zich op de koers ook zo gaat gedragen.

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
Oud 23 augustus 2004, 22:14   #44
snoodaard
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
vraag blijft wel waarom die daar met zijn leeuwenvlag zat? als je een vlaming wilt aanmoedigen, kan je met je leeuwenvlag zwaaien, niks op tegen. maar waarom in godsnaam met een leeuwenvlag zwaaien als een waalse voor belgie uitkomt? ofwel is die man dom, ofwel wou hij provoceren, en is dat gelukt.
Hij was misschien voor myskina aan het vlaggen

Oud 23 augustus 2004, 22:15   #45
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat idee heb ik ook.
Oud 23 augustus 2004, 23:02   #46
snoodaard
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat idee heb ik ook.
En heeft het pijn gedaan.

Oud 23 augustus 2004, 23:29   #47
kempenaar
Provinciaal Statenlid

kempenaar's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar kempenaar
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
wie zegt dat die jongen een belgicist is? weeral provocatie van de starter van dit topic, maja...
In Het Laatste nieuws lieten ze vrienden en iemand van zn sportclub aan het woord die zeiden dat hij Belgicist was.

kempenaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 02:32   #48
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jullie zien Wallonië als het buitenland. Heb je ooit al een Franse vlag gezien, op een voetbalmatch Duitsland-Engeland?
vrijdag zag ik Amerikaanse supporters met vlaggen op de pingpongwedstrijd Japan-ZUid-Korea...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 02:40   #49
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
vrijdag zag ik Amerikaanse supporters met vlaggen op de pingpongwedstrijd Japan-ZUid-Korea...
Need we say more?!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 10:28   #50
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Dat is wat jullie er maar al te graag van maken. Ieder weldenkend mens weet dat dat niet klopt. De Vlaamse leeuw is geen separatistisch symbool, het is het symbool van Vlaanderen, de belangrijkste deelstaat van de federale constructie Belgie. Geen enkele politieke partij of strekking is 'eigenaar' van de vlag. Anders zouden praktisch alle vlaggen ter wereld "besmeurd" zijn, aangezien alle landen wel xenofobe partijen hebben.

Maar ik zal zeker niet ontkennen dat het Blok een VERPLETTERENDE verantwoordelijkheid draagt wat betreft het besmeuren van de Vlaamse vlag. Door het Vlaams Blok hebben véle Vlamingen een afkeer gekregen van de Vlaamse symbolen. Het Blok is dus SLECHT voor de Vlaamse zaak, maar blijkbaar zijn er nog altijd véle Vlamingen die te dom zijn om dat in te zien. Pech voor hen. Nefast voor Vlaanderen.

Er ooit al eens over negedacht hoe "prachtig" uw land nog zou zijn zonder die "bloeiende" regio?
Dat hangt er van af hoe u het bekijkt. Ik denk dat er juist meer vlamingen gewonnen zijn voor de vlaamse zaak door het Vlaams Blok, jammer genoeg niet op de juiste manier.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 10:33   #51
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit zou nooit gebeurd zijn, als de Vlaamse Leeuw niet geclaimd werd door de racistische, fascistische partij, het Vlaams Blok. De Vlaamse Leeuw heeft een te radicaal karakter gekregen, en is besmeurd. Het is niet meer het symbool van een bloeiende regio, in een prachtig land. Het is het symbool van de separatisten.
Wat een gelul. Als er nu iemand met de amerikaanse vlag staat te zwaaien denkt u dan ook aan Vietnam en de Ku Klux Clan? Bij de Chinese denkt u dan aan de duizenden politieke gevangenen en de bezetting van Tibet? Zou u de vlagjes uit de handen van deze mensen nemen? U zou verduiveld veel werk hebben!

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 24 augustus 2004 om 10:41.
Oud 24 augustus 2004, 10:35   #52
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waar?
Ik vroeg mij af of Cédric driftkikker ook aan tornooien deelneemt in Vlaanderen. Om hem eens goed te ontvangen...

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 24 augustus 2004 om 10:58.
Oud 24 augustus 2004, 10:38   #53
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willem de Spreker
Wat een gelul. Als er nu iemand met de amerikaanse vlag staat te zwaaien denkt u dan ook aan Vietnam en de Ku Klux Clan? Bij de Chinese denkt u aan de duizenden politieke gevangenen en de bezetting van Tibet? Zou u de vlagjes uit de handen van deze mensen nemen? U zou verduiveld veel werk hebben!
Neen, want China en USA zijn bestaande landen.
Oud 24 augustus 2004, 10:39   #54
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat doen vele mensen, hoor, naar een wedstrijd gaan waar hun land niet aan deelneemt en zwaaien met hun eigen vlag. Ik zie niet in wat daar verkeerd aan is.
Oud 24 augustus 2004, 10:43   #55
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
En heeft het pijn gedaan.
Nee, want de afloop was zeer goed...

Feitelijk had men die man zijn vlaggetje niet mogen afpakken. Men had met ALLE Belgen in een kringetje rondom hem moeten gaan staan, allen wijzend naar die kerel, en in koor roepend: "VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING !" Dat had pas een straf geweest!
Oud 24 augustus 2004, 10:46   #56
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

lol, das geen straf, dat is gewoon zo.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2004, 10:48   #57
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, want China en USA zijn bestaande landen.
Ik heb al op bepaalde sportevenementen Baskische vlaggen, pak die maar eens af....
Oud 24 augustus 2004, 10:51   #58
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
lol, das geen straf, dat is gewoon zo.
Ik durf wedden dat die man uit diepe schaamte zijn vlaggetje zou verbrand hebben voor de ogen van de hele wereld.
Oud 24 augustus 2004, 10:51   #59
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, want de afloop was zeer goed...

Feitelijk had men die man zijn vlaggetje niet mogen afpakken. Men had met ALLE Belgen in een kringetje rondom hem moeten gaan staan, allen wijzend naar die kerel, en in koor roepend: "VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING VLAMING !" Dat had pas een straf geweest!
Dit is geen straf, dit is een eer...ik wil ook deze straf....
Oud 24 augustus 2004, 10:54   #60
jOOSt
Minister-President

jOOSt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik durf wedden dat die man uit diepe schaamte zijn vlaggetje zou verbrand hebben voor de ogen van de hele wereld.
SCHAAMTE!?! HA! HA! HA! Wat een grap! Het enige waarvoor hij zich schaamde was dat zijn volk al 174 jaar samen hokt met achterlijke idioten zoals Cédric Gohy.

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 24 augustus 2004 om 10:56.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be