![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten middenstrookrijders zwaar beboet worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
32 | 48,48% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
34 | 51,52% |
Aantal stemmers: 66. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb die bak niet gemaakt, mijn vrouw zag dat graag en omdat ik mijn vrouw graag zie heb ik gezegd "t'is goed loetje, ge krijgt hem". Content? Zo gaat dat dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als ik zo eens naar monaco of spanje of italie een rij om een pizzatje te gaan eten dan ben ik daar graag snel. radar aan en geef gas, nog nooit een boete gehad, niet eens een flitser gezien. In belgië tuut tuut tuut ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit van de linker rijstrook gehoord? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Dedju, da moet inderdaad ne snellen bak zijn die gij hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb wel honger tegen dat ik aankom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen zijn blijkbaar beter af op :www.camso.com
Ik heb ook een pak pk's op overschot in mijn wagen , maar moet ik daarom 240 rijden???
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() camso? ga ik eens bekijken.
bah nee ge rijdt de toegelaten snelheid hé, maar omdat ik toch al een slechte naam heb mag ik wat sneller dan de anderen. Ik heb zo een carte blanche daarvoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar ni te veel kijken.... De lekkere dingen zijn wa duur
![]() Maar op circuits kan je jezelf uitleven en daar heb je geen radardetektiesysteem nodig... ![]()
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ga ik dan ook eens doen, met nog een zwaardere bmw zelfs waar ik nog wat werk aan heb eerst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen heeft zo’n wagen maar wel recht op het gebruik van de weg zonder er af gereden te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 25 augustus 2004 om 00:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar even de kortzichtige uitgehangen om duidelijk te maken dat jouw punt eigenlijk geen punt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er zijn drie stroken aan een autostrade. Als iemand op de middenstrook rijdt, is enkel nog de linkerstrook vrij om voor te steken, terwijl er anders twee stroken vrij zijn (linker en midden). Op die manier moet iedereen over die ene linkerstrook. Middenstrookchauffeurs die te traag rijden veroorzaken 1/3 van de files, want iedereen moet langs die linkse strook voorbij. Dat is toch zo logisch als maar kan?
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetzelfde trouwens voor landbouwers die het nodig vinden om tijdens de spitsuren met hun landbouwvoertuig over grote gewest- en provinciewegen tegen 25 km/u wat gaan rond te toeren: zwaar beboeten! Die hebben daar tijdens de spitsuren niets verloren. Zij veroorzaken veel wrevel en lokken gevaarlijke situaties uit. Of wat bijvoorbeeld met de bestuurders van zware motoren die tussen het drukke verkeer door slalommen en alle regels van de welvoeglijkheid aan hun laars lappen, om nog maar te zwijgen van de verkeersregels. Kijk: werk genoeg voor Flor Coninckx voor wanneer het pruimentijd is en hij weer eens niet weet wie hij nu eens moet gaan irriteren met zijn onnozeliteiten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() @Raf
Dus als ik het goed begrijp vind jij wat Flor Coninckx zegt gewoon niet juist. Jij ontkent dus dat middenrijders files en ongevallen veroorzaken ook al wijst een Britse studie dat uit?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom een Britse studie? Is hij zelf niet bekwaam genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan er ook niet aan doen dat die studie Brits is, dat doet hier ook niet ter zake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Britse toestanden zijn niet altijd met de onze te vergelijken. Daar rijden ze zelfs links. Of iedereen aanvaardt dat 120 de maximum snelheid is durf ik ook betwijfelen. Zelfs aan 130 word ik regelmatig ingehaald. Er zijn inderdaad middenstrookrijders die het verkeer hinderen maar dat zijn uitzonderingen. Dat zij voor gevaarlijke situaties zorgen heb ik zelden meegemaakt maar ik rij dan ook zelden in Britanie. |
|
![]() |
![]() |