![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Universalia is wellicht een paster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Interessant dat seksuele hulpmiddelen nog altijd door sommigen als niet kunnen worden gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Zo'n jongetje of meisje van 12 jaar kan over straat lopen en komt dan deze winkel tegen waarin hij zijn tante of nonkel ziet binnengaan. Leuk ![]() ![]() Via internet heb ik er geen problemen mee, iedereen doet in zijn slaapkamer wat hij of zij wil Laatst gewijzigd door Bezeke : 13 oktober 2013 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of meen je dat niet écht ? Nee, zeker ? Allez, vooruit... Vertel eens wat daar dan zo erg aan is. Zal die nonkel van de wederomstuit een acute aanval van pancreaskanker oplopen ? Of zal het jongetje/meisje in kwestie door de Hand Gods met blindheid geslagen worden ? Leg mij uit (1) wie (2) op welke manier (3) welke schade lijdt doordat mensen naar de sexshop gaan net zoals ze naar de bakker, de beenhouwer of een andere winkel gaan die in een of andere levensbehoefte voorziet. Leg het mij uit. Liefst zonder hersenloos te herkauwen wat men je van kleinsaf heeft ingelepeld als de "Waarom ? Daarom ! - waarheid". Waarom is het minder erg als een 12-jarige jongen zijn nonkel bij de bakker ziet binnenstappen dan wanneer hij die zelfde nonkel in een erotheek ziet binnenwandelen ? Ik vind het allebei even "erg" : niet. Citaat:
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". Laatst gewijzigd door abramis brama : 13 oktober 2013 om 15:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen ik deze draad zag, dacht ik van: "er is toch nog economische activiteit". De speeltjes die ze daar verkopen zullen wel made in China zijn. Je zou toch wel gaan hopen dat de crisis binnenkort zwaar toeslaat, zodat onze bevolking zich weer eens met iets productiefs gaat bezighouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar sinds de sex-shops ook "lokaal" werden (midden jaren 90) is het geen doen meer. En nu met het internet, en de Chinese fabrikanten toegankelijk voor iedereen die een grote doos van't zelfde wil kopen, is het helemaal hopeloos.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 oktober 2013 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() "Hey, ik heb uw moeder dildo's zien kopen ![]() Laatst gewijzigd door Bezeke : 13 oktober 2013 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Om de autenticiteit van de dorpen te bewaren en zulke familieruzies te voorkomen moeten wij seks verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Is Roeselare dan het enige gehucht met meer dan enkele tienduizenden inwoners waar er nog geen sexshop was? Of weet je gewoonweg niet dat ze bestaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp zelfs niet wat er zo grappig is aan het kopen van dildo's.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij/zij heeft er eens eentje gezien in Parijs. Kun je nagaan...
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nu nog één keer. Als het nu niet lukt, ga ik ervan uit dat je het gewoon niet k�*n en dat je gewoon vastgeroest zit in de indoctrinatie die men je als kind heeft opgelegd. Ik herhaal de vraag nog één keer : Leg mij uit (1) wie (2) op welke manier (3) welke schade lijdt doordat mensen naar de sexshop gaan net zoals ze naar de bakker, de beenhouwer of een andere winkel gaan die in een of andere levensbehoefte voorziet. WAAROM beschouw jij het als onfatsoenlijk en vulgair ? Jij komt voorlopig niet verder dan "daarom". Da's geen antwoord. Da's gewoon herhalen wat men je vroeger heeft wijsgemaakt, in de tijd waarin men nog geloofde dat je van masturberen doof werd.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |