Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 oktober 2013, 14:45   #41
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Universalia is wellicht een paster.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 14:46   #42
six
Banneling

Standaard

Interessant dat seksuele hulpmiddelen nog altijd door sommigen als niet kunnen worden gezien.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 14:54   #43
Bezeke
Schepen

Bezeke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
Denk nu eens na over wat je zegt.

Zeg je dat omdat je er een zinnige reden voor hebt, of omdat het jou van kindsbeen af zo ingeprent werd ?

Wat is er zo "erg" aan een sexshop ?

Ik zou je verontwaardiging kunnen volgen indien je het over bijvoorbeeld een wapenwinkel, een tabakswinkel, een coffeeshop of een liquor store had. In al die gevallen wordt er koopwaar aangeboden die niet alleen de gebruiker, maar ook derden ernstige schade kan toebrengen. Gewapende gekken, kettingrokers die passieve meerokers longkanker of astma bezorgen, zattekloten of stonede paljassen die een fietser van de weg maaien, enz...

Maar d�*�*r hoor ik je niet over.

Blijkbaar zit je er meer mee in dat een studente onverhoeds met een dildo een bejaarde fietser van zijn rijwiel zal meppen om hem in roze handboeien te slaan of zo ?

Enfin, ik snap dat niet, al dat geleuter over "zedeloze" toestanden. Steek iedereen dan in een boerka, en zet de doodstraf op "genot tijdens de sex", he. 't Zal dan een veel betere wereld worden.

Of kan je me wél concreet uitleggen wat je bedoelt met "zedenloos", en wat daar zo erg aan is ? Misschien zie ik iets over het hoofd...

P.S. : aangezien ik nog nooit iemand met een dildo of een kunstvagina aan de slag heb gezien op de metro of in de bus, ga ik ervan uit dat die sexshopklanten hun spulletjes gebruiken in de beslotenheid van hun eigen slaapkamer. Op dat vlak zit je dus al safe met je uistpraak dat "sex iets is voor op de slaapkamer".
Vrouwen moeten heus niet in boerka noch met een hoofddoek over straat lopen, maar we moeten de zeden niet afvallen.

Zo'n jongetje of meisje van 12 jaar kan over straat lopen en komt dan deze winkel tegen waarin hij zijn tante of nonkel ziet binnengaan. Leuk

Via internet heb ik er geen problemen mee, iedereen doet in zijn slaapkamer wat hij of zij wil

Laatst gewijzigd door Bezeke : 13 oktober 2013 om 14:54.
Bezeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 15:03   #44
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bezeke Bekijk bericht
Vrouwen moeten heus niet in boerka noch met een hoofddoek over straat lopen, maar we moeten de zeden niet afvallen.

Zo'n jongetje of meisje van 12 jaar kan over straat lopen en komt dan deze winkel tegen waarin hij zijn tante of nonkel ziet binnengaan. Leuk
Ja, best wel.

Of meen je dat niet écht ?

Nee, zeker ?

Allez, vooruit... Vertel eens wat daar dan zo erg aan is. Zal die nonkel van de wederomstuit een acute aanval van pancreaskanker oplopen ? Of zal het jongetje/meisje in kwestie door de Hand Gods met blindheid geslagen worden ?

Leg mij uit (1) wie (2) op welke manier (3) welke schade lijdt doordat mensen naar de sexshop gaan net zoals ze naar de bakker, de beenhouwer of een andere winkel gaan die in een of andere levensbehoefte voorziet.

Leg het mij uit. Liefst zonder hersenloos te herkauwen wat men je van kleinsaf heeft ingelepeld als de "Waarom ? Daarom ! - waarheid".

Waarom is het minder erg als een 12-jarige jongen zijn nonkel bij de bakker ziet binnenstappen dan wanneer hij die zelfde nonkel in een erotheek ziet binnenwandelen ? Ik vind het allebei even "erg" : niet.

Citaat:
Via internet heb ik er geen problemen mee, iedereen doet in zijn slaapkamer wat hij of zij wil
Dat zou er nog aan ontbreken...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".

Laatst gewijzigd door abramis brama : 13 oktober 2013 om 15:05.
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 15:30   #45
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
En, wat is het probleem? Als die 12 jarige daar aanstoot aan neemt, of er een drama van maakt, dan heeft die "jonge tiener" een zeer beschermende en debiliserende opvoeding genoten.
Citaat:
Via internet heb ik er geen problemen mee, iedereen doet in zijn slaapkamer wat hij of zij wil.
Ik heb liever dat een lokale handelaar er ook zijn brood mee verdiend, en niet alleen een of andere Chinese webshop.
Oud 13 oktober 2013, 15:34   #46
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alsof dit de eerste modernere seksshop is?
Oud 13 oktober 2013, 15:41   #47
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Welke bende oenen - dikpepakte, €2800 per dag kostende, bende pseudo-viriele marketingboys - hebben ze nu weer rond de vergadertafel gezet?

Ik zie het zo voor me. De leden van de raad van bestuur, benieuwd, licht zwetend, en de E&Y-, Deloitte-, communicatiebureaujongens vooraan, naast een kaart van België.

"Dus, we zoeken een toplocatie voor ons volgend euvel. Een succesverhaal. We zoeken een vooruitstrevende regio, met een goed gemiddeld inkomen. Een jonge bevolking, een groot actieterrein, mogelijkheden voor een tweede, satellietvestiging in de buurt."

- "Antwerpen, Brussel, Gent? Waarmee komen jullie op de proppen?"

"Wel, *kuch*, meneer, *schraapt keel*, we hadden gedacht aan ..."

-- "Aan Roeselare, meneer. In West-Vlaanderen."

- "Wacht... Roeselare? West-Vlaanderen? Die baken van traditionaliteit? Het typische omhoog gevallen centrumstadje zonder goed randgebied? Ver van andere agglomeraties? Met een oud wordende, arme bevolking?"

-- "Ja, meneer."

- "Maar dat is GENIAAL! Geniaal heren!"
Geachte heer Lambos,

Toen ik deze draad zag, dacht ik van: "er is toch nog economische activiteit". De speeltjes die ze daar verkopen zullen wel made in China zijn. Je zou toch wel gaan hopen dat de crisis binnenkort zwaar toeslaat, zodat onze bevolking zich weer eens met iets productiefs gaat bezighouden.
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 15:43   #48
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Je zou toch wel gaan hopen dat de crisis binnenkort zwaar toeslaat, zodat onze bevolking zich weer eens met iets productiefs gaat bezighouden.
Zoals?
Oud 13 oktober 2013, 15:45   #49
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zondag Bekijk bericht
Geachte heer Lambos,

Toen ik deze draad zag, dacht ik van: "er is toch nog economische activiteit". De speeltjes die ze daar verkopen zullen wel made in China zijn. Je zou toch wel gaan hopen dat de crisis binnenkort zwaar toeslaat, zodat onze bevolking zich weer eens met iets productiefs gaat bezighouden.
Ik heb zulke speeltjes gemaakt, en zolang de sex-shops in Sluis en Hulst bleven en niet "lokaal" werden, was er een bijverdienste aan.

Maar sinds de sex-shops ook "lokaal" werden (midden jaren 90) is het geen doen meer.

En nu met het internet, en de Chinese fabrikanten toegankelijk voor iedereen die een grote doos van't zelfde wil kopen, is het helemaal hopeloos.

Laatst gewijzigd door maddox : 13 oktober 2013 om 15:49.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 17:48   #50
Bezeke
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama Bekijk bericht
Ja, best wel.

Of meen je dat niet écht ?

Nee, zeker ?

Allez, vooruit... Vertel eens wat daar dan zo erg aan is. Zal die nonkel van de wederomstuit een acute aanval van pancreaskanker oplopen ? Of zal het jongetje/meisje in kwestie door de Hand Gods met blindheid geslagen worden ?

Leg mij uit (1) wie (2) op welke manier (3) welke schade lijdt doordat mensen naar de sexshop gaan net zoals ze naar de bakker, de beenhouwer of een andere winkel gaan die in een of andere levensbehoefte voorziet.

Leg het mij uit. Liefst zonder hersenloos te herkauwen wat men je van kleinsaf heeft ingelepeld als de "Waarom ? Daarom ! - waarheid".

Waarom is het minder erg als een 12-jarige jongen zijn nonkel bij de bakker ziet binnenstappen dan wanneer hij die zelfde nonkel in een erotheek ziet binnenwandelen ? Ik vind het allebei even "erg" : niet.

Dat zou er nog aan ontbreken...
Gadver, het is niet fatsoenlijk en vulgair. En het verlicht de zeden. Dat is een bakker of beenhouwer niet.
Oud 13 oktober 2013, 17:49   #51
Bezeke
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
En, wat is het probleem? Als die 12 jarige daar aanstoot aan neemt, of er een drama van maakt, dan heeft die "jonge tiener" een zeer beschermende en debiliserende opvoeding genoten.
Tuurlijk, ge ziet uw tante een sexshop binnengaan om dildo's te kopen en dan op kerstmis ofzo zit je daarmee aan tafel en bij haar zoon (uw neef )

"Hey, ik heb uw moeder dildo's zien kopen "

Laatst gewijzigd door Bezeke : 13 oktober 2013 om 17:50.
Oud 13 oktober 2013, 17:51   #52
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, ge ziet uw tante een sexshop binnengaan om dildo's te kopen en dan op kerstmis ofzo zit je daarmee aan tafel en bij haar zoon (uw neef )

Om de autenticiteit van de dorpen te bewaren en zulke familieruzies te voorkomen moeten wij seks verbieden.
Oud 13 oktober 2013, 17:52   #53
Bezeke
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Alsof dit de eerste modernere seksshop is?
Is idd niet de enigste, ooit eens eentje gezien in Parijs.

Maar om dit in Roeselare te zien voelt toch wat vreemder aan en dan vooral dat ze daar in rijen staan bij klaarlichte dag
Oud 13 oktober 2013, 17:52   #54
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb zulke speeltjes gemaakt, en zolang de sex-shops in Sluis en Hulst bleven en niet "lokaal" werden, was er een bijverdienste aan.

Maar sinds de sex-shops ook "lokaal" werden (midden jaren 90) is het geen doen meer.

En nu met het internet, en de Chinese fabrikanten toegankelijk voor iedereen die een grote doos van't zelfde wil kopen, is het helemaal hopeloos.
In je gerieflijk werplaatsje?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 18:11   #55
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Is idd niet de enigste, ooit eens eentje gezien in Parijs.

Maar om dit in Roeselare te zien voelt toch wat vreemder aan en dan vooral dat ze daar in rijen staan bij klaarlichte dag
Is Roeselare dan het enige gehucht met meer dan enkele tienduizenden inwoners waar er nog geen sexshop was? Of weet je gewoonweg niet dat ze bestaan?
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 18:12   #56
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Gadver, het is niet fatsoenlijk en vulgair. En het verlicht de zeden. Dat is een bakker of beenhouwer niet.
Ja, tante nonneke!
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 18:12   #57
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:

Waarmee je toegeeft dat je er zelf was.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 oktober 2013, 18:15   #58
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Waarmee je toegeeft dat je er zelf was.
Ik begrijp zelfs niet wat er zo grappig is aan het kopen van dildo's.
Oud 13 oktober 2013, 18:31   #59
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Is Roeselare dan het enige gehucht met meer dan enkele tienduizenden inwoners waar er nog geen sexshop was? Of weet je gewoonweg niet dat ze bestaan?
Hij/zij heeft er eens eentje gezien in Parijs. Kun je nagaan...
Oud 13 oktober 2013, 18:35   #60
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
*zucht*

Nu nog één keer. Als het nu niet lukt, ga ik ervan uit dat je het gewoon niet k�*n en dat je gewoon vastgeroest zit in de indoctrinatie die men je als kind heeft opgelegd. Ik herhaal de vraag nog één keer :

WAAROM beschouw jij het als onfatsoenlijk en vulgair ?

Jij komt voorlopig niet verder dan "daarom".

Da's geen antwoord.

Da's gewoon herhalen wat men je vroeger heeft wijsgemaakt, in de tijd waarin men nog geloofde dat je van masturberen doof werd.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be