![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat een marginaal ben jij zeg ondernemerke
Laatst gewijzigd door Goudbever : 16 oktober 2013 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat zal ik dan maar als een compliment opnemen
![]() Maar het voetbal heeft zijn voordeel : deze morgen kwam iedereen fluitend binnen en zonder morren de targets met 20% verhoogd ![]() Dank u zwarte duivels (want het zijn bijna allemaal zwarten) voor deze bijdrage. Mijn bankrekening zal er blij mee zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Di Rupo zal volk als u wel op z'n plaats zetten volgende legislatuur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Denk aan uw bloeddruk oude knar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan Boskamp, toch al 35 jaar woonachtig in Vlaanderen, wist niet wie hij was...
Eva de Roovere was een uitstekend alternatief geweest. Citaat:
Te weinig belasting betalen is gewoon stelen van de rest van de gemeenschap. ? Leg uit. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 oktober 2013 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En Di Rupo en volgende legislatuur? Denkt ge ![]() En nu zal ik maar wat gaan werken (de targets nog wat verhogen zodat de werknemers in euforie nog wat harder kunnen werken) want nog even en ik krijg weer een paar fantastische dreig PM's ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koen Wouters was ook in het stadion aanwezig . Door hem ook een Nederlandstalig liedje te laten zingen ,waren de twee grote taalgemeenschappen voorgesteld aan het buitenland. Stel u eventjes de Franstalige verontwaardiging voor, indien er enkel Nederlandstalige liedjes gezongen zouden zijn. Nu was het weer van "et pour le Flamands la même chose" en dan maar verwonderd zijn dat de Nederlandstaligen niet langer solidair willen zijn met de Franstaligen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volstaan de Bebe's niet meer die al op de lijsten staan?
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed nieuws!
De adjunct hoofdredacteur van Le Vif zegt dat de rode duivels geen bebe's hoeven te spelen op kieslijsten want dat ze ook zonder dat bewijzen dat het Belgisch model levensvatbaar is. http://www.knack.be/nieuws/belgie/ro...on-111984.html
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zou wel de zoveelste afgang zijn voor de belgische democratie, maar ik zie idd sommige partijen dat doen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toch even glimlachen als lees dat er op een voetbalploeg gegokt wordt om een politieke partij "de finale nekslag" te geven.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zult er toch aan moeten wennen, vrees ik. Maar u kunt wel hopen dat ze de tweede ronde niet halen. Ik zou alvast maar een noveen starten bij het Heilig Paterke. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2013 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht maar tot ze eens ,niet vriendschappelijk natuurlijk,tegen een land moeten spelen met meer dan 11 miljoen inwoners . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Ik ken persoonlijk veel Vlaamsgezinden die vollen bak supporteren voor de Rode Duivels... bij gebrek aan een Vlaamse nationale ploeg.
Trouwens, het is moeilijk nuchter te blijven onder die hype... het pro Duivels/Belgie media offensief is in volle vaart.
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover u het nog niet opgemerkt had, de nationale ploeg is zowat een mix van de Belgen van vandaag, te weten: zwarten, bruinen, witten Vlamingen, Walen... En zo is het goed.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 oktober 2013 om 17:51. |
![]() |
![]() |