![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus denk eerder dat we uw domheid gaan kunnen etaleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Via democratische weg. D'uh.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vrees dat dat via de klassieke parlementaire weg (wetsontwerp, wetsvoorstel, wetswijziging...) niet meer gaat lukken.
Ik dacht meer aan het gaan "dwarsliggen" van burgemeesters tav de federale wetgeving (gewoon verbieden van onverdoofd slachten in hun stad/gemeente). De boete die hen dat zou opleveren, zou nooit opwegen tegen de algehele sympathie en goedkeuren van hun lokale bevolking.
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... hetgeen te verklaren is vanuit de mohammedaanse theologie, en bewijst, niet dat ze het zich niet aantrekken, maar dat ze aan de kant van de "extremisten" staan, waarvan hun "profeet" er eentje is, en wellicht ongeveer de ergste die de islam heeft voortgebracht. Ik heb het hier uitgelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Rood en geel zijn toch lelijke kleurtjes.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Ik denk inderdaad dat de titel vroeg of laat waarheid zal worden, maar ik zal het alvast niet zomaar laten gebeuren.
Zoals ik dus al eerder zei, vroeg of laat is een burgeroorlog onvermijdelijk
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() Hahahaha
![]() Misschien zou dit wel een gat in de markt zijn! Maken!
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en die zal niet beperkt blijven tot België.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die mensen van lijst Islam verdedigen de belangen van hun gemeenschap. Wij, in Vlaanderen, hebben bejaarde transatlantische dwazen die de belangen van de VS en Israël verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tuurlijk zal er een islamitische staat in Europa zijn vooraleer de olie in het MO 'op' is. 1000 miljard dollar per jaar, dat verdien je elk jaar, en wat doe je ermee als het over is? De stichting van een islamitische staat in Europa zal een noodzaak zijn om het islamitisch geweld in een container te stoppen. Als je scherp toekijkt komen enkel Belgie en Nederland ervoor in aanmerking. Een historische ruil voor vrede met Israel. En de mogelijkheid de moslims de zee in te schoppen als het zover is. Dat gebeurt natuurlijk niet overnight, maar na een lang en bloedig conflict om de moslims te liquideren. Laatst gewijzigd door Conscience : 17 oktober 2013 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister
|
![]() Er komt een tijd dat we elkaar in de ogen zullen staren, ik wens u veel succes
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 17 oktober 2013 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN