![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogopgeleiden die miljardenbedrijven leiden worden altijd over de hekel gehaald. Zelfs mijn redelijke ambtenarenloontje is velen een doorn in het oog, gewoon omdat ik ambtenaar ben maar de astronomische bedragen die betaald worden om twee keer drie kwartier achter een balletje te lopen worden nooit op de korrel genomen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 oktober 2013 om 20:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zie jij darmen? Ik neem dat je al eens braadworst eet? Of een viool van kortbij gezien hebt? Nu ja, ik momenteel ook mijn buik vol van darmen hoor.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 20 oktober 2013 om 20:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij denkt dat ze daarom geld verdienen? Het is gewoon een kwestie van "wat de gek er voor geeft". En voetbal is nu eenmaal een populaire sport. Dus als je daar erg veel talent in hebt is de kans erg groot dat je er veel in kan gaan verdienen. Zo is het gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang jij en ik er niet slechter van worden is er toch geen enkel probleem? Het enige wat dan overblijft is jaloezie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naar voetballers, mensen die festivals organiseren, DJ's,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je moet in precies de juiste familie geboren zijn zodat je bijvoorbeeld zaakjes kunt overnemen van je rijke papa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die spelers worden betaald met het sponsorgeld dat de clubs van bedrijven krijgen, geld dat evengoed in tewerkstelling of O&O gestoken had kunnen worden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verander dan maar heel het systeem. Het kapitalisme/neoliberalisme is nu eenmaal verrot. Alleen dat is het systeem waarin wij leven. En je kunt er maar beter het beste van maken (lees: veel geld verdienen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En natuurlijk een flinke dosis geluk.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bekijk je iets te rooskleurig. Je moet de juiste mensen bereiken en goed kunnen lullen. En dan heb ik het niet over voetbal. Sommigen zijn over lijken gegaan om bepaalde successen te bereiken. Dat vang ik toch op in het DJ-wereldje. Het zijn niet allemaal sprookjes hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ik walg van ambetantenaren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Talent, goed kunnen lullen enz. Je moet gewoon uit het juiste hout gesneden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |