![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Jij niet aan den hoop onzin te zien die je hier om de haverklap post 'of doe je dat tijdens de werkuren?of vanuit uw kamerke bij uw gastgezin.Daar lijkt het mij het meest op
Laatst gewijzigd door ouwe knar : 23 oktober 2013 om 01:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron:
http://www.ocmwgent.be/Medische-kaart-illegalen.html Hebt u recht op een Medische kaart ?? Een maatschappelijk werker gaat na of u voldoet aan de volgende voorwaarden: • U verblijft onwettig in België (bijvoorbeeld asielzoekers die uitgeprocedeerd zijn, clandestiene vreemdelingen). • U woont en verblijft in Gent. Zoek de tegenstelling !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gewoon "daa valieze oep daane band, Jos!" was al moeilijk genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |