![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Immigranten zijn voor mij welkom als ze:
- Een goede reden hebben om hier te zijn (getrouwd met een Belg, vaardigheden bezit die we hier te weinig hebben) - Bereid zijn om te assimileren - Niet hun eigen kleine gemeenschapjes oprichten maar opgaan in de bevolking (en niet alleen de mannetjes die vervolgens hun cultuur aan de kinderen opdringen)
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op minst 1 les die alladioten geleerd hebben uit hun nederlagen in Europa. Met zwaar geweld haal je het niet, want dan lok je de simpele echte Europeanen wel uit hun kast. En die hebben doorheen de geschiedenis technologie en inventiviteit aan hun kant gehad. De truk die ze nu proberen, gekochte democratie. We zullen zien. Ik vind de uitspraak in een ander topic schitterend Ergens in Duitsland, 2 Turken; "we zijn nu met 6 miljoen, tijd om de boel over te nemen". Stem uit de achtergrond, ooit waren er 6 miljoen joden hier...
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, hij heeft gewoon last van een beroepsziekte, Korsakov.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mar ja, U hebt wel een punt, waar we de "nieuwe belgen" ook naar toe sturen, ze kennen de weg terug. En zolang ze binnen Europa blijven ligt er niks in de weg om terug te komen als verkrachter, rover en brandschatter. Met dank aan de Europese unie. Het geeft me dan ook een reden om 1 van de gemakkelijke plannen af te schrijven, een opvangcentrum ergens aan de oostgrens van Roemenië. We kunnen aan Frankrijk of de UK vragen een paar afgelegen eilanden op te offeren voor het goeie doel. Met een paar 1000 km oceaan moet je al een Polynesiër zijn wil je zo'n tocht met een cano kunnen maken. Nie veel criminele Polynesiërs in Europa.
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar enkelingen willen zelfs nog verder gaan ...
![]() ![]() Citaat:
![]() Waarom ze er zo tuk op gaan??? Ze zullen daar aan verdienen zeker of niet???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 oktober 2013 om 05:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smaken verschillen nietwaar.
Ik een slimme vrouw. U een bak cara pils. Proost.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's uw gedacht. Maar laat ons eens terug naar het topic gaan, of zijn uw 3 grote ontbijt schultenbrau's nog niet verwerkt?
De politiek is tuk op immigranten van het minder onderlegde type, omdat die gemakkelijk te controleren zijn. En de media, vergeven van progressive modellekes ... We hebben allemaal gezien hoe het met De Strangers is afgelopen nietwaar.
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS: ook na 3 schultenbrau's (wat dat brouwsel ook moge zijn) ziet je vrouw er even marginaal uit. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 oktober 2013 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hoofdmoot volgt gewoon de uitkeringen hoor. Citaat:
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van goedkoop bier weet ik niet zo veel... Zo weet ik bijvoorbeeld ook niet hoeveel blikken je krijgt in het zadel van een scooter... Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 oktober 2013 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij niet. Maar kom, ik kan niet in uw kopke kijken.
Het is toch een mogelijke verklaring waarom de politici zo tuk zijn op migranten. Een andere verklaring is dat de oliezandbakkiestanezen nog steeds steekpenningen geven om de deur laten open te staan. Of dat de KGB fondsen om het westen te destabiliseren nog voldoende zijn. (ge weet maar nooit, mits een goeie belegging kan dat lang doorlopen)
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Geen zin in de zoveelste oliezandbakkistanendiscussie..
Tot nog eens maddox Groeten aan de bloedworst. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 oktober 2013 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nu, de obligate opmerking over de scooter, mijn vrouw of mezelf. Laat U gaan.
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me wat hoog gegrepen voor jouw Jackie. Bekijk je eigen posts gewoon alweer eens in deze thread:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |