![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net had ik post 40 geschreven, toen ik op volgende stuk van Arabist Hans Janssen stootte:
Citaat:
Voor het geval men twijfelt aan wat ik in post 40 neerschreef.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Mijn reactie op #41: het is idd -geen stijl- wat die gasten uitvreten, schandalig!!!!
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een leuke tip voor de moslima's die in het onderwijs willen stappen. of vooral voor de moslims die met onze vooringenomen racistische fascistische leerkrachten willen kappen.
De ISLAMITISCHE UNIVERSITAIRE LEERMETHODE! Het ei van Columbus! Iedereen geslaagd! Iedereen een master! Gedaan met het racistische gedoe: Citaat:
Zo! racisten! zuig daar maar eens een puntje aan! Vanaf 2007 dat is dus al minstens ZES jaar werden daar nepdiploma's uitgereikt, maar owee owee als je een moslim ietwat meewarig bekijkt als hij met zijn diploma's komt zwaaien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 november 2013 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Moslima's moeten toch een eerlijke kans krijgen om les te geven? Anders zou men dat reeds moeten zeggen vooraleer ze gaan studeren. Sommigen leven hier al enkele generaties en zijn dus op en top Belg.
Al zou men inderdaad kunnen discussiëren over de klederdracht. Want ook de 'blanken' moeten zich hieraan aanpassen, dus vind ik het niet meer dan normaal dat zij dat ook moeten doen. Daarover zou er geen discussie over mogen zijn. Maar er wordt nogal te vlug beoordeelt op basis van stereotypen en vooroordelen. Dat vind ik nogal jammer, want dit zijn mensen zoals u en ik. Maar het hangt af in welke omstandigheden zich het afspeelt. Als het gaat om moslima's die zich totaal niet willen veranderen, dan hoeft het voor mij ook niet. Maar als het gaat om moslima's die hier al van generatie op generatie leven, dan zou het geen probleem mogen vormen. Laatst gewijzigd door birger carels : 16 november 2013 om 16:39. Reden: Per ongeluk op enter geduwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het gaat om moslima's die zich totaal niet willen veranderen, dan hoeven ze dat niet, en mogen ze met die ingesteldheid les gaan geven aan uw kinderen? Alleen als ze hier al generaties wonen wordt er verondersteld dat ze geen probleem meer vormen? Het gaat bij de mevrouw in de OP over dat ze hier al generaties woont maar dat ze eist dat mijn kinderen zich gaan aanpassen aan een ingepakte mevrouw die les geeft op een NEUTRALE school (van mij mag ze gaan lesgeven in zo'n islamitisch college of universiteit. Dat ze zelf eens beginnen met hun "vooroordelen" in orde te brengen misschien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is dan ook volstrekt onnodig. Je kan ze ook als mens aanzien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof dat al die debielen op de negeerlijst staan!
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zijn al 2 moslims geweest die zich blijkbaar stoorden aan het feit dat een vrouw hun "orders" gaf. Bijgevolg kwamen ze gewoon niet opdagen of belden achter haar rug nog eens naar de projectleider om te vragen om hoe laat ze de volgende dag verwacht werden. Met zulke mensen wil toch gewoon niemand werken?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
't is zelfs niet van willen. Hoe KAN je met zo'n mensen werken?? Trouwens, waarom moeten wij met zo'n mensen zelfs WILLEN werken als ze zélf geen enkel teken van samenwerking tonen? Je moet toch een onnozelaar zijn om zo'n debiliteit te willen meespelen hé? Nu ja, we worden verplicht of we zijn racist uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() pleur eens een setje zuiver Hollandse vibrators in het Ramadan feestpakket, gemaakt van zuiver varkensleer voor elke moslimmeid die negen jaar wordt, en binnen tien jaar is er niets meer over van de doekjes met islam poesjes omdat je hiermee gewoon hun poes verwestert en dan is er geen islam meer tussen hun benen.
islam zit tussen de spillebeentjes van geile, hoerige moslima's. althans zo ziet Wieroe het als radicale Hindoe kat, maar zijn denkvermogen is beperkt omdat hij slechts tien procent heeft van het aantal hersencellen van islamitische mensapen in zijn kleine kattenkopje. dewanand en Wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je gaat daar als lesgever/geefster ook geen andere mensen lastigvallen met je overtuiging, ook niet door je kleding of door je houding. Lijkt me tamelijk duidelijk. Met neutrale school bedoel ik niet een school waar de wiskundeleraar in een oranje pij lesgeeft, de leraar wetenschap met een keppeltje lesgeeft en de leraar Nederlands met een baard en soepjurk staat les te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Poco oplossing is natuurlijk om het niveau te verlagen zodat ze toch kunnen lesgeven, da's de volgende stap. |
|
![]() |
![]() |