![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Jammer voor u, maar we leven in een hoog-technologische samenleving. Je hebt jezelf zonet obsoleet verklaard.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu nog wachten op de volgende. Zo is dat in Rusland: niet onderhevig aan typische historische wetmatigheden. Doorgaans een moeras, behalve wanneer er plots iemand opborrelt en gigantische vooruitgangen realiseert. Daarna weer moeras. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel mij wel degelijk de vraag wat het nut van die dingen is. Emails kunnen wachten tot je op bureau bent, op het internet surfen al evenzeer, sms'en kunnen ook wachten tot je klaar bent en tijd hebt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De jonge generatie van nu - en zeker allochtonen - kunnen nauwelijks een letter op papier zetten.
Een middelbare scholier krijgt het niet voor elkaar redelijk foutloos te schrijven, en schrijven met de hand ontaardt in een soort van spijkerschrift. Technisch, materiaaltechnisch, stappen we beetje bij beetje achteruit. Op het vlak van electronica en software daarentegen gaat het met sprongen vooruit, maar de toegevoegde waarde ervan is tijdelijk en daarna nihil. Het voegt niets toe aan menselijke handvaardigheid en bekwaamheid.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Pfff,ik ben in 90 beginnen werken in de sector waar ik nu zit aan 36 000/maand,een pint koste toen 35 frank,1030 pinten per maand.Een pint kost nu 1,8 (72 frank) maar mijn loon is maar een 1650 euro,dus 917 pintjes.Dus ben ik 10% er op achteruit gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() En doe nu die vergelijking eens met een mobiele telefoon, pc of laptop?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Die is er ook niet geweest. Je bent ook niet zo dom dat jij niet weet waar het om draait. De raaklijn in de ROI-curve van de innovaties in de brouwerijsector is al lang bijna horizontaal. Dit kan je voor electronica niet zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het communistische schoolsysteem heeft zes miljard oud-leerlingen op deze aardkloot, en de meesten zouden we wel de ruimte in kunnen sturen als daar geld voor was, maar ze zouden daarboven desgevraagd te dom blijken om te helpen donderen. Of dacht u dat het onderwijs in Vlaanderen niet communistisch is? Dat is het natuurlijk wel, zoals in de hele wereld. Behalve Rusland misschien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al bij al is er wellicht een vermindering, maar daarbij lijkt de explosie van prijzen in de immo-sector toch wel stukken belangeijker dan de euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet ik dit nu zo begrijpen dat ik "er als kruidenier vooral voorstander van ben die 20 euro per maand extra te hebben", en dat dit de kostprijs van ons communistische onderwijssysteem zou zijn? In hoeverre ik een kruidenier ben? Hm, laten we het erop houden dat u dat scherp hebt gezien, en u zult de kostprijs van de onderwijsuitgaven wel kennen, al weten we dan nog niet veel over de kostprijs van het onderwijs. Ik zou echter zonder inhalig of gierig te zijn, zelfs als ik helemaal niet kruidig was en juist op zoek was naar een bereidwillige afnemer van 20 euro per maand, nog steeds vinden dat ons onderwijs op een veel te collectieve leest is geschoeid en dat misschien nog steeds wat provocerend als "communisme" aanduiden. De kruidenier in mij is met andere dingen bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
I.e. me dunkt dat u buiten de index zo goed als geen opslag kunt hebben gehad. Het maakt uw argument er overigens niet zwakker op... integendeel zelfs.
![]() |