![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil in ongezegend water of zee kunnen zwemmen , teminste geen zegening door een pastoorke of paus , e.d. is dit ook belachelijk of fout ?? Vissen of andere lozen ook hun afval in de zee , tja daar valt niet veel aan te doen !! Dat is de zegening van de natuur in werking , gelukkig !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 19 december 2013 om 22:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is een ritueel, meer niet. Citaat:
Er zijn �*ndere (belangrijkere) zaken om tegen te protesteren dan wat onschuldige voodoo-achtige rituelen.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 december 2013 om 05:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jouw anti-theïsme neemt psychologisch zorgwekkende proporties aan, weet je dat?
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel dat komische theatrale poppentheater is nergens voor nodig !!!! Ik heb het recht om in een ongezegende zee te zwemmen , en kom niet af met het tegengestelde , want dat is discriminerend en minachting naar anders- & niet-gelovige toe !!!! http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=195854 Tegenspraak: Trouwens , jij snoert graag de anders- & niet gelovige de mond , mocht jij hier admin zijn , zou jij dat dan ook doen ?? Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=310 Ik heb met anders- & andere niet-gelovige geen zier te maken !! Maar men gelooft in wat me wil: http://filesforum.politics.be/showpo...6&postcount=82 Bekentenis:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 december 2013 om 15:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jouw posts en die van Havanna zijn ook werkelijk achterlijk, daar zal zelfs menig atheïst het mee eens zijn. Dat is geen belediging. Moest ik jou achterlijk noemen, dat zou een belediging zijn. Dat ik me zorgen maak om jouw mentale gezondheid is ook geen belediging, ik meen dat oprecht. Als de vigor die jij in je anti-theisme steekt en de paranoia waarmee je het beleeft op dit forum echt is, is het werkelijk tekenend van diepe trauma's of obsessieve stoornissen. Ik ontken nergens mijn menselijke zwakheden.
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik de vraag anders stellen:
Als ik uw kerkgebouw kom inzegening met mijn overtuiging , brandt dat ofzo ?? Citaat:
En eindelijk , u ziet nu in dat ik geen atheïst ben !! Citaat:
ik heb een draadloze videoverbinding van computer naar beeldscherm , 1 van de harmonische frequenties valt toevallig op de frequentie van radio maria be , handig meegenomen toch !! ![]() Oh , op de middengolf kan ik die ook in een straal van 20 meter dichtleggen ![]() Op een heel simpele manier: http://2.bp.blogspot.com/-ksBxcWOPbN...tronic+lab.JPG Een AM-zendertje fabriceren , de antenne verbinden met de radiator , de frequentie van NL radio maria AM instellen , kees is klaar ![]() Ook alle Radio maria websites , alsmede alle hun youtubekanalen , ik heb ze een voor een opgezocht & geblokkeerd !! Ook die van o.a. het vaticaan , enz .... Citaat:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 december 2013 om 04:16. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wordt heel de zee ingezegend , of een deel , daar dit in meerdere landen gebeurd ?? De zeëen staan met mekaar in verbinding !! 1) De zee was er eerder , dus .... 2) Mogen anders- & niet-gelovige een kerkgebouw (ont)wijden ?? Hoe zouden gelovige reageren ?? 3) Mensen hebben het recht in ongezegend water te zwemmen !! 4) Ik vind geloofsgeloof iets onnatuurlijk !! 5) Wie heeft die zegening uitgevonden & waarom ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zeg het je nog eens oog, splinter, balk. Daar waag ik me niet aan, ik ken Uw geschiedenis niet. Maar Uw obsessie met anti-theïsme is tonend. Je vindt dat hopelijk toch zelf niet helemaal normaal, dat jij radiozenders moet storen en YouTube-kanalen moet blokkeren omdat j het niet eens bent met de content (enfin, enkel Christelijke content blijkbaar, de rest kan je gestolen worden)? Dit riekt naar OCD, ingegeven door sterk anti-Christelijke sentimenten.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 december 2013 om 07:21. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja of neen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan , de vriendelijke uitnodiging , elke zieltje (gewonnen) is welkom !!
Wie bij mij thuis op bezoek komt , dat is ofwel vrijwillig , of een feestje op uitnodiging , of omdat mijn mindervalidehulp op bezoek komt !! Of de dokter die langskomt om mij te onderzoeken !! En er wordt niks bekeerd of over bekering getetterd !! Citaat:
Met 1 verschil , anders-gelovige of niet-gelovige moeten voor u opkrassen , naar een eigen thuisland of aanpassen op uw verzoek !! Dit klinkt naar: Anders- of niet-gelovige , inpakken en wegwezen !! Waar vind ik nog zulk een gelijkende spreuk ?? Van mij moeten gelovige niet oprotten , maar we leven allen op deze Aarde , leer samenleven , want: Er is maar 1 aarde , help die om zeep , wat dan ?? Citaat:
Ik moet van geen enkele religie iets hebben !! Allemaal dezelfde eenheidsworst !! Kijk , ik zal geen geloofsgebouwen verbranden , iemand anders' eigendom vernielen , of mensen doden of doen bekeren , zoiets zal ik nooit doen !! Wat ik toen heb gedaan na school , is MIJN overbodige eigendom opgeruimd , er was niemand anders dan ikzelf aanwezig op dit gebeuren !! (Anders had ik gewacht tot de andere wegwaren !!) Het heeft mij een persoonlijk verlossend gevoel gegeven !! Een wereld zonder geloofsgeloof zou geweldig zijn , maar ik weet/besef dat dit een moeilijk wordt !! Wat ik doe , is voor mezelf , ik doe dit enkel in mijn eigen woning , wat een ander daarvan vindt , dat iets voor zichzelf , persoonlijk dus !! Ik ga heus niet op een ander hun computer blokkeren , e.d. , daar dit crimineel is , en dat ben ik niet !! Wat ik thuis doe , is niet crimineel of gestoord !! Ik ga ook niet zoals op internet , bv youtube filmpjes plaatsen van verbrandingen van geloofsboekjes , kerken in de fik steken , oproepen tot haat , schieten op mensen , geloofsgebouwen , geloofsboekskes , oorlog , enz .... !! Wat ik voel , is voor mij mijn persoonlijk gevoel , ik uit het dus wel , discussies op het net ga ik niet uit de weg , maar ik voer het niet uit opdat mensen mij zouden volgen !! Ik geef enkel mijn eigen persoonlijke gedachte , en dit mag ik net zoals jij op een bv forum (blijven) noteren !!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben niet eens Rooms-katholiek dus moet ik me hier ook aanpassen aan het katholicisme of opkrassen van mezelf naar Griekenland of andere Oosters-Orthodoxe oorden ofzo volgens die logica? Citaat:
Neen, dat klinkt naar 'stop aub met mij te beledigen en leugens over mij te vertellen en mijn mede-gelovigen'. Het betreft dan beledigingen over fabeltjes, kaboutertjes, dat gelovigen onintelligent zijn e.d. (m.a.w. reddit-atheïsme) Bij deze nogmaals, aub. Ik ben niet zo laag-bij-de-gronds dat ik ooit bij een mod ga klagen, maar het begint echt wel op mijn zenuwen werken, vooral die leugens.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 december 2013 om 19:34. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou men het vinden wanneer men in wijwater spuugt ??
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook in een andere thread is er ander persoon die liever zou willen dat anders & niet-gelovige hier zouden moeten verdwijnen ?? Citaat:
En nee , u bent geen racist !! Ook , religie is geen ras !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
U gelooft in wat u wil , no problemo !! Ik heb met reddit niks te maken , ik ben ik !! Stop met die verwijzing , en dat zal al veel helpen !! 1 Feit , wij zullen nooit overeenkomen ivm onze standpunten !!
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 december 2013 om 20:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ja , mijn vaders' begrafenis , enkel uit respekt voor mij , ma & mijn zussen !! De klote diarreestrontschijtbak die daar vooraan stond te schijten , daar heb ik werkelijk geen greintje respekt voor !! Ik ook niet !! Discussies moeten kunnen !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zou uiterst toevallig zijn, moest dat in mijn parochie zijn, of zelfs in mijn buurt, en ik snap nog steeds de link met het zegenen van de zee niet.
![]() |