Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 november 2013, 09:22   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Maar dat hij een manipulateur eerste klas is, dat is zeker;

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jahjah
Racisme is een universeel gegeven, het is niet alleen eigen aan Vlamingen, of zelfs blanken. Veel mensen van buitenlandse origine zijn ook racistisch, tegenover blanken en tegenover elkaar. Racisme zit niet alleen ingebakken in de Europese christelijke geschiedenis, de religieuze variant maakt ook deel uit van de islamitische en joodse denkwereld. Het is een constante interne strijd bij ieder van ons om tolerant te zijn tegenover mensen die anders zijn, een strijd dat velen verliezen of gewoon niet aangaan.
om dan te eindigen met:
Citaat:
Racisme is een moeilijk weg te werken houding, maar discriminatie niet.
LEES : vermits wij moslims ook zeer racistisch zijn is er niks aan te doen, voor ons is dat normaal. Maar JULLIE mogen niet discrimineren...

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 09:55   #42
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Hier zijn profiel ( zijn eigen beweringen dus ) :http://people.bayt.com/dyab-aboujahjah/?lang=fr
Ik weet dat wel, hoor. Ik ken hem nog van in de tijd dat hij doctoreerde aan de UCL. Net als Bart De Wever heeft hij zijn doctoraat onderbroken om full-time aan politiek te doen. Hij is er op heel korte tijd in geslaagd om een gigantische media-aandacht te krijgen en publieke vijand n°1 te worden. Ik zie niemand van de politics.be-onanisten het nadoen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 10:10   #43
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Ik weet dat wel, hoor. Ik ken hem nog van in de tijd dat hij doctoreerde aan de UCL. Net als Bart De Wever heeft hij zijn doctoraat onderbroken om full-time aan politiek te doen. Hij is er op heel korte tijd in geslaagd om een gigantische media-aandacht te krijgen en publieke vijand n°1 te worden. Ik zie niemand van de politics.be-onanisten het nadoen.
Hij heeft geen gevaar om neergeschoten te worden, z'n tegenstanders an andere alti-islamieters daarentegen wel. Toevallig.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 10:16   #44
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
om dan te eindigen met:

Citaat:
Racisme is een moeilijk weg te werken houding, maar discriminatie niet.
LEES : vermits wij moslims ook zeer racistisch zijn is er niks aan te doen, voor ons is dat normaal. Maar JULLIE mogen niet discrimineren...
Als discriminatie zo makkelijk weg te werken is dan kunnen moslims ook makkelijk vrouwen en mannen als gelijken beschouwen, weg met die gescheiden gebedsplaatsen, weg met de verschillen bij huwelijk, scheiding en erfenis, weg met de sluier, weg met de gescheiden ingerichte woningen.

Maar ja, dat zijn geen blanken hé, die moeten dat niet doen. Wat een hypocriet geval die jaja.
Oud 8 november 2013, 10:51   #45
Zondag
Banneling

Standaard

Het Engelse woord "degree" betekent "diploma". Vandaar het oprukkende anglicisme "graad".
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 11:19   #46
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Hier zijn profiel ( zijn eigen beweringen dus ) :http://people.bayt.com/dyab-aboujahjah/?lang=fr
djeezes! wat een palmares!

Citaat:
President
�* AEL

Lieu: Belgique , Antwerpen
Domaine de la société: Communauté/Services sociaux/et Bénévolat
Fonction: Gestion
Octobre 2000 - Janvier 2009

The AEL is a grass-roots mass organization defending the rights of the Arab community in Belgium and the Netherlands.
  • As president I was managing the activities of some 18000 members
  • . I contested elections and conceived election campaigns.
  • I designed and led major sensitizing campaigns on various issues and themes.
  • I participated in hundreds of TV shows, debates and congresses.
  • I wrote dozens of op-ed articles that were published in acclaimed newspapers and magazines and published three books among which one best seller in Belgium and Holland.
  • I negotiated with governments and political parties, trade-unions and multinationals, and met heads of states.

My nine years as president of the AEL were the most enriching experience to me as a professional and as a human being and left me with a huge social capital of friends and connections in Europe and in the Arab world.. Voir moins
dat is niet niks hé.

en dan bij de ABVV :

Citaat:
Director of immigrant departement
�* ABVV-FGTB

Lieu: Belgique , Brussels
Domaine de la société: Secteur public
Fonction: Gestion
Avril 1999 - Octobre 2000

I led a team of 70 professionals responsible for immigrant workers welfare in Belgium. We had offices in the major cities of the country and we tried to improve working conditions and cohesion on the work floor between local and immigrant workers. We also negotiated important law amendments and projects aiming at combating discrimination and favoring immigrant inclusion in the Belgian work force.. Voir moins
dat is ook niet niks hé, en toch hebben ze hem buitengegooid!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 8 november 2013 om 11:19.
Oud 8 november 2013, 11:20   #47
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Professionele bachelor en master.

Gij?
En hoeveel verdient ge daarmee? 500 euro/maand meer als een bandarbeider, Proficiat dan

Ik heb meer respect voor een ongeschoolde die op een wettelijke of onwettelijke manier 25.000 euro/maand binnen haalt dan iemand die met zijn diploma's ligt te bluffen maar amper 2500 euro/maand verdient.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 11:33   #48
Zondag
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ach voor een allahtoon als Jahjah is het doorgaans voldoende om u in te schrijven en naar het examen te komen om een masterdiploma te halen.
Zo dol zijn ze op diversiteit, die universiteiten.
dhimmiversiteit
Zondag is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 11:55   #49
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht
En hoeveel verdient ge daarmee? 500 euro/maand meer als een bandarbeider, Proficiat dan

Ik heb meer respect voor een ongeschoolde die op een wettelijke of onwettelijke manier 25.000 euro/maand binnen haalt dan iemand die met zijn diploma's ligt te bluffen maar amper 2500 euro/maand verdient.
Geld is voor jou dus de enige waarde. Ik kan mij voorstellen dat jij in het stof neerknielt voor Britney Spears en Paris Hilton, die over veel meer koopkracht beschikken dan alle "ondernemerkes" samen.

Ik daarentegen waardeer kennis en talent, ongeacht inkomen of vermogen. De populairste Romeinse prostituees zullen meer verdiend hebben dan Leonardo da Vinci of Michelangelo di Lodovico Buonarroti Simoni, maar de laatsten hebben wel iets verricht voor de mensheid en zijn de geschiedenis ingegaan.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 8 november 2013, 11:59   #50
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Kijk dit vind ik dus ook weer zo'n kanjer van een propagandistische dooddoener:

Citaat:
In het middelbaar onderwijs loopt 59 procent van de leerlingen met een vreemde thuistaal één of meerdere jaren achterstand op, tegenover 26 procent van de leerlingen die thuis Nederlands spreken. Terwijl je met de juiste pedagogische aanpak van die anderstaligheid een opportuniteit kunt maken, zoals de VS al jaren bewijzen. Ondertussen komt door dat gebrekkige onderwijs weer een nieuwe generatie met minder kansen op de arbeidsmarkt, terwijl een hervorming van het onderwijs om de noden van een diverse bevolking beter te dienen, taboe blijft.
even alles op een rijtje.
Belgique is een land met drie gemeenschappen die ieder hun eigen officiële taal hebben. Het gemeenschapsonderwijs wordt verplicht gegeven in die éne officiele taal (Brussel uitgezonderd: tweetalig).

als mensen nu emigreren (en na vijf generaties nog steeds niet geintegreerd zijn), dan betekent dit NIET dat Vlaanderen vb. de onderwijstaal moet gaan aanpassen aan een specifiek deel van die anderstaligen (arabischtaligen om ze niet te noemen) terwijl er in een stad als Antwerpen zo'n 174 talen gesproken worden!

Waar haalt mijnheer Jahjah het dan uit om te veronderstellen dat WIJ ons ooit gerenommeerd onderwijs moeten aanpassen aan ZIJN thuistaal? Waarom moeten ONZE kinderen achterstand oplopen tot ZIJN arabischaligen die thuis geen opvoeding krijgen zo te zien zijn bijgebeend? Enig idee waarom zijn superieure arabischtaligen niet ZELF voor een apart onderwijsnet kunnen zorgen waar ze zichzelf kunnen opwaarderen zodat ze weldegelijk later zullen meekunnen inde NEDERLANDSTALIGE maatschappij waar ze zèlf verkozen te gaan wonen (tenzij iemand hen naar hier heeft gedeporteerd? als slaven of zo?)

Oud 8 november 2013, 12:37   #51
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk dit vind ik dus ook weer zo'n kanjer van een propagandistische dooddoener:

even alles op een rijtje.
Belgique is een land met drie gemeenschappen die ieder hun eigen officiële taal hebben. Het gemeenschapsonderwijs wordt verplicht gegeven in die éne officiele taal (Brussel uitgezonderd: tweetalig).

als mensen nu emigreren (en na vijf generaties nog steeds niet geintegreerd zijn), dan betekent dit NIET dat Vlaanderen vb. de onderwijstaal moet gaan aanpassen aan een specifiek deel van die anderstaligen (arabischtaligen om ze niet te noemen) terwijl er in een stad als Antwerpen zo'n 174 talen gesproken worden!

Waar haalt mijnheer Jahjah het dan uit om te veronderstellen dat WIJ ons ooit gerenommeerd onderwijs moeten aanpassen aan ZIJN thuistaal? Waarom moeten ONZE kinderen achterstand oplopen tot ZIJN arabischaligen die thuis geen opvoeding krijgen zo te zien zijn bijgebeend? Enig idee waarom zijn superieure arabischtaligen niet ZELF voor een apart onderwijsnet kunnen zorgen waar ze zichzelf kunnen opwaarderen zodat ze weldegelijk later zullen meekunnen inde NEDERLANDSTALIGE maatschappij waar ze zèlf verkozen te gaan wonen (tenzij iemand hen naar hier heeft gedeporteerd? als slaven of zo?)
Voorlopig geen gevaar hiervoor, ze vinden niet eens voldoende islam leraren bij die moslims, laat staan dat ze slim genoeg zijn om gewoon les te geven. Tenzij ze het niveau omlaag halen natuurlijk, dan kun je die schreeuwende baardapen van aan de schoolpoort voor de klas zetten.
Oud 8 november 2013, 14:34   #52
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

En trekt de Jahjah al een leefloon ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 14:37   #53
six
Banneling

Standaard

Citaat:
Geld is voor jou dus de enige waarde. Ik kan mij voorstellen dat jij in het stof neerknielt voor Britney Spears en Paris Hilton, die over veel meer koopkracht beschikken dan alle "ondernemerkes" samen.

Ik daarentegen waardeer kennis en talent, ongeacht inkomen of vermogen. De populairste Romeinse prostituees zullen meer verdiend hebben dan Leonardo da Vinci of Michelangelo di Lodovico Buonarroti Simoni, maar de laatsten hebben wel iets verricht voor de mensheid en zijn de geschiedenis ingegaan.
2
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 14:45   #54
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ondernemerke Bekijk bericht

Hoezo, bluffen?
Het was gewoon een antwoord op een vraag.
Voor mijn part mogen ongeschoolde bandarbeiders het dubbele van mij verdienen.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 8 november 2013 om 14:46.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 16:22   #55
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hoezo, bluffen?
Het was gewoon een antwoord op een vraag.
Voor mijn part mogen ongeschoolde bandarbeiders het dubbele van mij verdienen.
In de Sovjet-Unie en de volksdemocratiën verdiende een geneesheer evenveel als een geschoolde arbeider. En toch was er nooit een tekort aan artsen. Een Tsjech verklaarde me dit als volgt kort na de val van de Muur: "when you can help other people, it's interesting".

Ondertussen heeft das goldene Westen hen gelukkig "ieder voor zich en de dollar voor alles" geleerd.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 8 november 2013, 16:30   #56
six
Banneling

Standaard

Citaat:
In de Sovjet-Unie en de volksdemocratiën verdiende een geneesheer evenveel als een geschoolde arbeider. En toch was er nooit een tekort aan artsen. Een Tsjech verklaarde me dit als volgt kort na de val van de Muur: "when you can help other people, it's interesting".

Ondertussen heeft das goldene Westen hen gelukkig "ieder voor zich en de dollar voor alles" geleerd.
Doorgaans een tikkeltje meer, maar het was een verschil van 20-30 roebel (een gemiddeld loon was ongeveer 110 roebel per maand). Nooit een verschil van meerdere grootte-ordes.

Ook wetenschap en techniek had een waanzinnige populariteit in de Soviet-Unie. Faculteiten geologie waren ook overvol, ondanks dat een jonge geoloog vaak kon rekenen op een drietal jaartjes ergens in de toendra of de woestijn bij het afstuderen.

Het verschil met nu is dat er een autentiek intellectueel klimaat ontstond, met eigen cultuur en gebruiken, en dat mensen heel graag deel uitmaakten van deze wereld.
Tegenwoordig willen mensen graag deel uitmaken van een gegoede ondernemersklasse, liefst zo self-made mogelijk, waarbij geld de enige maatstaf is. Ik heb heel weinig mensen ethische overwegingen horen maken bij studie- en jobkeuze.
six is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 16:55   #57
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Prostituees hebben daarentegen weer een stuk meer zelfbewustzijn dan Leonardo da Vinci.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 17:02   #58
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geld is voor jou dus de enige waarde.
Voor uw 'profeet' waren roversbuit en sexslavinnen (jihad) en nog meer geld (yizyah) de enige waarde, onder het mom van 'allahs wil'. (sharia)

Citaat:
Uw 'profeet' mohammed is de geschiedenis ingegaan dank zij het zwaard.

Laatst gewijzigd door smiley : 8 november 2013 om 17:05.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 17:17   #59
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind zeker en vast dat Jahjah een intelligente gast is (ik geloof trouwens dat zijne papa professor was aan een of andere unief). Alleen vraag ik me steeds af wat zijn achterliggende motivatie is, waarom hij Belgique uitkoos voor zijn manipulatieve daden en vooral wie zijn drijvende krachten zijn.
Zijn motivatie, zijn drijvende krachten daarop antwoorden is helemaal niet moeilijk. Wat is de drijvende kracht van een jihadist ?

Wat is de doelstelling van een goede moslim, hesbollah militant ? De islam het voor het zeggen te doen krijgen (islamstaat met sharia). Hoe doe je dat ? Door alles af te breken in een niet-islamitisch land om het daarna te vervangen door de islam. Kijk eens hoe slecht dat die wel niet zijn en kijk eens hoe 'goed' dat de islam wel niet is. Dat kan als minderheid in een westers land dus alleen maar door te liegen en dingen te verzwijgen. Tot nu toe lukt het hem aardig aangezien bijna geen kat in het westen van vandaag de islam nog echt kent, diegenen die de islam echt kennen worden al vlug en onterecht in de racisme of islamofobe (wat niet bestaat) hoek geduwd. Zelfs prof islamoloog Urbain Vermeulen moest er destijds aan geloven. Die is nu aan de unief vervangen door ... een moslim.

Laatst gewijzigd door smiley : 8 november 2013 om 17:17.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2013, 17:23   #60
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

Als ik dood val moet ik niet herinnerd worden. Ik moet niet de geschiedenis ingaan als ik weet niet wat. Ik leef Nu en JA geld is voor mij veel waard. Wat zijt ge met een hoog diploma als je elke dag moet zien waar je uw hongerloon aan op doet? Wat ben je ermee als je een dure wagen ziet rijden en je weet dat je het aankoopbedrag van dat ijzeren speelgoed zelf nooit kunt bij elkaar krijgen voor een eigen woning te kopen? Wetende dat die man met zijn wagen waarschijnlijk een villa heeft die nog een veelvoud van dat onbetaalbaar stuk speelgoed is. De dag dat ik elke dag moet tellen om de rekeningen betaalt te krijgen neem ik een pistool en schiet me er door mijn hoofd. Of neen ik zou eerst mijn zwarte lijst afgaan en die mee in het graf nemen

En neen ik kniel niet voor Britney Spears of Paris Hilton. Of het moet zijn omdat ik ze kan beffen
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be