![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het aantal vegetariërs neemt de laatste jaren zeer snel toe dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Ze hebben exact dezelfde mening als jij alleen dan wat extremer. 3: Aha, dan is het opeens idioot. Maar willen dat andere vormen van wreedheden richting dieren verboden worden is dat niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Zoals het leven in de vrije natuur vol met predatoren en mogelijke ziektes, en kansen om gewond te raken en een dagenlage pijnlijke dood te sterven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wij dieren daarom ook maar opzettelijk veel pijn moeten doen omdat dat in de natuur ook zo is? Zo ja: dan is dit een vorm van naturalistic fallacy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
k zie geen verschil tussen een goed stukje wild en een stukje hond (al zou ik mijn eigen hond niet opvreten) vroeger had ik een konijn en ik at graag konijn. hoe dieren sterven is bedenkelijk/erg/afschuwelijk maar daarin moet de Europeaan echt niet onderdoen voor de Chinees |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je kan moeilijk ontkennen dat jacht en de meeste menselijke interventies in het beeindigen van dierlijk leven nog altijd veel zachtaardiger zijn dan dagenlang liggen huilen van de pijn met een gebroken poot tot de dood komt door verhongering of verzwakking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Dat wist ik niet en verbaast me. Nooit gehoord eigenlijk.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Aarchzstvwqmrmbtvnpq : 9 november 2013 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De reden waarom dat klotevolk van Chinezen dit doen is overigens het bijgeloof dat een dier dat pijnlijk sterft veel lekkerder is en nog wat andere zaken. Hun redenering spreekt jouw filosofie hierin serieus tegen. Laatst gewijzigd door Stingray : 10 november 2013 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens zijn zijn monsterlijke praktijken lokaal in China.
Veel Chinezen vinden het eten van hond en vooral de wijze waarop ook misdadig. Wel zou de Chinese regering moeten ingrijpen.
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 11 november 2013 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zie je het verschil tussen dierenleed minimaliseren en de wereld op een bonen-dieet zetten?
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet tegen het eten van vlees, maar als men dieren dood, dat men dit dan op de meest humane manier mogelijk doet (als in: zo pijnloos mogelijk)
Nogmaals, ik ben dol op katten (de beestjes, niet hun vlees), dus vind ik, samen met hetgeen ik zojuist heb geschreven, deze Chinese praktijken dubbel zo wreedaardig en onmenselijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Tamam : 11 november 2013 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En " beestachtig te keer gaan " wil dan zeggen dat je daar je voeten aan veegt, of met opzet pijn veroorzaakt. Snapie, grote jongen ? Ja ? Allee, hier een lekstok, en een bank vooruit. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Semantiek.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een oester levend opeten uit bijgeloof dat het een afrodisiacum zou zijn is natuurlijk het toppunt van beschaafdheid ![]() Jij hebt gewoon oogappeltjes onder de dieren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij mensen zijn zelfs vaak niet humaan tov elkaar, maar das een ander punt.. Maar tussen levend gefrituurd worden en levend geslacht worden, denk ik dat de pijn en de stress ongeveer even intens zijn. Een dier dat naar de slachtbank wordt afgevoerd die voelt dat hoor, die doodsangst die is er, en niet minder dan in China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Veel Chinezen zijn tegen dit soort praktijken. In de wat betere (lees rijkere) wijken zijn honden gewoon huisdieren. |
|
![]() |
![]() |