![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat verslaafden er zich niet al te veel zorgen in gaan maken als de sigaretten wat muf zijn, doch veel goedkoper dan "nieuwe".
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zomin als met thee (ik probeer een vergelijkbaar gedroogd blad te vinden) lijkt me dat een goed idee...
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Roken als een Turk, en zuipen als een tempelier is het kenteken van een goede burger : hij betaalt veel taks aan de staat, en sterft jong. Nu moet de staat enkel nog �*lle andere drugs legaliseren en er een monopolie op pakken, en we zitten goed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge blaast het erdoor , en foetsie !!
Wat is het nut van roken ?? Heeft het enige voedende levenswaarde ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 november 2013 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Chocolade eten? Dubbel betalen aan restauranthouders? Mooie kleren? Bloemen kopen voor wie je liefhebt? Tjah... allemaal geen. Tenzij je er van houdt
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok , overdaad van alles schaadt , maar ....
er is me niks dat zegt dat sigaretten , e.d. enige voedingswaarde hebben ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Hoe kun je nu van tabak roken houden ? Het stinkt, je moet er van hoesten, je word er ziek van, en het kost duur ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Heb wel eens tabak geproefd , van onze pa z'n pakske , smaakte raar !! Ik dacht Belgam 20 ?? http://www.paurolhom.be/Belgam_pakje20.JPG
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 november 2013 om 01:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Sigaretten straks 7€ per pakje in Frankrijk
Longkanker verzekering niet in begrepen . Of wel ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen krijgt er longkanker van !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik hou niet van roken, maar dat wil niet zeggen dat een ander dat niet kan. Ik hou wel van eten, een ander vind dat ik me volstop met vetten en onnodige voedingsstoffen. Ik betaal wel extra om op restaurant te zitten. En ik gedraag mij er ook. Ik neem er zelfs deel aan de economie. Dus, mocht plots de meerderheid vinden (en waarschijnlijk terecht) dat onnodig uit eten gaan schandalig is en verboden dient te worden, wat dan? Helpen we onze maatschappij vooruit? Komaan, het is wel de bedoeling dat we een beetje nadenken, he
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 13 november 2013 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ik zou zeggen dat het nut van drinken is dat je niet uitdroogt en omkomt van de dorst. Nogal een vrij basisprincipe van het menselijk bestaan. Of hebben we het hier over drinken als in het drinken van alcohol? Tja, ik heb nooit begrepen wat er nu zo lekker is aan wijn of bier...mij smaakt dat allemaal maar bitter in de mond. Niets voor mij. Liever een glaasje plat water of melk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan kan je dus als drugshandelaar pakweg 30 of 40 euro per pakje vragen, me dunkt dat je daarmee wel een nieuwe draaischijf in stand kunt houden en grof wat winst kan maken. Het drugsgeweld krijgt U er gratis bij. Voor het feit de geschiedenis niet vol genoeg staat met falende prohibitie.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 13 november 2013 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |