![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Spijtig, maar ik denk inderdaad ook dat Vereeck eerder verloren zal gaan voor de maatschappij door naar vLD te gaan. Ik denk niet zozeer dat Bouckaert een opportunist is, en hij lijkt me inderdaad ook geen electoraal wervende kracht te zijn. Toch zou ik hem graag naar N-VA zien verkassen, maar dan in een rol in de coulissen. Bij de studiedienst bijvoorbeeld. Die man is immers geen uil.
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk wil dit nu wel niet zeggen dat de N-VA voluit de socio-economische kaart trekt en het communautaire langzaam loslaat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms zijn het Siegfried Bracke en Jan Jambon, dan weer Theo Francken of Ben Weyts. Af en toe lokale figuren, maar nu dus een nieuwe 'aanwinst' in de persoon van Johan Van Overtveldt. Als kers op de taart komt Bart Dewever punctueel een woordje vertellen . Dewever zal op het gepaste moment stilaan weer meer en meer de vlag gaan dragen en overal aanwezig zijn, maar daar is het nu nog te vroeg voor, rekening houdende met de verkiezingen van volgend jaar. Eén ding kan vriend noch vijand de N-VA verwijten, namelijk dat ze een fantastische marketing voert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het lijkt me niet mogelijk of wenselijk om federaal in 2014 een engagement te doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak u geen zorgen. De komst van Johan Van Overtveldt is louter omdat ze bij NVA begrepen hebben dat hunne vlieger van het communautaire niet meer pakt bij de een groot deel van de kiezers. Ze gaan hem gebruiken als mistgordijn om de kiezer te bedotten en de NVA een socio-economische tintje te geven. Want hun uiteindelijke hoofddoel blijft een onafhankelijk Vlaanderen. De rest is bijzaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Open VLD heeft het verkloot. Verkloot door er broekventje "wannabee alles beterweter" Croo'ke in de regering te positioneren. En als je dan nog een seniele papa Croo hebt die constant nonsens vertelt dan wordt het wel helemaal lachwekkend. Wat NVA nu gedaan heeft (Johan Van Overtveldt binnen halen) is in mijn ogen een meesterzet. Hiermee trekken ze nog veel twijfelende zelfstandigen over de streep. Dit gaat (nogmaals) de traditionele partijen veel stemmen kosten. Ik verheug me al op de reacties van Bléter Beke en babyface Croo'ke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Nu nog Rik Van Cauwelaert
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Wat heeft Henri1 daar mee te maken ?
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Denkt ge? Mij overtuigen ze alleszins niet. In tegendeel. Dit doet me te veel denken aan het systeem van de winkelketens: betaal een BV om zijn gezicht te gebruiken in een reclamecampagne zodat je rotzooi aan een veel te dure prijs kan verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ja, daar doet het wel een beetje aan denken, inderdaad. Maar het verschil met toen is uiteraard dat het ditmaal niet over rotzooi gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Maar afgezaagd begint het ook te worden dat warm en koud blazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Natuurlijk niet, wat naar N-VA gaat is altijd perfect.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Staatssecretaris
|
![]() fixed
![]() |
#57 |
|