![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus ga ik ervan uit dat je de wetenschap gebruikt heb in de argumentatie, vandaar mijn vraag. Indien je niet pretendeert dat het wetenschappelijk onderbouwd is heb ik er geen probleem mee. Dan mag je geloven in al wat je wil, vooral in sinterklaas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nee, het ging erom dat atheïsten vaak een stropop opzetten en deze dan met wetenschsppelijke argumenten aanvallen. Zo ook hier. Wanneer dan aangesproken over of ze echt begrijpen wat ze zeggen blijkt vaak van niet. Verder zie ik niet in waarom geloof iets met wetenschap zou moeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik wil zulke zenders niet op mijn 2 radio's ontvangen , dus .... Citaat:
Dus zijn ze de luisteraars aan't "opvullen" met nutteloze nonsens !! Citaat:
eerlijk & recht uit mijn hart gesproken: ik moet van religieus geloof (geloofsgeloof) werkelijk , maar dan ook absoluut werkelijk niks hebben !! Echter , ik ga gelovige niet fysiek te lijf , dat zit niet in mij in !!!! En gelovige die denken dat ze beter zijn dan anders- of niet-gelovige , flikker op , loop naar de maan !! En gelovige die denken dat ze beter zijn dan anders- of niet-gelovige , en welke denken het recht te hebben anders of niet-gelovige te mogen doden , met zulke wil ik zelfs niet praten , val dood voor mij part !!!!!!!! Geloof in wa'je wil , maar mij bekeren , lukt je gewoonweg niet !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 november 2013 om 18:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Heb je geesten opgeroepen en springt nu de tv aan vanuit zichzelf?
Of zoiets dergelijks. Neem je tijd om te antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht je het tegen mij hebt:
In geesten geloof ik niet !! Mensen die op een begraafplaats liggen , laat ik sowieso met rust ; grafschennis , daar ben ik dus ook radicaal tegen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 24 november 2013 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementslid
|
![]() Is ook netjes, mensen die in hun graf liggen met rust laten.
En ja, ik heb gelezen dat mensen schennis plegen, zo zou het inderdaad niet horen. Kunt u misschien aangeven waar u niet tegen bent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder gelooft (in) wat die wil !!
Goede zeden , normen & waarden !! In de mensheid en de mens , dieren , in alles wat leeft !! Respekt Vrije Meningsuiting
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Vrije meningsuiting mag men in de neus boren.
want soms houd dat ook in dat men zichzelf het recht toekent om de ander te kwetsen. Ook het recht op vrije meningsuiting kent zijn grenzen. Maar dan bestaat het recht van vrij zijn zogenaamd niet meer. Laatst gewijzigd door g_z : 24 november 2013 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou de perfekte wereld er uit (moeten) zien ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Je maakt me blij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"En al wat gij doet met woord of werk, doet het alles in de naam des Heren Jezus, God, de Vader, dankende door Hem!" [ Kolossenzen 3:17 ] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoezo? Jij kon toch niet begrijpen toch niet dat Radio Maria zendtoestemming kreeg? Dat lijkt me niet erg pro-vrije meningsuiting, eerder alsof de tolerantie maar één kant moet uitgaan.
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 november 2013 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U kan wel kiezen er niet naar te luisteren, maar dat is eerder een oplossing voor mensen die 'leven en laten leven' of 'tolerantie' hoog in het vaandel dragen. Meer militante mensen, die tegen vrije meningsuiting zijn, vinden het nodig die zenders te storen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik probeer jou niet te bekeren, noch heb ik een andere gelovige zoiets zien proberen te doen op dit forum. Het zijn niet de gelovigen die draad na draad bevuilen met pro-theïstisch gezever gericht op het aanvallen van atheïsten, dat weet je zelf ook. Jouw hele discours kan samengevat worden als een kwestie van de splinter in een anders oog wel zien maar niet de balk in zijn eigen oog.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 25 november 2013 om 10:20. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Alvast vrij van de censuur die U bepleit.
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() Geloof gaat ook om bewijs.
Of is het zand waaruit wij zijn ontstaan ontstaan vanuit water (kip en ei verhaal). En het zijn daden die de een anders doet zijn dan de ander. Of denkt men dat de mensen die naar de hel gaan hun bestemming toekomt, omdat ze verstandiger waren. Laatst gewijzigd door g_z : 25 november 2013 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() namaste forum tijgertjes met scherp geslepen rechtse hoektandjes,
ik geloof dat ik het weet en Wieroe ook: 3 procent van de mensapen zijn van nature hoogbegaafd in elke apen populatie wereldwijd en zij zijn de wetenschappelijke, atheistische en niet gelovige minderheid op aarde nu. die overige 97 procent van de ruim 7 miljard mensapen zijn gewoon te dom geboren en moeten dus kiezen voor dom geloven in god, heilige boeken, spoken, bovennatuurlijke zaken, occultisme, spirituele bla bla, enz. Zouden Wieroe en ik nu gelijk krijgen met deze verklaring? onze PV theorie is toch erg krachtig. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vanaf dat er religieuze woorden erbij gehaald worden , pas ik !! Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb dus , net zoals gelovige , het recht , het mijne oneindig te herhalen !! Citaat:
Ik heb dus , net zoals gelovige , het recht , het mijne oneindig te herhalen !! Citaat:
Citaat:
Ik heb dus , net zoals gelovige , het recht , het mijne oneindig te herhalen !! Weet je: Ik kots op gelovige die zich meer wanen dan anders- of niet gelovige !!!! Waarom zijn er zoveel religies ?? En waarom wanen sommige religies zich boven de andere ?? Of gebruiken ze desnoods geweld ?? Een wereld zonder geloofsgeloof , alvast .... wel een stukje verbetering van de wereld !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 27 november 2013 om 05:12. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Nodig? Laats ik het checkte was het hebben van rechten, zoals dat op vrije meningsuiting, niet een kwestie van 'heb je dat echt nodig?'.
Citaat:
Anti-theïsme is immers een hobby als een ander he? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom zijn er zoveel filosofische en politieke stromingen. De wereld als eenheidsworst is toch veel mooier? U merkt, ik pas opnieuw voor Uw crypto-marxistische wereldbeeld. Citaat:
Jij bent een gevaarlijk individu.
![]() |