![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraagje....
Heb je op je klavier ook de ' é ' en de ' ¨ ' staan ? Ik heb heel lang geleden met een QWERTY gewerkt, en heb me daar indertijd dood op geërgerd.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het is toch maar zo: het Frans is een Latijnse taal en het Nederlands een Germaanse.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik wil een toetsenbord waar je ook nog een ó op hebt
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men in het Frans typt op een Qwerty lijkt men een ongeletterde.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 20 december 2017 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij gebrek aan een kader, beseffen we het zelf niet, maar wij typen gelijk ongeletterden. Vergelijk: rijden met een Engelse wagen op Europese wegen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou ik er tien gebruiken als mijn twee vingers bijna even snel zijn. ![]() Bovenstaande zin is al bijna één van de grapjes onder de noemer: toppunt van luiaardij. ![]() p.s. Op de meeste systemen kan je dat toch gemakkelijk verzetten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 december 2017 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is uw punt? Denk je dat ik dat nog niet wist dat ik zoiets kon kopen ? In Nederland bijvoorbeeld ?
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog niet eens bij benadering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bovendien, als een toetsenbord beter aangepast is aan de taal die je het meest gebruikt, of aan de twee talen (namelijk Nederlands èn Engels) die je het meest gebruikt, dan levert dat nog eens een bijkomend voordeel op. Ook dit kan ik vergelijken met het eer gestelde voorbeeld van de auto met het stuur aan de rechtse kant. Je kan daar evengoed mee rijden op onze wegen, maar toch zal het veiliger zijn met een auto van hier. Nog een Grote Boodschap aan de koekendozenaanbidders: dit is een draad in k&k. Niet in het soepforum Staatsvorming. Begrijpen jullie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Of een optimus of een blanco toetsenbord?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ALT codes, speciale tekens inderdaad ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het punt is dat ge nog niet eens kunt verdragen dat Azerty gebruikt wordt. Ik ben content met Azerty en gij met Qwerty, waar is het probleem. Ik heb wel Azerty nodig om dagelijks met Franstaligen te communiceren. Gij niet dan is Qwerty OK voor u. Ik maak daar geen probleem van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met Q.- is dat van de Schoof zijn kloten.
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook handig voor á ?* ò ó ì ?* ù ú. ik vind azerty echt pure Scheiße en ik ben blij dat ik op een normaal keyboard ben overgestapt. Het enige dat ik niet kan typen is zo'n graden bolleke. ![]() Sinds ik qwerty heb, heb ik ook minder pijn aan mijn vingers als ik veel getypt heb. In België typen wij allemaal azerty omdat toen de typmachines opkwamen toen de burgerij Frans sprak en Vlamingen maar domme analfabete boeren gevonden werden door de machtige Franstalige hautaine strontvreters. Er moest nooit Nederlands getypt worden, vandaar dat wij allemaal azerty hebben. Zowel AZERTY als QWERTY hebben deze layout zodat de hamertjes op een mechanische typmachine niet door elkaar geraken. Je typt ongeveer evenveel tekens links als rechts. Voor de beste economische layout waarbij je vingers het minst moeten bewegen om te typen kan je best DVORAK gebruiken: ![]() Succes ! PS: Ik heb niks moeten copy pasten want alles in deze post kan getypt worden op een qwerty. Ça va toch eigenlijk he.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |