Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2004, 14:10   #41
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nello
Een Belgische vlag is door een Vlaams Nationalist gestolen, enkele leden zijn fysiek geagresseerd door de flaminganten die voor vrede pleiten.
Tot zover vrede!
Tot zover vrijheid!
Tot zover verdraagzaamheid!

De mond vol van mooie woorden, maar de toepassing laat nog te wensen over.
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 14:17   #42
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Ze moeten de slogans veranderen:

Wreedheid
Agresiviteit
Onverdraagzaamheid

Laatst gewijzigd door Yann : 29 augustus 2004 om 14:18.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 14:20   #43
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

alé, de flikken zijn blijkbaar ook allemaal vlaams-nationalisten....

volgens vrtnieuws zijn ze gewoon meegenomen voor ondervraging (hoogstwaarschijnlijk om de boel rustig te houden), en jullie maken er weer wereldoorlog drie van.
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 14:30   #44
Tommy_
Schepen

Standaard

Ach tis gewoon pure provocatie. Je weet heel goed dat je niet met een Belgische vlag naar zo'n mannifestatie moet gaan en verwachten dat er niemand zal reageren. Een democraat gaat in Amerika ook niet naar een republikeinse bijeenkomst met de partijvlag en roepen dat de democraten de beste zijn en verwachten dat de republikijnen niet zullen reageren, en vice versa...... kinderlijk dat zeg ik.
Tommy_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 14:37   #45
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming
alé, de flikken zijn blijkbaar ook allemaal vlaams-nationalisten....

volgens vrtnieuws zijn ze gewoon meegenomen voor ondervraging (hoogstwaarschijnlijk om de boel rustig te houden), en jullie maken er weer wereldoorlog drie van.
Dan hadden ze beter een Vlaams nationale agressor aangehouden wegens "slagen en verwondingen". Zo had men de boel ook rustig kunnen houden...
Oud 29 augustus 2004, 14:38   #46
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy_
Ach tis gewoon pure provocatie. Je weet heel goed dat je niet met een Belgische vlag naar zo'n mannifestatie moet gaan en verwachten dat er niemand zal reageren. Een democraat gaat in Amerika ook niet naar een republikeinse bijeenkomst met de partijvlag en roepen dat de democraten de beste zijn en verwachten dat de republikijnen niet zullen reageren, en vice versa...... kinderlijk dat zeg ik.
Provocatie Tommy? En die Flaminganten die gaan betogen bij bezoeken van onze Koning?
Oud 29 augustus 2004, 14:43   #47
Tommy_
Schepen

Standaard

Ze worden toch ook opgepakt niet? En ze worden ook hardhandig aangepakt. Waar is het verschil? Ik herhaal, als je zoiets doet moet je niet raar staan kijken dat men gaat reageren. Of had je gedacht dat ze bloemen en kuskes gingen geven?
Oud 29 augustus 2004, 14:47   #48
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy_
Ze worden toch ook opgepakt niet? En ze worden ook hardhandig aangepakt. Waar is het verschil? Ik herhaal, als je zoiets doet moet je niet raar staan kijken dat men gaat reageren. Of had je gedacht dat ze bloemen en kuskes gingen geven?
Natuurlijk niet. Maar de Vrede, Verdraagzaamheid en Vrijheid (van meningsuiting oa) waren wel ver zoek. Een bende hypocrieten dus, die Vlamingganten.
Oud 29 augustus 2004, 14:52   #49
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Het moest weer eens lukken, tijdens de IJzerbedevaart vandaag zijn enkele belgicisten opgepakt die de bedevaart verstoorden door het roepen van slogans als "belgië unitair". Wie zou dat kunnen geweest zijn?
vrije meningsuiting en democratie rijmen nog altijd niet op flamingantisme
Oud 29 augustus 2004, 14:54   #50
Tommy_
Schepen

Standaard

Jullie zijn ook niet zo verdraagzaam en voor vrije menings uiting zou ik zeggen. Ik weet wel wat je wil zeggen, maar het feit is wel dat naar een manifestatie gaat van een groep van mensen die tegen jou groep gekant is. Wat je bedoelingen ook zijn, zelfs al zeggen jullie niets, al pleiten jullie allebij voor verdraagzaamheid en vrijemeningsuiting dat zal altijd brokken leveren omdat je instinct die termen overtreft.
Je hebt groep A en B. De ene kan de andere niet verdragen en omgekeerd. Als de ene groep te dicht komt zullen ze zich verdedigen, wat een natuurlijke reactie is. De koning spreekt ook toch altijd van verdraagzaamheid en bla bla bla. Waarom moeten dan die die daar protesteren dan weg?
Oud 29 augustus 2004, 14:55   #51
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Inderdaad. De Bubbelclub had beter eens naar de IJzerwake gekomen. Zo moedig zijn die heren!
wie zegt dat zij er niet waren? het enige wat nodig is om niet op te vallen tussen die lieden is een uniform kopen uit de jaren stillekes, ook nog een katholiek coupeke en wat onspecifiek wauwelen over vlaanderen onafhankelijk
Oud 29 augustus 2004, 14:57   #52
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
Ik zie en heb altijd - de IJzerwake als een 'evenement' voor én door vlaamsnationalisten.
proficiat, jullie zijn met 4.000
belgie barst nu wel echt
Oud 29 augustus 2004, 14:58   #53
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
wie zegt dat zij er niet waren? het enige wat nodig is om niet op te vallen tussen die lieden is een uniform kopen uit de jaren stillekes, ook nog een katholiek coupeke en wat onspecifiek wauwelen over vlaanderen onafhankelijk
Vergeet het snorretje niet!
Oud 29 augustus 2004, 14:58   #54
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

[quote=Nello] .

Een Belgische vlag is door een Vlaams Nationalist gestolen, enkele leden zijn fysiek geagresseerd door de flaminganten die voor vrede pleiten.

QUOTE]

Volgend jaar ga ik opnieuw naar de ijzerbedevaart Jammer dat ik de boksronde gemist heb dit jaar

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 14:58   #55
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

En uitlokking is geen misdaad meer?

Och kom Bubbeltjes. Wat staan scanderen in de hoop de media te halen. Dat had je beter vorige week gedaan.

Nu hebben jullie een minieme negatieve publiciteit, want er zijn mensen meegenomen voor ondervraging.

Hadden jullie deze actie vorige week gegaan ,had je zeer positief in het nieuws gekomen als zijnde meegenomen door de ambulancedienst, ineengeslagen door die vuile flaminganten.

Oftewel, de persafdeling van de BUB heeft geen competente mensen in dienst.
Ook moeilijk als je moet kiezen uit 5 man en een ezelkont.

Ter vergelijking. Wat zou er gebeuren als je met een Israëlische vlag naar een AEL vergadering gaat?
Oud 29 augustus 2004, 15:01   #56
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
proficiat, jullie zijn met 4.000
belgie barst nu wel echt
Dacht met meer dan 1 miljoen

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 15:04   #57
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
inderdaad, toch ene die het snapt

Citaat:
Ter vergelijking. Wat zou er gebeuren als je met een Israëlische vlag naar een AEL vergadering gaat?
ik ben blij dat je zelf beide op dezelfde niveaus plaatst
het is nog maar eens bewezen waar flamingantisme voor staat: onverdraagzaamheid, geweld, bekrompenheid

1 belgische vlag is al genoeg om het laagje vernis eraf te wrijven
wellicht is het laagje dan ook erg dun, of de belgische vlag een taai stuk stof
aan les flamingants de keuze

Laatst gewijzigd door gm10 : 29 augustus 2004 om 15:04.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2004, 15:06   #58
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Dacht met meer dan 1 miljoen
toch niet hoor
zelfs duizenden franstalige brusselaars stemmen voor het blok
kan je nagaan hoe belangrijk de vlaamsche omafhankelijkheid is voor de vb-kiezers
Oud 29 augustus 2004, 15:08   #59
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard H

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox

Och kom Bubbeltjes. Wat staan scanderen in de hoop de media te halen. Dat had je beter vorige week gedaan.

Nu hebben jullie een minieme negatieve publiciteit, want er zijn mensen meegenomen voor ondervraging.

Hadden jullie deze actie vorige week gegaan ,had je zeer positief in het nieuws gekomen als zijnde meegenomen door de ambulancedienst, ineengeslagen door die vuile flaminganten.

Oftewel, de persafdeling van de BUB heeft geen competente mensen in dienst.
Ook moeilijk als je moet kiezen uit 5 man en een ezelkont.

[size=5]Ter vergelijking. Wat zou er gebeuren als je met een Israëlische vlag naar een AEL vergadering gaat?[/size]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

De situatie in Vlaanderen vergelijken met die in het Midden-Oosten.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!
Oud 29 augustus 2004, 15:11   #60
Tommy_
Schepen

Standaard

?waar komt het Midden-Oosten voor?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be