![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
freespirit: “zien zij nu eindelijk eens in dat men deze criminele groep die zich boven en naast de wet en de samenleving plaatst, dringend moet aanpakken” “Dit uitschot - sorry, ik vind geen andere bewoording” dewanand: “de laatste 300 miljoen raszuivere blanke BBB mannen op aarde om dit perfecte genetische materiaal” “rijpe Afghaanse doekjespoes die de flatslet was hier” EddyWitters: “Buiten enkele theoretische poco's zijn er weinig sympathisanten te vinden voor roma's...niemand houdt van eigenzinnige marginalen met een crimineel randje” BonBon: “Roma en Afganen hebben beiden ver doorgedreven inteelt wat resulteert in achterlijke nakomelingen”
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik zeg is gewoon zo, zolang ze inteelten zullen ze blijven achterlijke probleemgevallen voortbrengen. Het is een schande dat zo'n misdaad tegen het nageslacht totaal geen aandacht krijgt, 'cultuur' is niet voldoende om zoiets met de mantel der liefde te bedekken. Misdaad- en ziekte cijfers bewijzen dat het een structureel probleem is en daar moet eindelijk eens iets aan gedaan worden. © Eos-magazine Habsburgers verloren Spaanse troon door inteelt http://nieuws.be.msn.com/wetenschap/...ntid=150709422 ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 1 december 2013 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit heeft echter niets met ras, etniciteit of genetica te maken. Wel alles met mentaliteit en het milieu waarin die romakinderen opgroeien en 'opgevoed' worden. Op die wijze kweek je zulk een mentaliteit en ziek maatschappijbeeld. Ook een gebrek aan respect voor de 'anderen'. Daarom heb ik ook moeite met de uitspraken van 'dawanand'. De discussie gaat hier niet over het al dan niet 'raszuiver' zijn en 'BBB-mannen' met perfect genetisch materiaal. Dat neigt inderdaad naar een vorm van racisme en rassensuperioriteit. Als onderzoek echter uitwijst dat het meerendeel van een bepaalde bevolkingsgroep zich inlaat met criminaliteit en profitariaat mag je dit echter openlijk aan de kaak stellen. Maar dit heeft niets te maken met 'verdorven genetica', wel met het feit dat onze poco's een extreem laks fluwelen handschoenbeleid voeren dat bol staat van de naïviteit, iets waar die roma-lui natuurlijk gretig gebruik van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Het is nochtans iets met charme. Gaan waar voorspoed U brengt, losgerukt van Babylon en zwerven maar.
Waarom niet? En wat sommige tegenwoordig nog een "luxe wagen" noemen is toch iet wat blijven hangen. Ik heb ook zo'n "luxe wagen" op kapaza voor paar duizend euro. En als ik hem daarna op 2dehands zet voor honderden euro's meer heb ik ook wat zakgeld en verschillende wagens onder mijn gat he. BUSINESS! Laatst gewijzigd door Peche : 4 december 2013 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze profiteren gewoon van hun zogezegde statenloosheid om geen onkosten en belastingen te betalen maar wel uitkeringen ontvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Iedereen heeft recht op een bestaansminimum. Gevalideerd in geld (als geld het middel is)
Zoiets zou moeten gelden voor elke mens overal ter wereld. Rijkdom genoeg, wordt alleen niet correct verdeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederlander bezit alleenstaande woning met veel grond (waarde + 600.000 euro), hij valt zonder werk wegens burnout. volgens de huisarts heeft ie geen burnout en moet ie terug aan het werk. Dit gaat werkelijk niet, hij krijgt allerlei lichamelijke klachten. persoon is rond 60, te vroeg om met pensioen te gaan. krijgt als echte Nederlander géén uitkering wegens "hebbende woning". Hij moet dus eerst die woning opeten. Ondertussen krijgt hij geen sociale woning (hij heeft geen inkomsten weetjenog) noch huursubsidie. woning wordt verkocht voor 500.000 euro. De Nederlander die heel zijn leven heeft afgedragen krijgt niks. Hij is dus vier jaar in Europa gaan rondzwerven met een mobilhome zoals de Roma zigeuners, maar kreeg nergens iets. Om de drie maanden moest hij terug naar Nederland om zijn papieren in orde te laten brengen (toen Sarkozy dat in Frankrijk voor de roma wou invoeren werd hij door konijnentand vergeleken met Dolfje). Enfin, na vier jaar rondhuppelen, dakloos te wezen en in de winter ergens vrij te parkeren, is de Nederlander al zijn spaargeld kwijt. Allemaal opgesoupeerd. Mobilhome opgereden en verkocht, zonder meubelen, zonder huisgerief. En nu mag hij in Nederland in een sociaal appartementje van een uitkering leven. En de Roma.... zij ploeterden voort
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Dat kan iedereen overkomen circe en daarom is dus een bestaansminimum een absolute must voor iedereen. Rijkdom of armoede zou geen grens of obstakel mogen zijn.
Iemand dat zelf eten kan kopen hoeft het niet meer te stelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als de Roma had hij gewoon een gevulde bankrekening in het thuisland en onder de matras. En in tegenstelling tot de Roma had hij geen supermooie villa meer. Misschien eerst toch nog eens lezen wat ik schreef?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen uitvoerder van het systeem circe. Ik weet niet waarom.
Het boeit mij ook niet hoe vol iemands rekening is. Maar als we dan toch zo bekommerd om geld zijn, roep degene op het matje die het beheert. Roma's zijn een scheet in een fles vergeleken met hoeveel geld er in een onbekwaam bestuur gestoken wordt. Je kan klagen over een Roma die duizend euro per maand trekt, of je kan klagen op iemand die er dagelijks mee smijt he. Let wel, met andermans zuurverdiend geld smijten. Roep politici op de mat en stop met uw mede burger verantwoordelijk te stellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nou, dan ga ik vanaf nu dus ook maar lekker geen belastingen meer betalen, me een halve burka aantrekken en wat bedelen met een verdoofd kleinkind op mijn arm. Kan geen kwaad zegt Pècheke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zouden wij ook verder bijdragen aan een systeem dat geen ruimte tot innovatie laat om ons klein te houden. Misschien moeten wij allemaal wat meer Roma worden en minder de onderwijzer van een falend systeem. Het dient ons niet als mensheid, het dient enkelen die de verhevenheid tot zich toeëigende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals de Roma moest hij dan maar zorgen dat alles op is of verborgen, daar gaat het 'm om tegenwoordig. Feit is wel dat ze geen grondige controle doen bij Roma, dat zijn grote inteelt families en dat geld zit overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Nederlandse kennis van me was een ZIEKE persoon die heel zijn leven had bijgedragen en die gewoon de laatste jaren had moeten kunnen overbruggen met een (terechte) ziekteuitkering. Die kreeg hij niet, dus had hij geen rotte eurocent inkomen want voor nederland geldt dat wie een OCMW uitkering wil krijgen, geen eigendom mag hebben. Dat de helft in marokko een appartementenblok heeft staan, mag daarbij de pret niet derven. Zolang de lang en hardwerkende nederlander maar geen woning meer heeft (trouwens geërfd van zijn ouders).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef het op circe. Peche is niet voor rede vatbaar. Jaja, laat ons allemaal maar Roma worden, wie gaat er dan nog sinterklaas spelen? Waarom zouden die roma aanspraak kunnen maken op een uitkering van onze sociale zekerheid en die Nederlandse vriend niet? Leg dat eens uit. Oh ja, het interesseert u niet.
Het onbekwaam bestuur ter verantwoording roepen? Als gewone burger? Misschien heeft Peche wel op dit onbekwaam bestuur gestemd. Blijkbaar heeft hij geen bezwaar dat wij een bestaansminimum gaan uitkeren aan de rest van de wereld, zonder vragen te stellen. Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 december 2013 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Niet voor rede vatbaar? Ik denk daar anders over. Maar misschien ben ik inderdaad een keikop als het om mensen gaat.
Waarom altijd kijken naar andere mensen en vanop afstand oordelen? Dat is als achter de TV een voetbalmatch dirigeren. Het goed uitleggen tot ze zelf de bal krijgen. We zien last, maar geen oorzaak. Pak de oorzaak aan. Bekijk hoe het geld verdeeld is, wie goed kijkt en dan nog de verantwoordelijkheid bij zijn mede burger durft leggen begrijpt het niet goed. Voorbeelden zoals die van circe maken de regel niet. Wie zegt dat hij geschikt is om een volk te leiden, moet dat ook doen. En geen afleiding creëren om het harde werk te omzeilen. Zet alle adelen en politici van hun stoel/troon en op gelijke hoogte met ons. De tijd is nu. Laatst gewijzigd door Peche : 4 december 2013 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik schat ongeveer 17 jaar.... heb er zo ook twee gehad.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Leeftijd heeft geen belang. Het is welke ervaringen we absorberen en hoe we die uiten in de wereld wat ons maakt.
Als ik zeg dat iedere mens vrijheid en bestaansrecht verdient klinkt dat logisch voor me. Het licht in ons moet passioneel vuur worden dat de hele wereld in lichterlaaie zet. Ik wil verandering in de wereld, en ik begin bij mezelf. Ik gooi daar alles wat mij geleerd is voor overboord. En wat zegt mijn gevoel daarbij? Dat Roma een scheet in een fles zijn vergeleken met de andere obstakels die wij als mens moeten overwinnen. Nochtans kan een scheet in een fles de groei van een soort aanzienlijk vertragen. En zijn de obstakels die we moeten overkomen totaal onzichtbaar geworden voor velen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen: trouw met zo'n roma kind en vervoeg hun gelederen makker! Leve de vrijheid blijheid! geen diploma's nodig, enkel de opgehouden rechterhand en de graaiende linker.
Enjoy! en vele kindjes zodat je veel kan ophalen.
![]() |
![]() |