![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat jouw politiek standpunt ? Wie zwanger wordt als parlementariër loopt een risico ?
Citaat:
Als ze zich niet als "platte onderkruipers laten gebruiken" hadden ze dan nog steeds "risico" gelopen door een vruchtbare vrouw te kiezen in de commissie ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
om antwoord te geven op uw ridicule tegenvragen a) wie is er hier zwanger? me dunkt is mevrouw Pireyns reeds bevallen; b) een man is minder risico als men vindt dat men niet beschikbaar moet zijn als parlementarier tijdens het bevallingsverlof. Dat is haar eigen keuze: ze is niet invalide, ze kan gewoon buitenkomen, dus kan ze ook gewoon gaan stemmen in de senaat. ze kan zelfs haar pasgeborene meenemen naar haar werk, wat de meeste mensen niet kunnen. Ze heeft ook een papa die het kind ook kan eten geven. Of mag haar zoon geen eten krijgen van een OVLD'er? kortom een hoop verzuurde zever van de linkschdragende onderkruipers.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit geval was er niemand van de oppositie die Freya uit de wind wou zetten door zich speciaal voor haar te onthouden. Niet moeilijk: met zo'n minieme meerderheid kan een voorstel worden afgewezen omdat dan de meerderheid minder stemmen heeft dan de oppositie. Lijkt me vrij logisch.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook een incentive om de oppositie zwangerschap, ziekte of een kater aan te smeren.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaar mijn vraag om verduidelijking die jij niet wenst te beantwoorden. Dat maakt het mij niet gemakkelijk om een gedacht te vormen over procedures.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ordinaire aandachtzoekerij.
Nu nog plein publiek de borst geven en de komedie is compleet. Arme leon.
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het even onderaan deze post herhalen. Wel er aan toevoegen: zulke afspraken bevatten altijd een geven en nemen van twee kanten. Bijvoorbeeld: het parlement wil met een delegatie een buitenlands bezoek afleggen. De meerderheid stemt ermee in dat ook leden van de minderheid mee mogen gaan. Dan kunnen stemafspraken mogelijk zijn. Maar een éénzijdig 'bevel' om 'te stoppen met oppositie te voeren' in een uiterst gevoelige en belangrijke zaak: how vent. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan nogal moeilijk de huidige coalitie verwijten dat ze geen ruime 2/3 meerderheid heeft als je zelf als grootste partij genoegen neemt met oppositie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 november 2013 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En of Groen van de PS een stemafspraak zou krijgen valt nog maar te bezien. Als daardoor het voorstel kan gekelderd worden, dan betwijfel ik of ze daaraan meedoen. als je natuurlijk een 2/3 meerderheid hebt maakt het geen zier uit of de persoon van die 2/3 meerderheid een stemmetje vraagt van de oppositie. Beetje bij de feiten blijven aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met jou mening dat zwangere vrouwen een risico vormen als parlementariër ga je niet veel stemmen halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat die zwangere vrouwen hier maar buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men kan daar speciale aanpassing voor maken indien gewenst. Eén van die aanpassingen is: je kleine bij de papa laten en de melk afkolven. Zo moeilijk is dat. Maar dan kom je niet in de boekses. Om te vermijden dat de stemming gelijkvalt met de bevalling is het heel eenvoudig om je medestanders (meerderheid toch?) de stemming te laten verzetten. Zo moeilijk is dat niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 november 2013 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De afspraken *ZIJN* het theater.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |