Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2013, 18:13   #41
Havanna
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ersatzkinderen.

Huisdieren in bed zijn trouwens dégoutant.
Mag jij vinden.
Als ik zie hoe dat beest geniet van die 5 minuten (en ik er van ontspan)...
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 19:39   #42
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havanna Bekijk bericht
Gtvrrr, als dat even knorrend zijn nagels in je been trekt terwijl het op je schoot zit in de zomer...
Mijn kat kruipt graag even onder de deken tegen mijn buik(naakt)
Met zoiets heb je 3 persoonsbed nodig
Mijn kat vond dat ik 's morgens om 7.30 stipt uit de veren moest. Ze sliep 's nachts op de overloop in haar eigen bed, maar om 7.30 kwam ze me halen.
Stond ik niet op dan kwam ze op mijn HOOFDKUSSEN liggen en begon héél hard te spinnen. Ik moest en zou WAKKER worden vond ze.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 10 december 2013 om 19:40.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 19:52   #43
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Ik had ooit een kat die in de zomer door het openstaande dakraam naar binnen sprong en dan vroeg in de ochtend met zijn ruwe tong aan mijn neus begon te likken.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 20:05   #44
Havanna
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mijn kat vond dat ik 's morgens om 7.30 stipt uit de veren moest. Ze sliep 's nachts op de overloop in haar eigen bed, maar om 7.30 kwam ze me halen.
Stond ik niet op dan kwam ze op mijn HOOFDKUSSEN liggen en begon héél hard te spinnen. Ik moest en zou WAKKER worden vond ze.
Eten geven ....
De mijn deed gewoon de deur open met de klink *KLAK* en als ik ze op slat deed *KLAK* *KLAK* *KLAK* ....
Havanna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2013, 20:44   #45
knip
Gouverneur

knip's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door m00se Bekijk bericht
Sinds kort woon ik met mij pup aan de rand van een stad, in een wijk waar zeker de helft van de bewoners moslims zijn. Ik ben er nog niet helemaal thuis, maar op het eerste zicht lijkt het wel een aangename buurt.

Wat me nu echter heel hard opvalt: als ik met de hond ga wandelen mijdt iedere allochtoon me echt heel hard (oversteken, of toch minstens de straat op zodat ze niet op het voetpad naast mijn hond moeten passeren). Ik weet dat moslims een andere verhouding hebben tegenover honden, maar de reactie is toch sterker dan gedacht. Ik verwacht uiteraard helemaal niet dat iedereen plots mijn hond wil komen aaien ofzo, maar mijn punt is dat ik niet door de hele wijk scheef bekeken wil worden (ja, ik kuis heel mooi op als hij een boodschap doet, dus daar gaat het niet om).

Voor de duidelijkheid, het gaat hier om één puppy die kort aan de lijn naast mij wandelt, geen roedel loslopende volwassen Dobermannen ofzo.

Iemand hier gelijke ervaringen mee? Antwoorden van moslims zijn zeer gewenst!
U moet uw hond ter wegdoen natuurlijk. U moet zich aanpassen aan de Moslims, anders bent u een vuile Vlaming (Vlaming = Racist toch?)
knip is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be