Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 december 2013, 23:10   #41
Fiscoman
Provinciaal Statenlid

Fiscoman's schermafbeelding

Standaard

Hij viel precies effe uit zijn rol.

Bijzonder veelzeggend dat een politicus begint te dreigen met gerechtelijke stappen tijdens een interview.
Fiscoman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 23:12   #42
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Arme Vandelannot.

Dan durven ze nog zeggen dat er twee kinderen van hem bij Electrawinds werken, terwijl het er maar één is.
ja het grappige was dat het punt van sigrid was dat je u betrokken voelt ? dus dat je niet neutraal kunt zijn in dat dossier... wat toch uiteraard logisch is, je hebt er gewerkt, uw dochter heeft er gewerkt, en het ligt in uw achterhaven...
dus voor zover ik weet zou ik mij toch in zijn schoenen betrokken voelen... dan reageert hij op een heel verkeerde manier.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 23:44   #43
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zie maar dat je account het jaar 2014 haalt.
jaja, pas maar op want blauwe smurf drukt graag op het driehoekje als het hem teveel aan worden is, en een pestkop eerste klas!!

Laatst gewijzigd door Brakelaar : 3 december 2013 om 23:45.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 23:48   #44
Brakelaar
Minister

Brakelaar's schermafbeelding

Standaard

den baard zijn ze aan het scheren daar in Oostende, hopelijk krijgt hij lik op stuk zoals het moet.
Brakelaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2013, 23:57   #45
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

De macht over de federale subsidies in handen hebben vanuit de oppositie, belangenvermenging bij een bedrijf zonder aandelen ervan te hebben en een bedrijf bijna failliet laten gaan waar die meer dan drie jaar niet meer bij in dienst was. Die man bezit bovennatuurlijke krachten, lijkt het.

Het mag nu wel duidelijk zijn dat er niet veel meer aan de gang is dan een electorale lastercampagne van N-VA (inclusief Jean Marie Dedecker) en PVDA. Het doel heiligt de middelen wanneer de verkiezingen er aankomen.

Bewonderenswaardig trouwens dat Vande Lanotte uitgaat van eigen kracht en geen woord vuilmaakt aan de partij van de huidige voorzitter en oprichter van Electrawinds (N-VA). Hij heeft het duidelijk niet nodig anderen in de klappen te laten delen, omdat er simpelweg (op laster na) geen klappen te verdelen zijn.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 00:01   #46
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie maar dat je account het jaar 2014 haalt.
Seg Jacques, moogde gij wel stemmen ? Hebben ze uw burgerrechten niet afgepakt ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 00:03   #47
Athelas
Minister

Standaard

Citaat:
Anderzijds, moest ne goeie zo aangepakt zijn op Terzake, het gebleit zou massaal zijn...
Moest "ne goeie" zich zo verdedigen, dan had ik al calimero foto's gezien van de goede man/vrouw.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 00:06   #48
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brakelaar Bekijk bericht
jaja, pas maar op want blauwe smurf drukt graag op het driehoekje als het hem teveel aan worden is, en een pestkop eerste klas!!
Blauwe smurf !
Is dat vanwege zijn blauwe neus ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 01:29   #49
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Arme Vandelanotte...
Zo aangepakt door de Rode regimezender...
dat gaat allemaal via een vooraf opgemaakt scenario hoor sjakie ,doe je nu zo of ben je werkelijk zo naief?
ouwe knar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 01:31   #50
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door connick41 Bekijk bericht
Maak je niet druk. Ik woon in het buitenland; hoef dus de rotzooi en puinhopen van rood en paars niet te betalen maar zit straks op de eerste rij om te stemmen. Kan niet wachten om straks al die traditio's bij het gemeentehuis in hun smoel uit te lachen.
2
Oud 4 december 2013, 01:35   #51
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Verblijven er veel traditio's in je buitenlands gemeentehuis?
pas op sjakie heeft iets tegen mensen die in het buitenland wonen ,dat zijn volgens hem (gelukkig houd niemand rekening met zottte sjaak)perverten ,pedo s, dommekloten ,ladyboylovers,lelijkerds,losers,profiteurs etc
Oud 4 december 2013, 01:39   #52
Robinus V
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door connick41 Bekijk bericht
Maak je niet druk. Ik woon in het buitenland; hoef dus de rotzooi en puinhopen van rood en paars niet te betalen maar zit straks op de eerste rij om te stemmen. Kan niet wachten om straks al die traditio's bij het gemeentehuis in hun smoel uit te lachen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar Bekijk bericht
2
Afgaande op dit forum lijkt het wel alsof de helft van de N-VA-stemmers mensen zijn die het land uit vluchtten voor de traditio's. Erg geloofwaardig wat zo'n mensen vertellen. Er kan afgevraagd worden of er door hen tussen de leugens door ook nog af en toe stukjes waarheid verspreid worden.

Laatst gewijzigd door Robinus V : 4 december 2013 om 01:40.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 01:41   #53
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Seg Jacques, moogde gij wel stemmen ? Hebben ze uw burgerrechten niet afgepakt ?
ze geven sjakie een papiertje ,dat ze kiesbrief noemen ,en dat mag hij volkliederen ,ze kennen hun pappenheimers in de gastgezinnen in Geel Ten Aard,iedereen content, zotte sjaak die denkt dat hij gestemd heeft ,de rest van de pleegfamilie dat het rustig blijft
Oud 4 december 2013, 01:43   #54
ouwe knar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Afgaande op dit forum lijkt het wel alsof de helft van de N-VA-stemmers mensen zijn die het land uit vluchtten voor de traditio's. Erg geloofwaardig wat zo'n mensen vertellen. Er kan afgevraagd worden of er door hen tussen de leugens door ook nog af en toe stukjes waarheid verspreid worden.
nog ene die denkt dat ge bij een verhuis naar het buitenland ,uw verstand of uw integriteit achterlaat ,jawadde
Oud 4 december 2013, 02:28   #55
Don Kie Sjotte
Burger

Don Kie Sjotte's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V Bekijk bericht
Ik ken er toch twee heel goed die het Belgikske in 2012 en 2013 hebben verlaten.
Ik weet niet of het N-VA stemmers waren maar de politiek en het beleid van de traditio's waren en zijn ze kotsbeu.
Don Kie Sjotte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 02:58   #56
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Verboden met modder te gooien naar Minister van Economie Johan Vande Lanotte Die dreigt met gerechtelijke stappen tegen mensen die insinuaties blijven verspreiden.

Dus ook hier terug mijn voorstel alle leugen, onjuistheden, insinuaties of ronde pot draaien om niet de correcte gegevens te moeten geven. Verbannen.

Net zoals commissie goocheltrucs verbieden. Of toevallige taalfout interpretaties die anders talingen bewust schaden.

Meer dan waarschijnlijk zou Di Rupo stellen, dat dit iets is voor de volgende regering. Net zoals alles voor de volgende regering is blijkbaar.

Ze willen in Brussel steeds het voorbeeld zijn. Wel dat ze correct uitspraak verplichten aan politici.
Ik bedoel het eigen eenzijdig correcte partij denken verwoorden ten aanzien van toestanden bij onjuist hij bestraffen.

Want de bevolking denkt: wie gelooft die mensen nog! dus ook Vande Lanotte.

T'jeven toestanden, die iedere particratie clan van links tot rechts toepast.

De cruciale wet. En omwenteling in de geschiedenis van de politieke mensheid.

Dat iets zou zijn: het vast gelegd in een duidelijk omschreven en bruikbare wet.

Dat als politici onwaarheden verkondigen, dus liegen. Bewust of niet. Als het fout is ze juridische vervolgt moeten kunnen worden. De partij beboet. Dus blabla, liegen Om hun zaak er beter voor te stellen dan het in wekelijk word bestraffen.

Niet de politieker die het verwoord vervolgen maar zijn politieke clan verantwoordelijk stellen. Want de politieker verwoord alleen wat de clan van hem verlangt

Dat politici toestanden verkondigen die ze in de krant lezen. Verdedigen en of aanvallen als het hen goed uitkomt. Dit zonder het te door groende. Is geen falen maar bewust theatraal liegen.

Dat zij via uitspraak van rechtbank , de leugenaars zelf Openbaar bekend moeten maken hoe het werkelijk zit.

Omdat zij een voorbeeld functie hebben, zij ten slotte de bevolking onwaar heden vertellen.

De bevolking opdraaien voor hun chaos.

Zij hebben meer dan voldoende middelen en personeel ter beschikking om exacte verklaringen uit te brengen. Wat de particratie clans nu nooit doen, is duidelijke correcte gegevens verstrekken.

In Nederland is er de consumenten bond die toe ziet op juiste product omschrijving. Bedrog word op TV gemeld.

Dus waarom niet politiek chaos liegen verplicht duidelijk aan tonen op TV. Waar de leugenaar zelf zijn fout moet rechtzette. Dat alles, liegen en rechtzeting. Binnen een tijdspanne van max een week.

Hier moet wel de in houd van een flesje water vermeld worden. Bij onjuist vermelden kan het bedrijf vervolgd worden.

Niemand is verplicht dat water merk te kopen. Maar iedereen is wel verplicht de chaos van de regeringen bedolven onder leugens te ondergaan.

Met zo een wet zou Uw probleem dan ook opgelost moeten zijn Meneer Vande Lanotte
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 03:07   #57
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Niet de politieker die het verwoord vervolgen maar zijn politieke clan verantwoordelijk stellen.

Want de politieker verwoord alleen wat de clan van hem verlangt.

Om de politieke clan te veroordelen hoeft men geen onschendbaarheid uitvluchten riskeren.

Als de politieker het privé te bont gemaakt heeft zal de partij dan wel maatrelen treffen. Omdat zij anders beschadigt worden.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 05:09   #58
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Morgenvroeg zal ze de pers inlichten dat ze na lange gesprekken met De Wever tot het besluit is gekomen dat ze niet langer langs de kant kon blijven staan, en enkel aanklagen wat er mis gaat in dit land. Dat ze later tegen haar kinderen wil kunnen zeggen dat ze er ook iets aan heeft willen doen. En dat ze daarom naar n-va overstapt.
Blijkbaar heeft de zeerover veel te goed op de "neutrale" VRT. Eerst mag hij zich onbelemmerd "verdedigen"(lees reporters verdacht maken) nu mag hij zich schoon komen praten met af en toe een zacht kritische vraag( wegens teveel heisa de vorige keer)
Oud 4 december 2013, 05:30   #59
demonen
Banneling

Standaard

De schuldencrisis bij het groenestroombedrijf Electrawinds dreigt duizenden spaarders mee te sleuren via de coöperatieve Groenkracht. Veel van de 4.000 spaarders waren niet op de hoogte van de risico's, zo blijkt uit een rondvraag van De Standaard.

Groenkracht is een financieringsvehikel dat vanuit Electrawinds werd opgericht. Groenkracht haalde geld op bij spaarders en leende dat uit aan Electrawinds via achtergestelde leningen.

Nogal wat spaarders stonden er niet bij stil dat ze geen stukje van een windmolen kochten, maar achtergestelde leningen verstrekten. Als Electrawinds omvalt, krijgen ze hun geld maar terug na de bevoorrechte en de gewone schuldeisers.

Groenkracht is in omvang veel beperkter dan de coöperatie Arco (Dexia), maar omdat de spaarders ongelimiteerd konden beleggen, treft het de coöperanten potentieel veel harder.

Mijn echtgenote en ik (beiden 60) hebben voor ruim 81.000 euro – het grootste deel van onze spaarcenten – belegd via Groenkracht’, luidde het getuigenis van H.R. gisteren. Het paar steunde naar eigen zeggen een Belgisch bedrijf dat zuivere energie ontwikkelde en waar gevestigde waarden als Jo Cornu en Johan Vande Lanotte en allerlei overheidsfondsen hun schouders onder gezet hadden.
demonen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2013, 08:10   #60
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Het Electrabel bashen van de rode graaiers zal nu wel wat minder zijn zeker.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be