![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig genoeg wel. In een boekhouding moet het tot de eurocent kloppen. Een winkelier kan zelf wel zijn prijzen afronden maar het grote vraagstuk zit bij goederen die gewogen worden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lijkt me een erg ongezonde fixatie, maar wie ben ik om iemand dringend psychologische hulp aan te raden?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij onderzoek blijkt dan dat de artikelen die je wilde kopen wel degelijk ingescand of ingetikt werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Als de prijs van de koper hoger wordt dan de waarde van de munt, dan verdwijnt het op termijn sowieso.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een winkelier aan zijn ingangsdeur een papiertje hangt dat hij geen biljetten van 200 of meer euro aanvaardt (dan is dat wellicht omdat hij al eens opgelicht werd met een vals biljet), dan moet ge echt een slecht karakter zijn om daar dan staan te zwaaien met "en nu wil ik dat product toch kopen zie".
Mocht ik van die winkelier zijn tegenover zo'n klant die daar staat te bazelen dat hij de flikken gaat bellen, dan zou ik die klant met zijn klikken en klakken zonder product op straat zwieren. Idem dito met een onnozelaar die een een taart zou willen betalen met muntstukken van 1 eurocent. (een brood, dat zou nog gaan ...) Verder is er hier in deze draad geen uil die doorheeft dat benzine of diesel genoteerd staat tot op een tiende van een eurocent, maar ... ..... ..... ja, zeg het maar. Djiezes, waar zijn we over bezig ???? Weg met die rotzooi in muntstukken. Als je betaalt met bancontact of visa: geen enkel probleem. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() Dat de 1 en 2 eurocenten worden afgeschaft is goed nieuws.
Wat minder goed nieuws is is dat alles naar boven zal afgerond worden natuurlijk. Of wat had je nu gedacht? |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat land kan wel het gebruik ontmoedigen. Zoals gebeurt in Finland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() CGPGrey heeft op youtube een prachtig filmpje over het afschaffen van 1 centjes.
http://www.youtube.com/watch?v=y5UT04p5f7U Duurt 4 minuten en is absoluut het kijken waard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rudy : 9 december 2013 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Gecontroleerde inflatie is heel erg goed voor de economie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |