![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is dus nu nog harder nodig dan twintig jaar geleden om de aandacht te vestigen op het hopeloze faalbeleid van de linkiewinkie's, de poco's en de leugens van de regimepers. Citaat:
Het resultaat is dat Vlaanderen nu zijn eigen contingent jihadstrijders heeft, dat allochtonen in België de laagste werkzaamheidsgraad hebben van heel Europa, dat flikken met stenen in coma worden gesmeten en dat Sinterklaas beveiligd moet worden door agenten in burger. Me dunkt heeft links dus wel wat beters te doen dan lachen met de 'voorspelbaarheid' van zijn tegenstanders. Of hebben ze zelf hun multiculturele droom al opgegeven misschien? Laatst gewijzigd door Thuleander : 14 december 2013 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste linksen zijn zo doordrongen van hun vermeende morele superioriteit, dat ze niet eens de moeite meer doen om de gevolgen van hun wanbeleid kritisch te evalueren, laat staan de stijl waarin ze erover schrijven.
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het enige argument ik heb is eentje dat ik al langer aanhaal. Er is maar 1 recht, en da's het recht van de sterkste(groep). Als de muzels winnen, dan winnen ze, en hebben we de volgende dark ages aan ons broek, waarschijnlijk gekruid met een nucleair wintertje omdat de winnaar in Francrique het niet zo ophebben met de winnaars in Englandistan. Winnen ze niet, dan winnen ze niet en kunnen ze als ze geluk hebben op zelfgeknopte tapijten nog steeds huisstofmijt en tenenkaas van de anderen gaan snuffelen. Als het aan mij ligt, dan mogen er muzels zijn zoveel als ze willen, maar niet in mijn buurt. Ze moeten van hun onzichtbare vriend en pedofeet mij het leven zuur maken, en als ze het niet doen, dan zijn er een paar excuses voorbereid. Taqiya, yizah en slavernij komen zo spontaan in mij op. (en ik begin zo stilaan te twijfelen dat dat laatste al niet gelukt is, als ik zo kijk op mijn loonfiche)
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Inderdaad. Naar het schijnt ga je de islam mooi vinden, zelfs respecteren zodra je enkele moslims in naam in je vriendenkring hebt. De vooroordelen, ongenuanceerde meningen, de xenofobie, het racisme, de islamofobie, de haatzaaierij, de angst voor het onbekende verdwijnen dan als sneeuw voor de zon. Onbekend maakt immers onbemind.
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In de jaren 30-40 hadden de progressieve krachten het andere volk tot boeman uitgeroepen om hun macht te vergroten/behouden. De huidige progressieve krachten konden het niet laten om ook een boeman te zoeken, deze keer het eigen volk. Ik heb lak aan zogenaamde progressieven die van menig zijn dat je niet mag veralgemenen maar het niet konden laten om racisme te koppelen aan een partij omdat die partij van mening was dat je gastarbeiders mocht/moest terugsturen om de eigenheid van het volk te bewaren/beschermen. Op deze manier is België nog erger geworden dan een hoer. Een hoer vraagt/krijgt nog geld voor haar diensten. De Belgische hoer is verwaterd naar een entiteit die zelfs geld geeft als je van haar genotsartikel gebruikt maakt. Elke aangespoelde wordt bedolven onder een hoop rechten die betaald wordt door een hoop hardwerkende Vlamingen. De linkse Gutmensch schiet steeds met scherp als er stemmen opgaan dat deze gang van zaken niet meer draagbaar is voor onze maatschappij. Het misbruik is van zodanige aard dat sommige oudere Vlamingen wegkwijnen met een klein pensioentje terwijl aangespoelde inwijkelingen bedolven worden onder de linkse Sinterklaas mentaliteit. Het doet me meer en meer denken aan een zogenaamde voorbeeldige vader die veel tijd/energie/geld steekt in andere kinderen en ondertussen zijn eigen kinderen laat verkommeren. Mooi van buiten en rot van binnen.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Zo zie je maar. De piSSlam wordt gepamperd door linkse allahtonenknuffelaars. Zij zouden beter hun linkse hobby zelf sponseren en een ingepakte kopvodmoslima uit Zandbakistan bij hun thuis nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bijkomend: http://filesforum.politics.be/showpo...78&postcount=4
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is men expert geworden op het gebied van het uiterlijk. Als je zogenaamd het uiterlijk mee hebt dan is men meer zelfverzekerd of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() .
Laatst gewijzigd door BonBon : 16 december 2013 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genetica bepaald voor een klein deel wat iemand mooi vind. Omgeving en opvoeding zijn hier meer bepalend. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 16 december 2013 om 13:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let op, er is een verschil tussen mooi als in "beauty lays in the eye of the beholder" en "esthetisch mooi" dat universeel inspeelt op onze perceptie om symmetrie in de natuur als mooi te beschouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rechts gaat het zeker allemaal 'oplossen' haha. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermoedelijk niet. Uiteindelijk zijn het theoretisch democratische politici, en die lossen niks op, die steken het in het lijkenhuis achter de kastdeur.
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
En het is de plicht van de kritische elementen onder het volk om die lijken achter de kastdeur vandaan te halen en tentoon te stellen, bij wijze van directe controle van de regering door het volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou al een enorme stap vooruit betekenen, als links ermee ophoudt het probleem te vergroten.....
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er trouwens niemand die stilstaat bij het "doodnormale" gedrag van Westerse vrouwen die zich automatisch aanpassen aan de plaatselijke kledingstijl als ze naar zulke landen trekken en per definitie in een sjaal gehuld de straat opgaan, terwijl dit blijkbaar andersoom niet mogelijk blijkt te zijn. Eén uitzondering: de Iraanse Nobelprijswinnares die als ze eenmaal hier voet aan wal zette onmiddellijk haar hoofddoek afzette, maar deze verplicht terug aandeed toen ze terug naar huis ging. O ja, waar ik het ook nog gezien heb is op het vliegtuig NAAR Turkije: hier stappen ze op mèt hoofddoek, ginds stappen de turkse migrantendames uit ZONDER hoofddoek. tiens tiens.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |