![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft al mijn chocolade truffels opgegeten en heeft zijn grote boodschap in de WC achtergelaten. Hopelijk blijft hij weg in 2014. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Ik ga er inderdaad voor de zoveelste keer een serieuze lap op geven de 25 Mei 2014, Moeder van alle verkiezingen. Ik ga met volle goesting meewerken om de linkiewinkies en de traditio's te helpen onder de kiesdrempel te schoppen zodanig dat een partij aan de macht komt die de uiterst noodzakelijke en dringende maatregelen zo snel mogelijk invoert om ons van een verdere teloorgang olv de PS te besparen. Nog 165 dagen?? als ik goed geteld heb?? En neen, de tsjeven moeten niet rekenen op een alliantie met de NVA. Indien NVA overstag gaat verlaat ik onmiddellijk de partij en keer ik onmiddellijk terug naar mijn VB-stal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() De idioten die nu nog traditioneel stemmen zijn medeverantwoordelijk voor de verdere ondergang van dit onland. Uw kleinkinderen zullen u gedenken.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 december 2013 om 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een vrouw misschien... Ik ga trouwens héél traditioneel stemmen. Met blinkende schoenen en een hoed. Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 december 2013 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik kijk uit naar de tranen van Tobback en de uitgelopen schmink van rutten
Laatst gewijzigd door Remspoortobback : 11 december 2013 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou er niet te veel mee lachen. En als de vrouwen niet in u geïnteresseerd zijn, daar kan mijn nageslacht toch niets aan doen.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 11 december 2013 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaaaaah, dat doet soms deugd!
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() En dat is een reden om nog grotere idioten aan de macht te helpen ?
... het enige zachte is dons ... “You can ignore reality, but you can’t ignore the consequences of ignoring reality.” - Ayn Rand Laatst gewijzigd door Bierke : 11 december 2013 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vermits je blijkbaar idioten aan de macht wil hebben, waarom niet voor de grootste gaan dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapjurk.
![]() |
![]() |