![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat kerstmis voor veel mensen gewoon gezellige dagen zijn, waar je samen bent met familie en vrienden. En daar hoort een kerststal ook bij. En dan is het niet de bedoeling dat wij er geen kerststal neerzetten omdat het niet leuk voor de moslims kan zijn. Het zijn feestdagen die wij hier vieren. En als je dat niet bevalt dan rot je toch lekker op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Denk je nu echt dat het mij kan schelen wat moslims wel of niet leuk vinden?
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom. ![]() 2: Een kerststal brengt een bepaalde gezelligheid met zich mee. Nu zijn er genoeg oude verzuurde autisten die helemaal niets gezelligs aan kerst vinden (deze mensen zitten ook thuis tijdens oud en nieuw avond/nacht, en overdag/middag komen er geen vrienden en of familie langs) maar van deze mensen moet je je niet te veel aantrekken. 3: Begin je opeens afstand te nemen van je Europees Nationalisme? Kerst is een christelijk/Europese traditie (geworden). Het zou toch van de zotte zijn om dat aan te gaan passen omdat bepaalde moslims en of moslima,s dat willen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
religie is een menselijke hersenbrouwsel !! Ik ben als niet-gelovige niet gediend met eenderwelk religieus geloof !! (geloofsgeloof = religie) De versierde spar , is commerciëel , en boeit of stoort me niet !! de kerststal is religieus , dus .... nee , dank u !! Dat gaat over een niet logisch (n)iets !! Een vorm van kindermishandeling: http://www.gva.be/regio-kempen/turnh...-kersstal.aspx
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 december 2013 om 04:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zeg alleen dat een Kerststal niet tot een middel voor de anti-islamitische gevoelens van circe, wie het Christendom gestolen kan worden, gereduceerd moet worden.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 22 december 2013 om 07:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De christelijke erfenis is ons opgedrongen. Op straffe van brandstapel. We pakken gewoon onze geëvolueerde erfenis terug. Me dunkt dat een traditie die spontaan ontstaat waardevoller is dan één die door imperialisten is opgelegd. En als je dan nog een stapje verder gaat. Dat JC geboren is op 25 december is voor verschillende redenen pertinent onwaar. Dat de dagen langer worden op 21 december kan elke "nuttige idioot" zelf vaststellen. Persoonlijk vind ik (en elke psychiater met mij) dat feit echt wel reden tot een feestje.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 22 december 2013 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ok dan, 'indien moslims er aanstoot aan zouden nemen'.
![]() |
#50 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- indien de joden er aanstoot aan zouden nemen - indien de atheïsten er aanstoot aan zouden nemen - indien de Grieks orthodoxen er aanstoot aan zouden nemen Mijn vraag was waarom de moslims er aanstoot aan zouden nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is natuurlijk wie de kerststal verleden jaar heeft gevandaliseerd. Gezien er geen nadere specificaties worden vrijgegeven kunnen we eventueel vermoeden dat deze vandalenstreek eventueel in het draadje "waar krijgen mensen iets tegen allochtonen" zou kunnen passen. Indien het over een stoere racistische Vlaming zou gegaan hebben, stond zijn stamboom al in het lang en breed gepubliceerd in de krant.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: ![]() 3: Uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de linkschdragenden die vrezen dat moslims er een probleem mee hebben en al op voorhand hun dhimmie attitude tot uiting brengen door het afschaffen van ONZE culturele uitingen. Net zoals in Engeland Oxford street ondertussen minder versierd is dan mijn eigen dorpsstraat, om de andersgelovigen niet te provoceren (dixit Cameron of Blair indertijd).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |