![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() nou man, wat zeik je? in de jungle zijn apinnen ook continu zwanger, oerinstincten. In India neuken die hindoes hun hete koeliemeiden ook elke avond zwanger, en zo gaan wij niet blanken de wereldmacht veroveren. dit doen moslims ook, constant lopen moslimmeiden met volgeneukte buikjes rond, in mijn flat zie ik het, elk jaar een nieuwe baby daarna een dubbeldeks buggy he in tram heel gedoe zeg. zo baren ze een nieuw jihad leger en een nieuw afrikaans leger en ze hebben een bijstand of ww, dus blanken betalen dit voor de volle 98,888 procent. slimme zwartkontjes zijn het he, be proud to be a nigga in europe.
ach man, spuit eens een negerin lekker vol dan geniet je van je belasting centjes zonder condoom. ga dan maar politiek in en maak een wet dat elke negerin of zwarte koeliemeid verplicht volgespoten moet worden met hoogwaardig, rein, superieur blank zaad dan heb jij nog wat te doen tot je oud bent, wel goede boerenkool met hollandse rookworst eten om je blanke zaadcellen sterk en superieur te houden he. Lekker germaniseren van alle negermeiden en met een Kama Sutra erbij kan je alle 64 standjes erin uitproberen om te kijken bij welke je het diepst kan schieten in dat hete, geile zwarte oergat. Verspil het kostbare blanke zaad niet, nieuwe mantra ontwikkelingshulp: One fuck for every aid euro. Een neukbeurt per elke euro ontwikkelingshulp uit blank europa. Nou zo krijg je als blanke man nog waar voor je harde euro he. Lekker toch om zo blank en superieur te zijn? dewanand hindoe fundamentalist planet of the intelligent hindu chimps Laatst gewijzigd door dewanand : 15 december 2013 om 20:51. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Als er in de EU of in heel het Westen niets meer af te zeiken valt, keren die allemaal vanzelf terug naar hun land van herkomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oooh, dit is wel heel grof.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar of waarom die/een obsessie voor zwangere Afrikaanse vrouwen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet je aan dewanand vragen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh .... ik lees , aldaar geen obsessie voor Afrikaanse vrouwen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens 1 niet zwangere negerin gezien? Nota: Dat soort van filmpjes zou men ook van het internet moeten gooien, een opruimactie van alles wat die weet aan te bieden, YouTube, images wildammo ... weg ermee ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 december 2013 om 07:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef gelijk je lijstje even van hoe jouw ideale wereld er uitziet en wie er allemaal moet verdwijnen dan wel mag blijven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Tribal negerinnen
http://galleries2.adult-empire.com/9...2525/index.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zal wel een negerin aan het volspuiten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |