Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2004, 16:42   #41
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Nee, dat is omdat jij blind bent voor de realiteit, multikul maakt blind!
Nee, dat is omdat jij blind bent voor de realiteit, extremisme maakt blind!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 18:21   #42
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Het zou me eerder verbazen mocht het niet zo zijn. Hoe vlugger hoe liever! Verschiet niet wanneer het Vlaams Blok aan de macht komt. Dat de meeste mensen hier een hekel hebben aan de islam daar hebben jullie toch zelf voor gezorgd? Waarom speel je weer de rol van het eeuwige slachtoffer? Het is altijd iemand anders zijn schuld: van de autochtonen, de politie, het gerecht, de media, etc etc... . Gebrek aan zelfkritiek noemt men dat.
LoL, als we maar aan de macht komen, nietwaar? Aanslagen zouden eigenlijk fantastisch zijn, hoe meer dode Vlamingen hoe beter, want de treurende familieleden zullen wel weten op wie ze moeten stemmen dan!
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 18:38   #43
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
LoL, als we maar aan de macht komen, nietwaar? Aanslagen zouden eigenlijk fantastisch zijn, hoe meer dode Vlamingen hoe beter, want de treurende familieleden zullen wel weten op wie ze moeten stemmen dan!
Die aanslagen komen er toch, hoe eerder ze komen, des te vlugger kan het Vlaams blok aan de macht komen om eens orde op zaken te stellen. Elke Vlaamse dode die te betreuren valt zal er één teveel zijn, maar het zal niet onze schuld zijn. De schuld ligt bij de multikulturele zeikprofeten die het moslimextremisme in onze samenleving hebben binnengebracht en een veilig onderkomen gegeven. En inderdaad, de nabestaanden en familieleden zullen dan weten op wie ze moeten stemmen, doen ze nu reeds al wanneer één van hun familieleden het slachtoffer wordt van de islamitische straatterreur.
Oud 3 september 2004, 18:40   #44
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Niks van, jij verdraaid en ontkent de realiteit omdat ze niet in uw multikultureel kraam past. Je moet de zaken niet gaan omdraaien.
Oud 3 september 2004, 19:05   #45
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Ik zal het hier ook nog maar eens vragen se, kan er iemand die herhaling morgen opnemen en converteren naar een mpeg formaat ofzo? alvast bedankt!
Oud 3 september 2004, 19:51   #46
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks van, jij verdraaid en ontkent de realiteit omdat ze niet in uw multikultureel kraam past. Je moet de zaken niet gaan omdraaien.
Niks van, jij verdraaiT en ontkent de realiteit omdat ze niet in uw racistische kraam past. Je moet de zaken niet gaan omdraaien.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 3 september 2004, 20:31   #47
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen,maar wat ik op het nieuws vandaag heb gezien in die school en al die dode kinderen zou u dat niet als islamextremisme omschrijven?
Ik walg van mensen die daar blind voor zijn,in wat voor een wereld leven wij eigenlijk.
Bij die gijzeling zouden minstens 10 Arabieren hebben meegedaan,samen met de tsetjenen!
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 20:40   #48
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen,maar wat ik op het nieuws vandaag heb gezien in die school en al die dode kinderen zou u dat niet als islamextremisme omschrijven?
Ik walg van mensen die daar blind voor zijn,in wat voor een wereld leven wij eigenlijk.
Bij die gijzeling zouden minstens 10 Arabieren hebben meegedaan,samen met de tsetjenen!
Gruwelijk!

Heeft verder natuurlijk geen zak te maken met het binnenlands vreemdelingenbeleid.

Citaat:
Oud 3 september 2004, 23:00   #49
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Niks van, jij verdraaiT en ontkent de realiteit omdat ze niet in uw racistische kraam past. Je moet de zaken niet gaan omdraaien.
Wie ontkent er hier steeds dat vreemdelingen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit? Of dat moslims hun vrouwen onderdrukken? Je ontkent zelfs dat de meerderheid van de terroristen die onze planeet bevolken moslims zijn. Dan maak ik nog liever eens een schrijffout dan me te moeten bezondigen aan zo'n idiote en ronduit belachelijke beweringen. Blijkbaar heb ik toch een gevoelige snaar geraakt dat je een schrijffout van mij moet gebruiken om een punt te maken. Volgens mij zit jij vol frustraties en diep in uw binnenste weet je wel dat ik gelijk heb, je moet dat niet toegeven Rafke. Als jij maar met jezelf kan leven...
Oud 3 september 2004, 23:04   #50
Forend
Burger

Forend's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie ontkent er hier steeds dat vreemdelingen oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit? Of dat moslims hun vrouwen onderdrukken? Je ontkent zelfs dat de meerderheid van de terroristen die onze planeet bevolken moslims zijn. Dan maak ik nog liever eens een schrijffout dan me te moeten bezondigen aan zo'n idiote en ronduit belachelijke beweringen. Blijkbaar heb ik toch een gevoelige snaar geraakt dat je een schrijffout van mij moet gebruiken om een punt te maken. Volgens mij zit jij vol frustraties en diep in uw binnenste weet je wel dat ik gelijk heb, je moet dat niet toegeven Rafke. Als jij maar met jezelf kan leven...
Het is niet aan u om de vraag te stellen of te veralgemenen over dergelijke allochtonen die oorzaak zijn voor criminaliteit of terrorisme maar wel wat de oorzaak is waarom zo gecategoriseerd worden.

"Social dialogue, employment and territories. Towards a european politics of capabilities".

Het Volkslied || The Anthem
Forend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 23:04   #51
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Gruwelijk!

Heeft verder natuurlijk geen zak te maken met het binnenlands vreemdelingenbeleid.
Dat komt nog wel, wees gerust. En daar zullen jullie, aanhangers van het blind geloof, verantwoordelijk voor zijn.
Oud 3 september 2004, 23:11   #52
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik je wou aantonen, beste Wolfje, is dat al de verwijten en beschuldigingen die je me in de loop van de tijd al naar mijn hoofd hebt geslingerd, perfect omkeerbaar zijn. Jij post hier de wildste beweringen en insinuaties aan het adres van de allochtonen, maar je kan ze op geen enkele wijze hardmaken. Van zodra iemand je om "bewijzen" vraagt, begin je ofwel te schelden, ofwel kom jemet één of ander flauw smoesje voor de pinnen ("kijk maar naar de gevangenissen", "kijk maar wat er allemaal in de kranten verschijnt"), ofwel negeer je de vraag gewoon compleet... Jij beweert voortdurend dat allochtonen "oververtegenwoordigd" zijn in de criminaliteitsstatistieken, maar je hebt daar geen bewijzen voor. Je "publiek" moet jouw beweringen maar voor waar aannemen. Zo werkt het niet, Wolf. Maar laten we er nu nòg even vanuit gaan dat je met die stelling inderdaad gelijk hebt, wat dan? Wat ga je met die "wetenschap" doen? Het is makkelijk zat om aan de kant te staan roepen dat het allemaal de schuld is van de allochtonen, maar het is al een heel ander chapiter om ook eens met een concreet (èn haalbaar èn menswaardig!) voorstel voor de pinnen te komen. Daar stopt je retoriek meestal...

Op die schrijffout, beste Wolf, heb je maar en passant willen wijzen; dat was NIET de essentie van die post. Ik had moeten weten dat je over die essentie zou heenkijken...

Citaat:
Oud 3 september 2004, 23:14   #53
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Forend
Het is niet aan u om de vraag te stellen of te veralgemenen over dergelijke allochtonen die oorzaak zijn voor criminaliteit of terrorisme maar wel wat de oorzaak is waarom zo gecategoriseerd worden.
Omdat de islam een religie van haat en terreur is?
Oud 3 september 2004, 23:17   #54
Forend
Burger

Standaard

Citaat:
Omdat de islam een religie van haat en terreur is?
In bepaalde kringen...ga ik niet ontkennen maar nogmaals, dat geeft u niet het recht te veralgemenen en alle moslims te gaan profileren als criminelen en terroristen.

"Social dialogue, employment and territories. Towards a european politics of capabilities".

Laatst gewijzigd door Forend : 3 september 2004 om 23:17.
Oud 3 september 2004, 23:23   #55
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Het zit hier vol van xenophoben en racisten die een belangrijk deeltje menselijkheid missen. Het zijn zij die samenlevingen naar de kloten helpen.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2004, 23:45   #56
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Wat ik je wou aantonen, beste Wolfje, is dat al de verwijten en beschuldigingen die je me in de loop van de tijd al naar mijn hoofd hebt geslingerd, perfect omkeerbaar zijn. Jij post hier de wildste beweringen en insinuaties aan het adres van de allochtonen, maar je kan ze op geen enkele wijze hardmaken. Van zodra iemand je om "bewijzen" vraagt, begin je ofwel te schelden, ofwel kom jemet één of ander flauw smoesje voor de pinnen ("kijk maar naar de gevangenissen", "kijk maar wat er allemaal in de kranten verschijnt"), ofwel negeer je de vraag gewoon compleet... Jij beweert voortdurend dat allochtonen "oververtegenwoordigd" zijn in de criminaliteitsstatistieken, maar je hebt daar geen bewijzen voor. Je "publiek" moet jouw beweringen maar voor waar aannemen. Zo werkt het niet, Wolf. Maar laten we er nu nòg even vanuit gaan dat je met die stelling inderdaad gelijk hebt, wat dan? Wat ga je met die "wetenschap" doen? Het is makkelijk zat om aan de kant te staan roepen dat het allemaal de schuld is van de allochtonen, maar het is al een heel ander chapiter om ook eens met een concreet (èn haalbaar èn menswaardig!) voorstel voor de pinnen te komen. Daar stopt je retoriek meestal...
Het is gewoon de waarheid Rafke, dat de overheid die cijfers verborgen houd daar kan ik toch niets aan doen? Wees nu eens redelijk, waarom doen ze dat denk je? Omdat de multiculturele gedachte de waarheid niet kan verdragen en uit schrik omdat het Vlaams Blok gelijk heeft, al meer dan twintig jaar. En ze hebben oplossingen voor het probleem, vreemdelingen moeten verplicht worden te assimileren, knuffelpolitiek werkt niet en brengt juist het tegenovergestelde tot stand. Kijk naar Nederland, waar een strenger vreemdelingenbeleid ervoor gezorgd heeft dat de immigratiecijfers zijn teruggedrongen, verplichte inburgeringscursussen in het land van herkomst,... Het Nederlandse beleid werkt, wat van het beleid in dit land niet gezegd kan worden.

Citaat:
Op die schrijffout, beste Wolf, heb je maar en passant willen wijzen; dat was NIET de essentie van die post. Ik had moeten weten dat je over die essentie zou heenkijken...
Leugenaar. Je deed dat niet zomaar "en passant" maar uit persoonlijke rancune tegenover mijn persoon.
Oud 3 september 2004, 23:50   #57
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
In bepaalde kringen...ga ik niet ontkennen maar nogmaals, dat geeft u niet het recht te veralgemenen en alle moslims te gaan profileren als criminelen en terroristen.
Zeker niet, vooral in hun landen van herkomst zijn moslims al veel moderner dan diegenen die hier verblijven. Ik heb de indruk dat wij in Europa met al het uitschot uit de islamitische wereld zijn bedeeld geweest. Volgens mij zijn vele moslims in hun thuisland zelfs beschaamd om wat hun geloofsgenoten hier in het Westen allemaal uitvreten.
Oud 3 september 2004, 23:58   #58
Forend
Burger

Standaard

Citaat:
Zeker niet, vooral in hun landen van herkomst zijn moslims al veel moderner dan diegenen die hier verblijven. Ik heb de indruk dat wij in Europa met al het uitschot uit de islamitische wereld zijn bedeeld geweest. Volgens mij zijn vele moslims in hun thuisland zelfs beschaamd om wat hun geloofsgenoten hier in het Westen allemaal uitvreten.
Integendeel, er zijn hier moslimgemeenschappen in België die zich afgesloten hebben van hun thuisland omdat ze daar niet welkom meer zijn. Ik heb het over die gemeenschappen die contact zoeken met andere godsdiensten, de onze o.a. en erg open zijn naar de autochtone bevolking toe. Als ze daar allemaal eens een voorbeeld aan zouden nemen, deze gemeenschappen werden echter verbannen vanuit het thuisland net omdat ze zulke openheid tonen...

Oud 4 september 2004, 00:26   #59
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Integendeel, er zijn hier moslimgemeenschappen in België die zich afgesloten hebben van hun thuisland omdat ze daar niet welkom meer zijn. Ik heb het over die gemeenschappen die contact zoeken met andere godsdiensten, de onze o.a. en erg open zijn naar de autochtone bevolking toe. Als ze daar allemaal eens een voorbeeld aan zouden nemen, deze gemeenschappen werden echter verbannen vanuit het thuisland net omdat ze zulke openheid tonen...
Het zal in ieder geval een te verwaarlozen aantal zijn. Ze haden misschien beter de studie's van Van San en van de KUL naar het thuisland opgestuurd inplaats van ze in de doofpot te stoppen. Volgens die rapporten liggen de centrale problemen bij jonge Turken en Marokkanen rond de perminente onwil tot integratie, absoluut gebrek aan respect voor de vrouw en overduidelijk racisme tegenover andere nationaliteiten.
Oud 4 september 2004, 00:33   #60
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Het zit hier vol van xenophoben en racisten die een belangrijk deeltje menselijkheid missen. Het zijn zij die samenlevingen naar de kloten helpen.
Nee, het zit hier vol van dromerige multikulturele zeikprofeten die niet om kunnen met de werkelijkheid . Dat naïve optimisme is door de ontnuchterende dagdagelijkse realiteit reeds lang naar het rijk der fabeltjes verwezen.

Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 4 september 2004 om 00:34.
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be