![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat goed dat m'n in de kleuterschool al Frans kan leren maar op welke manier wordt dat dan gegeven hé?
Nu het zou ook goed zijn mocht het Nederlands er komen aan de andere kant van de taalgrens. Oh ja het is niet verplicht hé.
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Ik weet niet of dat gesubsidieerd is maar bij ons in Etterbeek gaan ze een uurke spelen in tFrans per week krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 6 september 2004 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Ja idd, in Brussel zijn de Franse lessen al vanaf het derde leerjaar verplicht. Bij ons wordt er al Frans gegeven vanaf het 1ste, in niveaugroepen. En nu dus ook in de kleuterklassen.
ps: we vallen wel onder het Vlaams onderwijs. Laatst gewijzigd door Starlight : 6 september 2004 om 18:36. |
![]() |
![]() |