![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Ignorance is no excuse.
Misschien de grondwet(ten) van het land in je Avatar eens wat beter bestuderen? https://www.eff.org/nsa-spying |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() of hoe je een draad kan verknoeien met het spammen van plaatjes
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Wacht maar tot sultan mohammed hier baas wordt. Dan is het gedaan met de vrije meningsuiting. Velen zullen dan zeggen: wat waren dat goede tijden met de Amerikanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder vrees ik zoals zovelen hier: - Syriëstrijders - Amerikanen - Mijn ambtenarenpensioen - Voor de hele sociale zekerheid - Voor mijn levensbeschouwing - Voor vreemdelingen in het algemeen - Moslims - Zigeuners - De PS-staat - De familie Tobback - Aliens, zeemeerminnen, reptilians - De illuminatie Ben ik nog iets vergeten? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Antoon : 28 december 2013 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tekening is een beetje populistisch en een karikatuur. Maar zelfs dan heeft het een dubbele betekenis. Want als er meer zou worden geïnvesteerd in kankeronderzoek, dan zouden we meer kankerzieken kunnen redden, hetgeen trouwens in stijgende lijn gebeurt. Maar als je minder uitgeeft aan verdediging, dan kunnen er ook exponentieel meer doden vallen door terroristische aanslagen. Het is dus geen of/of verhaal, eerder een en/en verhaal.
Laat staan dat we eigenlijk off topic bezig zijn, want u heeft het over de oorlogen, terwijl het onderwerp gaat over de NSA observaties. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1260 MILJARD terwijl amper 50 miljard voor kanker tov 5 MILJOEN DODEN? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
They who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. Laatst gewijzigd door Havanna : 28 december 2013 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die 'vigilante' films waar de yanks zo dol op zijn, snappen ze blijkbaar niet meer als de vigilante een buitenlander is, die tegen een amerikaanse tiran optreedt. Precies of de yanks hebben het alleenrecht op 'freedom'. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 28 december 2013 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door indoctrinatie. Ofwel via een derde persoon, ofwel via je opleiding, ofwel je geloof, ... Als ik zie dat er alleen uit België en Nederland honderden jongeren spontaan vertrekken naar Syrië uit geloofsredenen dan denk ik niet dat religieus terrorisme onbestaand is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Flutrechtbank. Ze kunnen nog in beroep gegaan, afwachten dus (maar ik maak me geen illusies, the show must go on, is sowieso een pot nat). En sowieso flutwebsite: Citaat:
![]() Tweakers schreef heelwat anders: http://tweakers.net/nieuws/93387/rec...is-legaal.html eerdere federale rechtbank: Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 29 december 2013 om 00:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oja, het gokspel gaat verder, meer dan ooit... Have a nice day! |
|
![]() |
![]() |