![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Elk jaar dezelde zever rond deze tijd
"verhoogde terreurdreiging" Ik kan me zo nog de beelden van patrouillerende flikkemansen op de kerstmarkten uit het nieuws van vorig jaar voor de geest halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat, plus het feit dat er nogal wat zijn die het verschil niet zien tussen een forum en de rubriek lezersreacties in een krant... En door die rubriek zijn er nogal velen die om wie weet welke reden het idee kweekten dat ze nu ook journalistje kunnen spelen. Dat hele amalgaam maakt dat als je eens écht niets te doen hebt, en toch goed wil lachen dat je dan naar de lezersreacties moet kijken in een populaire krant over een thema dat te maken heeft met de combinatie van twee zaken : allochtoon + een misdrijf. Dolle pret is dan verzekerd. Ik zou dat wel nooit aan een buitenlander laten lezen, of die denkt dat België een land van gefrustreerde reactionaire onnozelaars zijn met achtervolgingswaanzin en angst voor allochtonen die onder hun bed zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 december 2013 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meermaals staan er wel 3 of 6 reacties genoteerd bij een artikel, maar de inhoud ervan... verdwenen (censuur). Meestal sluit men dan de reactiesectie af wegens een of andere 'niet al te duistere' reden. Citaat:
Ik ga me niet uitlaten over deze nieuwe dreigingen aan 'ons' adres, maar wel stel ik nogmaals : hoog tijd dat de overheid en pers opnieuw op een degelijke wijze VOOR de bevolking werken! Ongetwijfeld zullen onze diensten wel naar behoren hun werk doen, ik zou mij niet teveel zorgen maken over deze bedreiging, maar het is natuurlijk alles behalve aangenaam. Echter, indien deze trend zich op deze snelheid verderzet zullen vroeg of laat de overheid en hun diensten al hun de schaapjes niet langer kunnen 'beveiligen' en dan barst de bom... (Tip): Als laatste opmerking, de overheid heeft in feite geen enkel verplichting om U in alle situaties 'te helpen'. Leert U alvast zichzelf te behelpen, onze idealistische vrijheidsstrijders doen dat ook zo en slagen daar wonderwel in, die wenen alvast niet over 'vadertje staat'. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 december 2013 om 20:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Dan staan we er niet goed voor.
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Al 1400 jaar
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Jihad is realiteit.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De schaapjes hunkeren naar een steeds meer beschermende (lees: controlerende) vadertje staat, terwijl die staat grotendeels zelf verantwoordelijk is voor het aangemaakte probleem, het daaruit voortvloeiende onveiligheidsgevoel en uiteindelijk, de eventuele chaos. Voer die ladingen pampers en psychofarmaca maar aan, sommige schaapjes voelen zich in gevaar en de wiet is niet langer afdoende om ze allemaal rustig te houden. ![]() edit: angstige schaapjes maken de rest van de kudde ook onrustig, zeer besmettelijk... Laatst gewijzigd door zonbron : 30 december 2013 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukking nieuwjaar allemaal, in het ergste geval staat er morgen een zwarte AQ-vlag bovenop het Atomium en dan mag die blijven wapperen wat mij betreft, I for one welcome the new peacebringing overlords!
Peace! Tot 2014! Laatst gewijzigd door zonbron : 30 december 2013 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() Als morgen de eerste islambom ontploft, zal u waarschijnlijk nog zeggen dat het een vergissing is of het werk van een boefje. Staat u op de loonlijst van verafstoot?
Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 december 2013 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat lijkt me even farfelu als een cafébaas die verantwoordelijk zou zijn voor de zever van zijn toog-hang-klanten. Gaat het over burgerrechtelijke verantwoordelijkheid of strafrechtelijke verantwoordelijkheid ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |