![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() relevantie homosexualiteit --- orale sex?
(btw waarom zijn het altijd vlaams blokkers die met zulke dwaze theoriën afkomen?) ...
Laatst gewijzigd door Eternity : 2 september 2004 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ik jou goede tip geven: jij computer weggooien, anders jij oogkanker krijgen, jij ammoniak drinken, jij genezen. eten van halfrauwe bush meat als oorzaak van overspringen virus van aap naar mens zal ietske minder geschater veroorzaken dan "homo verkracht apen" maar als het kan helpen: ze lachen u toe, niet uit.
![]() |
![]() |
#43 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
@zuiveraar als ik bovendien je posts lees, vrees ik dat een inburgeringscursus nederlands er voor jou wel dik in zit. en ik weet nie waar je vandaan komt, maar ik kvrees dat je met jouw niveau redelijk snel gaat mogen terugkeren Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Straffe mannen die blanken.... Vergis u niet, forumgangers, De Zuiveraar is zonder twijfel een (s)links sujet die erop uit is het nationalistische gedachtegoed belachelijk te maken! Sla dood, die volksverrader! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zielig geval |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goh zeg, al een chance dat ik geen homolesbo ben, zodat ik er rustig op los kan vrijen zonder vrees voor al die aandoeningen.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren toch een opmerkelijke reportage gezien over de vervrouwing van zowel de mens als het dierenrijk. Mannetjes die vrouwtjes worden, zaad die geen goesting heeft om te zwemmen en zo al van die dingen die er mee samengaan. Blijkt nu dat het gaat over een molecule DDE welke een variant is van DDT. Jawel de verdelger van insecten en dergelijke die 30 jaar geleden hier is verboden maar in afrika nog steeds met miljoenen kilo over de toog gaan. De molecule, zo leggen ze het uit wordt geabsorbeert door bv een heel klein beestje of insect die op zijn beurt opgegeten wordt door een ander die telkens wat hoger op de voedselladder staat; uiteindelijk dus de mens als één van de laatsten en tegen die tijd is het 6 miljoen keer versterkt. Want het breekt niet af maar gaat telkens over en over.
Alsjeblief zeg, ze lieten dus beesten zien die mannetjes waren maar met een vrouwelijk poesje onderaan. Ze vermoeden, eigenlijk zijn ze heel zeker dat de vervrouwelijking van daaruit op gang is gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik ben nog altijd niet over die "homo verkracht apen". Niveau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Als dat een Vlaams Blokker is, dan ben ik Blokbuster
![]()
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Geef toe, sterven aan mondkanker, is wel een gelukkige dood hé. Beter dan aan teelbalkanker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |