![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ruil staat België onder curatele van Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dit gaat over Vlamingen. Walen hebben een speciale beschermengel die hen behoedt voor elke vorm van verarming.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In 2011 zijn de problemen met de Eurocrisis (Griekenland begonnen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geld voor mijn pensioen dat Nu al geroofd word, wordt Nu al verkwist. Dus daar moet U mij niet op afrekenen.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Geld voor de pensioenen dient voor de pensioenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel dat eens aan uw broodheren.
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de rest van de wereld, neem algerije bv, is 100.000 % armer dan vlaanderen.
geloof me, er is nog veel te verarmen in dit land
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U verteld mij dat toch ook, ben ik soms meer dan uw broodheren?
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw pensioen is uw pensioen. Ik kan evengoed zeggen dat als we uw huis verkopen, we een aantal Waalse kinderen uit de miserie halen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 januari 2014 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder kan ik niet goed inschatten of ik de laatste 10 jaar er op achteruit gegaan ben. Ik ben nog van de oude stempel: ik leef naar mijn zak. Men moet ook aanvaarden dat het leven evolueert: sommige zaken worden goedkoper (met het geld van mijn eerste pc kan ik nu drie laptops kopen) , andere zaken worden schaarser en duurder (bouwgrond, arbeidsuur van vb. automechanieker, loodgieter, ...), maar ook: sommige zaken worden beter van kwaliteit (vroeger gewone tv met videorecorder, nu hd tv met digicorder ...). Dat men zijn gevoel van welvaart moeilijk kan inschatten, maakt niet dat men blind moet worden. Mag ik verwijzen naar de draad waar besproken wordt dat wij gemiddeld per gezin 6.000 euro meer belastingen betalen tegenover de ons omringende landen. Dank u oude machtspartijen die al heel mijn leven de politieke plak zwaaien. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Oeioeioei
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hopelijk betaald gaat worden door uw kinderen en kleinkinderen. Want de overheid gebruikt het geld dat "wij" afdragen, nu voor vanalles en nog wat, waaronder de pensioenen van hen die er nu recht op hebben.
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 5 januari 2014 om 13:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar uw pensioen is al lang uitgegeven. Je zal nog wat migranten moeten zoeken die er voor willen werken.
Ø-VLD heeft in de huidige regering alles klaargezet om vanaf dit jaar na de verkiezingen de vermogenbelasting in te voeren. Dus zover zit ge er niet naast.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |