![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lombas , inderdaad !!
http://kessel.tv/wp-content/uploads/...ch-500x666.jpg http://www.stupidedia.org/stupi/Nutella http://4.bp.blogspot.com/-ed7wHpjS6P...MG_2921_hf.jpg
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Supersmerig, staand plassen Waarschijnlijk weer cultuur gebonden, in Frankrijk en Spanje kom je nog wel een hurkende toiletten tegen (gat in de grond). Bij een grote boodschap behoort toch ook ieder te zitten, maar blijkbaar vind men staand plassen stoer en mannelijk in plaats van smerig. Ik heb als man hier bij de dag- en nachtopvang een tekst geplaats in de toiletten of een ieder hier rekening mee kan houden. In het begin leverde het alleen veel tegenwerking op, maar het begint minder te worden omdat men inziet dat het ook gewoon smerig is. Een vieze toiletbril voor de ander achterlaten. Een varken maakt toch ook gebruik van een servet na het eten. Laatst gewijzigd door g_z : 7 januari 2014 om 16:38. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Choco kan ook, maar muizenstrontjes lijkt me onwaarschijnlijk, tenzij je een klein geschapen chinezeke bent.
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dit topic zou best naar Koetjes & Kalfjes mogen.
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt ook van die bruine choco met wit in.
|
|
|
|
|
|
#46 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet niet hoe U dat smerig kan vinden, als het normaal gedaan wordt is het gewoon plassen zonder smerig te zijn.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gaat U ook controleren op goed gebruik? Citaat:
Trouwens, als ik plas in een WC pot, zet ik de bril omhoog. Dan is't gat om in te mikken groter, het is geen competitie precisiemikken hoor. Citaat:
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Parlementslid
|
Waarom begint die nu over varkens?
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 7 januari 2014 om 16:59. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wa zitte gij hier weer een stuk uit uw voeten te zeveren. Kroket.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Parlementslid
|
Op een ernstig topic, antwoord ik altijd heel ernstig ...
|
|
|
#51 |
|
Parlementslid
|
Trouwens, als ik plas in een WC pot, zet ik de bril omhoog. Dan is't gat om in te mikken groter, het is geen competitie precisiemikken hoor.
U heeft werkelijk waar het iq van een kikker. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die moslims toch. Nog zotter dan een achterdeur.
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Minister
|
Ik vraag me vooral af waarom homo's zo janetterig zijn.
En ze moeten niet afkomen met dat homo's vrouwelijker zijn, want ik heb nog nooit een vrouw zo zien doen
|
|
|
#55 |
|
Minister-President
|
google gewoon lesbische seksstandjes en vergelijk met homoseks pictures.
kort gezegd mannen kunnen kontneuken in achterste gat, top/bottom gay man. meiden onderling kunnen niet neuken, omdat ze geen pik hebben, maar vingeren kan, en ze gebruiken dan strapon dildo's, of double dildo's om in alle vier gaatjes samen lol te hebben, alle combinaties mogelijk he. ook bottom mannen gebruiken vaak vibrators (anale) en vele andere sekstools. Staafjes in pik steken komt ook voor. en pijpen he, likken bij meiden. enz enz door mijn gay verleden ken ik de harde praktijk erg goed. hete lesbo meiden ken ik ook. dewanand |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Minister
|
|
|
|
#57 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
U zegt verleden. |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En weeral moet heel de groep zich aanpassen aan de wil van de moslim in hun midden, proficiat. |
|
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Oh sorrie. Je wou het verschil tussen homofiele mannen en vrouwen kennen? Wel, dat mag je niet eens vragen want dan maak je een verschil op basis van geslacht en dat is verboden in België... seksist!
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|