![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb je gevraagd de islamitische 'evidence' in mijn eerste posting over het onderwerp te evalueren. Niet meer, niet minder. Doe maar, puntsgewijs bij voorkeur. Leren lezen dus.En vooral niet rond de pot draaien of een minimaliseringsdiscours beginnen door er andere godsdiensten bij te sleuren. Ter zake blijven.... bij de koranieke evidence die aangehaald werd. Snappie? FYI, als ik iets over de islam wil weten lees ik er over. Meestal boeken van ex-moslims die zich weten te bevrijden hebben, letterlijk en figuurlijk. Kenners van binnen uit, zonder geestelijke ooglappen, noch met behoefte aan kopvodden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Leer zelf lezen! Ik heb je al een antwoord gegeven!!!! [size=3]Als je het letterlijk neemt vind ik het inderdaad nogal preutse opvattingen (zoals jij ze hier quote)[/size], zei ik ! Maar ik zei ook dat ik de ketel nooit zal verwijten als het eiegn geloof zwart ziet. Dit is niet terzijde, dit is een essentiele nuance (iets wat er bij jou ontbreekt). Citaat:
Maar vooral: [size=4]waar blijft jou degelijke commentaar op de originele begintekst van deze topic?????????????????????????????????[/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Polspoel,
Hier gaat het over, start maar een nieuwe topic als je over moslims wil blijven praten. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch voor uw soort. Je hebt wel héél erg weinig argumenten. Waarom ga je niet in op mijn stelling: de islam loopt eeuwen achter, is niet geëvolueerd en hoort niet thuis in de wereld van de 21ste eeuw. Weet je Skill, je postings zijn van ver herkenbaar, niet door uw uitgebreide reeks emoticons, maar door hun onbenulligheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Richt zelf maar een nieuwe topic op als je wil lullen over de islam. Hier gaat het over de Belgische migrant, waarom ga jij d�*�*r niet op in? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nieuwe bril nodig?
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Het gaat natuurlijk uw niveau ver te boven, maar het onderwerp van de posting is: gebruik het westen van +100 jaar terug ter rechtvaardiging van de islam nu.
Het vraagt enig denkwerk en dat is duidelijk niet de sterkste kant van islamietjes. Ik zou dus zeggen: koppeke schuin houden om alle hersencelletjes op een hoopje te krijgen en dan opnieuw proberen. Ondertussen kan skilletje alleen maar roepen, tieren en schelden, want argumenten heeft het jongetje niet. Dom hé..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens het persbureau Kwaswatelaat zijn de kalifaten in Andalusia nu toch al zo'n dikke 500 jaar voorbij. Mocht een oen het dus toch in zijn grijze pudding krijgen om de geschiedenis van de industriële revolutie aan het einde van de 19e eeuw-begin 20e eeuw te koppelen aan de moren in Granada, dan is dat niet vanuit een "logisch verband" maar vanuit een poging om zaken erbij te sleuren die er juist de ballen mee te maken hebben. Het is des te triester als de oen in kwestie daar dan achteraf nog ineens niet de verantwoordelijkheid voor durft opnemen. Einde nieuwsflash
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maakt mij niet uit wat je van mij als persoon vind, het gaat hier dan ook niet om mij, maar over dat artikel. Inhoudelijk ga je er zelf ook niet op in, je verschuilt je achter de boutade dat het in het verleden is. Misschien moet je je eigen blokkades omverwerpen en je niet blindstaren op wat anderen doen. Maar ja, zelfkritiek is ook een onbekend fenomeen voor jou! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Terug even de kille realiteit onder jullie neus wrijven!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() onder jullie 'ik doe alsof ie bloedt'-neus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Ik heb de tekst nog wat bijgewerkt:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarre, hingen die Belgen in het buitenland ook zo de beest uit als vele Marokkaanse jongeren hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Skill,
was Vlaanderen en Nederland niet één in de 16de eeuw? bestond er toen niet zoiets als de Verenigde Provinciën? emigratie ten tijde van de eerste wereldoorlog? VRIJ NORMAAL Het Belgisch migrantenbeleid is NIET normaal we zullen de vruchten nog wel dragen van ons migratiebeleid: of ze nu rijp, overrijp of rot zijn, we krijgen ze nog wel gepresenteerd EmigrerendeVlaming@Woord
![]() |
#56 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 8 juni 2005 om 17:44. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gaat niet enkel over Vlaanderen en Nederland... ![]() Uw migrantenbeleid is ook NIET normaal. emigreren ga ik ook doen, maar niet door de allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mens is een irrationeel en instinktmatig wezen, ook diegenen die zeggen dat ze daarboven staan, ja juist die. Lees er Schopenhauer maar op na. Welke autochtonen zeiden dat. Bron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke autochtonen? Lees het verhaal! ![]() |
|
![]() |
![]() |