![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad de bedoeling op termijn.
Citaat:
Je kunt akkoord of niet akkoord zijn met de redenering, maar als de rechter zo oordeelt, dan is het normaal dat hij een schadevergoeding oplegt, Farid Le Fou of niet.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 14 januari 2014 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U weet wel, dat orgaan dat in 1989 Michelle Martin en Dutroux heeft vrijgelaten; (hen aldus een tweede kans heeft gegeven); dit met alle gekende gevolgen ...
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() De beslissing om Farid Le Fou een monsterbedrag te geven is natuurlijk weer een rechterlijke beslissing. En rechters zijn toch meestal universitairen. Volgens sommigen moeten deze mannen en vrouwen als ze aan hun universitaire studies beginnen aan de KUL, eerst een ingreep ondergaan. Er wordt nl een stukje hersenen weggenomen, dat deeltje dat ze wegnemen is in de volksmond gekend als GEZOND BOERENVERSTAND. Het is er aan te zien aan hun beslissingen. Het waren ook dergelijke charlatans, die zichzelf wijzen noemen, die in de tijd Marc Dutroux vrijlieten nog lang voor zijn straf er op zat. Hoelang gaat het volk dit nog pikken??????????????????????????????????????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() T'zal wel zijn......Waarom denkt u dat anders hele horden "plekpotten" uit alle landen naar hier komen ? Niet moeilijk héé....ze weten perfekt dat ze een heel klein beetje, tot helemaal niets veroordeeld worden .....En "vooral" ze krijgen hier een gans valies rechten mee...... En "wij" boerke's staan er met ongeloof naar te kijken !!Bedankt toffe regering !!
Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 14 januari 2014 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Rustig Knar. De linkiewinkies kunnen het niet hebben, dat je om hen van antwoord te dienen, gaat gebruik maken van hun eigen kromme logica.
Ze worden daar agressief van ... (als ze het al begrijpen natuurlijk).
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() PLEKPOT ..... Is een zwaar scheldwoord,en wat geeft de leeftijd daar mee te maken, of vind u plekpot te kinderachtig soms ....Ga dan maar eens de site af ...wat een onnozelheden staan hier niet op .....!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U wenst te vragen, wat een leeftijd heeft te maken met het gebruik van bepaalde woorden? Ik denk niet dat uw leeftijd werd gevraagd, op basis van het gebruik van 'plekpot'.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 14 januari 2014 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kinderachtig was niet direct hetgene ik aan dacht bij het lezen van dit woord. Seniliteit ligt eerder voor de hand, vandaar de leeftijdsvraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daar ben ik nog te jong voor. Echter, ben ik wel bereid u eens te bezoeken, als u echt niemand meer heeft. Tenslotte, ben ik geen onmens.
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je weet toch dat Martin in 1991 werd vrijgelaten, niet in 1989? In 1989 werd ze opgesloten. Beter opletten in de klas!
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet eerlijk zijn dat ik toen nog te jong was om dat te beoordelen. Bovendien wist ik niet dat wij in het Zuid-Afrika van de apartheid leefden, of wil je Bamouhammad met Mandela vergelijken, misschien?
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 14 januari 2014 om 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementslid
|
![]() ... Excuses.
Ik zal u over 50 jaar bezoeken dan, ... wanneer de tijd rijp is ![]()
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In 1989 werden ze inderdaad opgesloten. En welke minister was dat denkt u? De Minister van justitie, ... aldus de verantwoordelijke voor justitie. Niet één minister is er in geslaagd orde op zaken te stellen. Justitie is een ziek apparaat.
![]() |