![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is die valse compassie waar niet-liberalen zo 'n last van hebben.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
"Marco slaat Attiladehun af." Ach zo erg voor Marco, Attiladehun leeft nog. ![]()
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en we gaan nog nie naar huis nog Lemanne nie nog Lemanne nie en we gaan nog nie naar huis Pater Leman is nog nie thuis .. Ik vind dat ze zwaar moeten veroordeeld worden ..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Ge moogt geen mensen afslagen. dus moeten ze een juistitie straf krijgen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Uit het tweede bericht haal ik : "Toen een 30-jarige man uit Sri Lanka voorbij fietste, begon één van de feestvierders de man uit te schelden en schopte hij tegen zijn fiets"
Heeft er al eens iemand over nagedacht dat die fiets misschien van een van die mannen was en gestolen was ?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Misschien zongen ze dus wel tijdens hun overbrenging :
en we gaan nog nie naar huis nog lange nie nog lange nie en we gaan nog niet naar huis want mijn fiets is er van onder gemuisd ?
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() Blijkbaar ridiculiseren sommige menschen op da forum het feit dat die skins een racistisch liedje zongen. Dat is niet ridicuul, da's een bijkomende aanwijzing dat zij uit racistische overwegingen handelden. Als men iemand zonder aanleiding in elkaar slaat zonder zichtbare aanleiding. Dan is het toch logisch dat ze op zoek gaan naar de overwegingen en als het slachtoffer in kwestie een andere huidskleur heeft, dan mogen er toch racistische overwegingen vermoed worden. Wanneer die klojo's dan in de combi racistische liedjes zingen, dan geven ze zo zo aan, vanuit welke beweegredenen ze handelden. Bijgevolg is het niet meer dan logisch dat het Centrum voor gelijkheid van kansen en racisme zich burgelijke partij stelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Zien jullie nu niet in hoe belachtelijk dat CGKR is? Als dat krapuul (want daar zijn we het zo ongeveer over eens) nu eens de internationale had gezongen en gezegd had dat ze op weg waren naar een betoging vóór de communistische diktatuur van pakweg Oost kampuchea zouden ze na een paar uren zijn vrijgelaten en hadden ze dezelfde bruine meneer terug kunnen in elkaar rammen. Worden ze dus veroordeeld voor het zingen van het verkeerde liedje? Oftewel: is het minder verwerpelijk dat je een allochtoon in elkaar ramt als je linkse sympathiën hebt dan wel rechtse? Begrijpen jullie niet de parallel die onmiddellijk kan worden getrokken naar de gruwel van Nazi- Duitsland, waar je iemand mocht ineenmotten als je maar de goede partijkaart op zak had? Zien jullie linkiewinkies dat nu echt niet in? ... Welnu: ontwaakt want steeds meer en meer mensen zien dit wel in hoor |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Als je dan toch een oorzaak wil vinden lees dan deze zin nog eens : "Ze maakten deel uit van een groep van dertien skinheads die langs de Doorniksesteenweg in Kortrijk een feestje bouwden."
EEN FEESTJE BOUWEN. Met andere woorden :hoogstwaarschijnlijk zat of misschien zelfs stoned of alletwee tesamen. Een wereld zonder roesmiddelen zou er helemaal anders uitzien, nuchterder misschien ?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die skinheads zijn het produkt van jarenlange intimidaties van de allochtonen ... men oogst wat men zaait
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het in elkaar rammen van iemand op basis van racistische motieven is een verzwarende omstandigheid. Slagen en verwondingen is één, maar het doen owv racistische motieven dient zeer zeker extra te worden bestraft. En voor je vraagt waarom, denk dan maar eens na waartoe etnisch geweld kan leiden..
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Sri Lankaan (?) in den bak steken voor het voorbijfietsen van een groep skinheads en de skinheads een uitkering van 2000 euro per maand aanbieden zodat ze niet meer kansarm zijn en betere illegale wapens kunnen aanschaffen? Misschien een ereburgerschap en een nominatie voor de nobelprijs voor de vrede op de koop toe?
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hoort u misschien al een politieke partij propageren dat alle blanken (veronderstel dat die scinheads dat waren) crimineel zijn? Moest ik nu stellen dat het slachtoffer een crimineel (is immers een niet-europese vreemdeling) is die zijn verdiende loon heeft gekregen zou ik vanuit een bepaalde politieke hoek ongetwijfeld bijval vinden.
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar dat neemt niet weg, dat ik vind dat die mensen ZWAAR gestraft moeten worden, zomaar een weerloze man aanvallen is ronduit misdadig.. maar die straf zwaarder maken omdat het hier om een niet blank slachtoffer gaat is ridicuul en getuigd van een omgekeerde discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge moet niet zo hard zijn voor die kansarme kindjes, daar worden ze juist nog slechter van. jullie zijn allemaal zo meedogenloos hard en hebben totaal geen begrip voor de situatie en achtergrond van kansarmen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Iemand al aan gedacht dat ze die liederen misschien juist zongen omdat ze "door die Sri-Lankaan zijn schuld" (hun redenering, niet de mijne) in den bak vlogen?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |