![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom ben je extreemrechts. Het zit zo: Conservatieve en "volks-degelijke" sociale visie = rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het westen heeft Rusland meermaals een loer willen draaien door met hun door Soros & Co. gefinancierde NGO's onrust in dat land te stoken. Rusland reageert correct door het westen ook op hun tekortkomingen te wijzen, dat doen ze heden trouwens met regelmaat en dat is dan ook hun goed recht. Meer moet men daar niet achter zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat jij dat vergelijkt met "in het openbaar met de tieten zwaaien" toont gewoon aan hoe achterlijk, wereldvreemd en bekrompen je bent. Wij worden op het merendeel van de planeet basisrechten ontkend en jij zit godverdomme te zeiken over iets idioot als blote tieten. Laatst gewijzigd door Troubadour : 17 januari 2014 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niemand is geinteresseerd om Rusland een loer te draaien. De Russen doen het prima zelf. Steken het wel graag op het Westen omdat toegeven dat je schijt waar je slaapt een beetje beschamend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Je denk dat. Blijkt dat je eigenlijk gewoon anti-Westers establishment wil zijn en je kritiekloos ander, Russisch establishment gaat toejuichen wanneer ze toevallig hetzelfde haten.
Laatst gewijzigd door Troubadour : 17 januari 2014 om 16:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer even dat stukje: Citaat:
Uit niets blijkt dat Uw stelling correct is. Zoals U uit mijn commentaar kan afleiden maak ik een duidelijke referentie naar het feit dat het westen de homo-kaart inzet tegen Rusland, ze misbruiken duidelijk deze kwestie voor politieke doelstellingen. Ik heb onlangs nog een reportage gezien op de Nederlandse TV ivm. met het ontvoeren van homo's waarna ze misbruikt en gefilmd worden door een of andere Alexander dacht ik, ik kan U verzekeren dat ik dat absoluut niet leuk vond, integendeel, dat zijn mensonterende praktijken. Maar dat wordt dan in onze westerse media in het breed uitgesmeerd, dit terwijl soortgelijke zaken zonder twijfel ook bij ons (in het westen) en elders gebeuren. De Nederlandse journalist, op terrein in Moskou, vroeg aan een activiste hoe de Russen over de homosexualiteit denken en blijkt dat de meerderheid van de Russen dit net als pedofilie beschouwen, althans dat antwoordde de geinterviewde activiste. En nee, indien U zich opnieuw wat gaat inbeelden, ik ben deze visie niet aanhangig. Nu, U als ex-inwoner van dat land zal U over deze zienswijze ongetwijfeld meer over weten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Troubadour : 17 januari 2014 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat niet mogelijk is, dan tracht ik mij het leven toch nog zo aangenaam als mogelijk te maken, door bvb. de samenleving waardoor men scheef bekeken wordt niet al teveel te provoceren. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tof om zo in je fantasiewereld te leven. Bakken holebi's hebben niet eens de kans om 'in te passen', bij hen gaat het over het meest basis van al: in leven blijven. Heksenjachten omdat mensen als jij vinden dat we maar stilletjes moeten inpassen. Hou je je opzettelijk van den domme of komt het van nature? Is het zo moeilijk om toe te geven dat je niet weet wat het is om holebi te zijn? Te trots? Te arrogant? Laatst gewijzigd door Troubadour : 17 januari 2014 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar voorbeeldjes: http://91.121.97.41/showpost.php?p=6...&postcount=388
![]() http://91.121.97.41/showpost.php?p=6...&postcount=389 Soros & NED ![]() http://91.121.97.41/showpost.php?p=6...&postcount=390 http://91.121.97.41/showpost.php?p=6...&postcount=394 En, Tony Cartalucci is naar Uw mening ook een extreem rechtse waarschijnlijk. What a joke. Laatst gewijzigd door zonbron : 17 januari 2014 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Het paar voorbeeldjes dat je aanhaalt interesseert mij niet. Er is geen grootschalig offensief tegen de fameuze Russische waarden. Dat is er simpelweg niet en ik heb geen zin om het te illustreren aan elke zelfverklaarde tiermondist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zich lam zuipen aan minderwaardige vodka ??
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik geloof in protest, maar als men al provocerende snelle overwinningen wil halen moet men ook bereid zijn de prijs ervoor te betalen. BTW: Poetin zal niet eeuwig aan de macht blijven, geduld is soms een schone zaak. Aan de andere kant, en ik had U ivm. deze reeds een vraag gesteld. Een maatschappij verandert niet zomaar, ook niet als Poetin de plaat poetst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |