![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() ps Staaf,
ik denk dat ik binnenkort een leesbril zal nodig hebben, mij al een paar keer verkeken op je onderschrift ... lees steeds : Voorpost : voor vrijheid en voor recht ! ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Voor mij is dit het bewijs dat de TS een politieke rotzak is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
iD21 was een geesteskind van Bert Anciaux. Door hem opgericht nadat hij de voorzittersverkiezingen had verloren bij de VU. Spirit had trouwens niks te maken met de Vlaamse strijd voor ontvoogding. En laten we dan even niet vergeten dat de SP.a met Bert Anciaux, de enige federale en Vlaamse minister in haar rangen heeft die ooit een Belgische vlag in het openbaar heeft verbrand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof niet dat er brillen bestaan voor Freudiaanse fehlleistungen...
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hindert me om snel door te lezen. Ik denk telkens dat er een nieuwe zin begint, zodat niks nog klopt... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar herdenkingswaardig aan ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de SP.a niet één van de partijen die beweert Belgie te willen behouden?
Er geloofwaardig met een ex-minister in de rangen die de Belgische vlag in het openbaar heeft verbrand. Hieruit kan men enkel besluiten dat de SP.a meedraait met het geld en de postjes voor haar leden. Dezelfde partij die haar hele afdeling in Aals opdoekte omdat ze samenwerkte met een EX-VBer. Men mag volgens de SP.a geen lid zijn geweest van het VB binnen de Belgische politiek, maar wel de Belgische vlag verbranden. Of gaan we eerlijk zijn en toegeven dat Belgie enkel nog bestaat omdat het enkele politici goed uitkomt en zij dankzij Belgie hun zakken kunnen vullen. Laatst gewijzigd door Jantje : 17 januari 2014 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet dat ik weet. Sp.a is voorstander van de Belgische Unie met 4 gelijkwaardige leden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() meen je dat nu ?! ... ik vind het net makkelijker ... :o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij is eerder een BK ! ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-in-Bree.dhtml
Citaat:
Verdenking van corruptie. Al twee maanden voor het publiek en de pers verzwegen. Deze draad is geen verdraaiing van de feiten zoals in een andere draad. De vermeende corruptie gebeurde onder O-VLD-naam. Gabriëls heeft nooit iets metN-VA te maken gehad zoals Leve België in een andere draad suggereert of zoals hij er laf N-VA probeert bij te betrekken. Zegt heel veel over Leve België zijn missie. Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 17 januari 2014 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoezo?
Jij vernoemt de N-VA niet ! Als straf 2 weken Belgische vlaggen naaien.
![]() |
![]() |