![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vroeger in de trein. Reden: je hebt minder ruimte nodig om zo te lezen en bovendien kan je zo gemakkelijker literatuur in vreemde talen lezen (wegens een ingebouwd woordenboek).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond deze websites voor e-readers:
http://goodereader.com/blog/ http://blog.the-ebook-reader.com/ Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 20 januari 2014 om 04:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al een paar jaar enkel nog e-books aan het lezen.
steeds op tablet. eerst via mijn acer A500, nu via mijn samsung note 10.1 2014. boeken koop ik vooral via eci.be (heb daar een lidkaart en daardoor kortingen) maar ook via bol.com of via google play al boeken gekocht. ik ben wel geen veellezer. 1-2 boeken per maand.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een voordeel van Eboeken, na een paar keer herlezen vallen ze niet uit elkaar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een boek leest op een tablet lees je geen boek maar een tablet.
En wie leest er nu tablets?
![]() |
#48 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
blijkbaar. achja, ander en beter. Citaat:
ja, en toch heb ik altijd het gevoel dat ik véél meer zou willen lezen. Maja, tijd hebben hé.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist, dat is eigenlijk de voornaamste reden dat ik er een wou. Gewoon eventjes duwen op het woord in kwestie en de vertaling verschijnt. Handiger dan een woordenboek meesleuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zit je met die kindle niet vast aan Amazon en meer copyright toestanden? Ik las dat .epub bestanden universeler zijn. Is een Kobe of Sony dan niet beter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boeken of muziek kopen is voor mij taboe. Ik geef enkel geld uit aan dingen die je niet kan downloaden.
Cinema en DVD's mag je dus al zeker vergeten.
Laatst gewijzigd door Demper : 20 januari 2014 om 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie klaagt over films op het internet, kijkt niet goed... het aanbod om gratis te downloaden is afschuwelijk groot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist, voor wetenschappelijke boeken gebruik ik dan ook mijn e-reader niet, ongeacht bestandsindeling. Grote kans dat de opmaak van de tabellen en afbeeldingen anders volledig naar de kloten is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestel je die best gewoon via Amazon in de VS?
|
![]() |
![]() |