![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat de dame haar naam en toenaam in de kranten en dergelijke staat is er ook ver over in de zin van, dat in de meeste gevallen de kranten de namen van de daders niet vermelden laat staan van Oh! nee zeker niet ow nee dat mag niet de origine in veel gevallen erbij zetten van diegenen die dader waren/geweest zijn en in de meeste gevallen als ze voorgeleid worden ze nog met een zak over hun rotkop binnengebracht worden op de één of andere rechtbank. Ik vind dat gewoon erg dat je zelfs in bepaalde 'gebieden' NIET meer of best niet meer komt omdat de criminaliteit daar welig tiert + wat getto vorming, hangjongeren, drugs, samenscholingen, bendevorming, criminaliteit er in stijgende lijn gaat of al bestaande is zonder dat de ordediensten er veel aan doen en dan uiteindelijk nog idiote nog kant nog wal rakende opmerkingen durven over te maken. Goed bezig ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat percentage afhouden van de belastingen ...
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang is foei en het is allemaal de schuld van Filip Dewinter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verzekeringen zijn hier nuchterder in. Ze discrimineren contractueel op basis van woon- & werkplaats.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 20 januari 2014 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=circe;6981387een bruine vrouw met Mercedes krijgt bescherming van een half leger wegens : sucessvol geïntegreerd en dus showvoorbeeld. Zo iemand m�*g geen strobreed in de weg worden gelegd.[/QUOTE]
Over welke bruine vrouw heb jij het in concreto ? Dat verhaal interesseert me. Staat het nog op internet ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat over de ongelijke verdeling van welvaart: 60% v.d. Belgische bevolking met een "klein" vermogen, 2.764.000 gezinnen, bezit samen 374 miljard €. 1% v.d. Belgische bevolking met een "groot" vermogen, 46.000 gezinnen, bezit samen 378 mijard €. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag mij af wat voor mensen er in dergelijke gevaarlijke buurten wonen of rondhangen. Ik ben niet zeker, maar zou het iets met immigratie kunnen te maken hebben? Misschien zoals Bourgeois aanhaalt, wat meer groen aanplanten en de architectuur aanpassen, dat bevordert de integratie. Ik ben er zeker van dat daar een hoofddoek in een dikke Mercedes met rust wordt gelaten. Heeft het dan misschien iets met racisme te maken? Politiekcorrecten verontschuldig mij, maar ik denk het wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Hola, die begint ook al te mikken op de stemmen van allochtonen. De Wever gaat er prat op dat hij de geschiedenis goed kent, maar van de islam heeft hij geen kaas gegeten. De islam integreert NOOIT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is een vuile racistische opmerking. Kan u echt niet beter. Ach ja, u bent ook zo'n politiekcorrecte die een andere mening niet kan verdragen.
Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 januari 2014 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat is wat er gebeurt als je toestaat een vrouw alleen te laten gaan zonder mannelijke begeleider.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |