Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

Discussietools
Oud 25 januari 2014, 16:17   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Inteelt? hoezo? kan dat kwaad? maar allez! gij racist:

Citaat:
De criminaliteit onder Roma is bijzonder hoog. Soms tot aan negentig procent onder de jongeren. Ook uit de omgang met de eigen kinderen, of partners, blijkt een hoge mate van amoraliteit. Hoe valt dat te verklaren? Mogelijk door het gemiddelde IQ van 70, wat valt in de categorie ‘zwakbegaafd.
Koop het volledige artikel bij Joost Zwagerman :

Het Roma probleem: extreem-laag IQ

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 januari 2014 om 16:20.
circe is offline  
Oud 25 januari 2014, 17:09   #42
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Blijkbaar wil "mvd" op de een of andere manier bewijzen dat inteelt totaal geen kwaad kan. Ik vraag me af waarom.

misschien toch dit artikel nog even lezen : http://www.liveleak.com/view?i=99b_1300463444

Ik denk niet dat deze kinderen "with recessive genetic disorders" in je lijstje van uitmuntende Pakistaanse universiteitsstudenten zal voorkomen hoor.
Niemand (behalve moslims dan) kunnen de nadelige efecten van inteelt ontkennen, dat staat gewoon vast. Het is enkel de connectie met toerrorisme wat nog niet onderzocht is maar dat die connectie lijkt me logisch, je moet meer dan 1 vijs los hebben om mensen met een bot mes te onthoofden.

Het misdadige is dan dat het sinds 1970 toegelaten is in europa, zelfs al weten we de nadelige efecten. De gevolgen voor de gezondheidssector is ook niet onderzocht, dat durven ze niet eens.
BonBon is offline  
Oud 25 januari 2014, 17:18   #43
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
De criminaliteit onder Roma is bijzonder hoog. Soms tot aan negentig procent onder de jongeren. Ook uit de omgang met de eigen kinderen, of partners, blijkt een hoge mate van amoraliteit. Hoe valt dat te verklaren? Mogelijk door het gemiddelde IQ van 70, wat valt in de categorie ‘zwakbegaafd.
Koop het volledige artikel bij Joost Zwagerman :

Het Roma probleem: extreem-laag IQ
Lijkt me logisch, Roma doen zo mogelijk nog meer aan inteelt, die zijn zo achterlijk dat ze hun zus neuken.

Deze Roma hulp organisatie heeft dezelfde mening min of meer
http://www.huizetriest.be/File/Roma_onder_de_Romas.pdf

"Mensen met heel veel kinderen.
Er worden ook heel dikwijls en
al generaties lang relaties aangegaan
binnen dezelfde familie. Met
de gekende gevolgen! Mensen
met een matig mentale handicap,
huwen en hebben vele kinderen.
Soms had ik de indruk: ‘Ik leef hier
tussen de mentaal gehandicapten’.

Soms kwam het bij mij op, men
heeft hier nood aan een sterilisatie-
programma, maar ik durf dit
bijna niet neerpennen omdat het
gevaar er in zit dat men gewoon
alle Roma’s zou gaan steriliseren."
BonBon is offline  
Oud 25 januari 2014, 17:43   #44
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soms kwam het bij mij op, men
heeft hier nood aan een sterilisatie-
programma, maar ik durf dit
bijna niet neerpennen omdat het
gevaar er in zit dat men gewoon
alle Roma’s zou gaan steriliseren."
ho, hoe erg! natuurlijk mag men dit niet opperen, want dat is zuiver nazisme.

Erover nadenken en zorgen dat deze mensen zich niet massaal voortplanten en dan op onze kosten moet leven, is zuiver nazisme.

Ik lees ook op je link over "telkens twee scholen: de blanke scholen, en ocharme ochheere de Roma-school, ook wel speciale school genoemd". Zuiver politiek correctivisme. De roma zijn minder begaafd en zorgen er zelf voor dat ze hoe langer hoe minder begaafde kinderen zullen produceren.WIJ mogen deze kinderen politiek correct niet apart behandelen (ze willen hun kinderen niet systematisch naar school sturen, komen af en toe naar de klas waar ze niet kunnen volgen, zijn storend in het klasgebeuren, maar dat is allemaal ONZE schuld natuurlijk. WIJ doen iets fout met die kinderen: DISCRIMINEREN.)

Enfin, twee verschillende scholen dus, en geen bovenbouw bij de Roma, zodat die éne wel begaafde die van zijn ouders wèl naar school wordt gestuurd zeker geen hogere studies kan aanvangen....

Liever generaties blanke kinderen die wèl normaal begaafd zijn en wèl systematisch naar school komen, meer dan drie niveaus laten zakken, zodat die éne Roma met vier hersencellen treinconducteur kan worden, terwijl hij in feite ook wel arts had kunnen worden volgens de politiek correctelingen!

Juist ja.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 25 januari 2014 om 17:45.
circe is offline  
Oud 25 januari 2014, 19:11   #45
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik schreef:

61% van dié gefortuneerden scoren hoger. Heeft U ook effectieve cijfers op héél de bevolking van de VS?
Welke gefortuneerden? 61% van de Pakistaanse Amerikanen heeft een bachelor diploma of meer. Het gemiddelde is 28%. Dus 28% van de Amerikanen heeft een bachelor diploma, 31% van de blanke Amerikanen heeft een BA, 16% van de Afro-Amerikanen, enz...
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 19:13   #46
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
We praten over de jaren '50-'60 toen we "tijdelijke" gastarbeiders nodig hadden, na 1970 hebben ze dat gestopt maar de toestroom is nooit gestopt.
We hadden die niet nodig, we hadden moeten zorgen dat de eigen werklozen die jobs invulden.
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 19:18   #47
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik zeg is het een groot land, met 200 miljoen inwoners gaan ze niet allemaal dom zijn. De Britten hebben ook een Engelstalig schoolsysteem achtergelaten en een grote invloed van het Engels, hierdoor zijn ze bevoordeeld tegenover andere landen.

Plus de medische studies zijn bij de moslims het enige waar ze op willen studeren, alle slimme koppen gaan dus naar de medische richting. Ik ga eens zoeken naar percentages in bij de wetenschappelijke sector.
Jij beweert dat er onder moslims '10x meer achterlijken zijn', '10x meer genetische ziektes', enz.. en dat dat komt door inteelt. Kun je voor de gemakkelijkheid eens bronnen geven.
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 19:26   #48
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Algemeen staat Pakistan niet eens op de lijst en moeten ze Iran laten voorgaan.
http://globalpublicsquare.blogs.cnn....and-engineers/
'native born' daar kunnen ook Pakistaanse Amerikanen bij zitten. Deze info zegt niet zo veel.
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 19:31   #49
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar wil "mvd" op de een of andere manier bewijzen dat inteelt totaal geen kwaad kan. Ik vraag me af waarom.

Ik denk niet dat deze kinderen "with recessive genetic disorders" in je lijstje van uitmuntende Pakistaanse universiteitsstudenten zal voorkomen hoor.
Het gaat erom de juiste info te hebben. Hierboven werd door bonbon beweert dat er onder moslims tien keer meer achterlijken zijn, en dat ze bewust inteelten om terroristen te kweken.
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 19:34   #50
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tegen wie ben je bezig?

Jij was toch lid van N-VA? Waarom zetten zij de deuren open voor Bulgarije en Roemenië (Roma dus)?
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 19:50   #51
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Jij beweert dat er onder moslims '10x meer achterlijken zijn', '10x meer genetische ziektes', enz.. en dat dat komt door inteelt. Kun je voor de gemakkelijkheid eens bronnen geven.
Inteelters het 10 keer meer van die problemen, niet alle moslims. Nu, als je dit al in vraag stelt dan is het erg gesteld, ben je toevallig geen moslim?

3% Pakistanen zijn verantwoordelijk voor 33% van alle genetische zieken in heel het land.
http://www.telegraph.co.uk/culture/h...nbreeding.html
Citaat:
Separate studies have found that while British Pakistanis make up three per cent of all births, they account for one in three British children born with genetic illnesses.
Marokkanen doen maar 50% aan inteelt maar toch 8 tot 10 keer meer kans op schizofrenie en andere mentale aandoeningen. De bak zit vol gestoorde Marokkanen voor een reden, volgens onderstaande politiek correcte eikels is het allemaal de schuld van racisme, inteelt wordt niet eens besproken.

http://www.denkraam.info/blog/myster...-in-nederland/
Citaat:
Uit onderzoek (april 1997 – april 1999) van psychiater en epidemioloog Jean-Paul Selten is duidelijk geworden dat jonge Marokkanen bijna 10 keer zo veel risico lopen een psychotische stoornis te krijgen en 8 keer zo veel risico lopen schizofrenie te krijgen.

Laatst gewijzigd door BonBon : 25 januari 2014 om 19:52.
BonBon is offline  
Oud 25 januari 2014, 20:03   #52
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inteelters het 10 keer meer van die problemen, niet alle moslims. Nu, als je dit al in vraag stelt dan is het erg gesteld, ben je toevallig geen moslim?

3% Pakistanen zijn verantwoordelijk voor 33% van alle genetische zieken in heel het land.
http://www.telegraph.co.uk/culture/h...nbreeding.html
Dus het gaat hier maar over een specifieke groep: de Pakistanen in GB. Heb je ook globale cijfers? En nee, ik ben geen moslim.

Citaat:
Marokkanen doen maar 50% aan inteelt maar toch 8 tot 10 keer meer kans op schizofrenie en andere mentale aandoeningen. De bak zit vol gestoorde Marokkanen voor een reden, volgens onderstaande politiek correcte eikels is het allemaal de schuld van racisme, inteelt wordt niet eens besproken.

http://www.denkraam.info/blog/myster...-in-nederland/
Heb je dat artikel gelezen? Dat gaat niet over incest.
mvd is offline  
Oud 25 januari 2014, 20:25   #53
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus het gaat hier maar over een specifieke groep: de Pakistanen in GB. Heb je ook globale cijfers? En nee, ik ben geen moslim.

Heb je dat artikel gelezen? Dat gaat niet over incest.
Ik geloof je niet, als je 1+1 niet kunt optellen ben je een moslim.

Het onderzoek ging over inteelt bij Pakistanen in Engeland, dus overal waar ze inteelten heb je dezelfde problemen. Ook bij Marrokanen maar die site doet alsof het de schuld is van racisme en stress, ja hoor.

Diabetes epidemie in de Arabische landen, 90% is type 2 en dat is de erfelijke variant. Op de Arabische site durven ze zelfs het woord genetisch niet in de mond te nemen. Inteelt zorgt voor terugkerende ziektes die per streek kunnen verschillen.

http://www.arabnews.com/diabetes-amo...is-major-issue

Medische studie die stelt dat inteelt een invloed heeft op type 2 diabetes, duh.
http://etheses.whiterose.ac.uk/4923/
BonBon is offline  
Oud 25 januari 2014, 21:18   #54
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat erom de juiste info te hebben. Hierboven werd door bonbon beweert dat er onder moslims tien keer meer achterlijken zijn, en dat ze bewust inteelten om terroristen te kweken.
‘k Heb het verdomd druk met m’n zaak, maar voor blatante onwetendheid maak ik toch graag ’n kwartiertje vrij, om een en ander wat bij te lichten.

Niet alleen is die bevolkingsgroep voldoende gedegenereerd om alle dagen dozijnen ploffers voort te brengen, maar is op etisch/moreel vlak in de omgang met vrouwen ook niet echt ruim bedeeld.
Lees zelf maar:

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...wen-we-zwijgen

Dit gaan we ntl nooit lezen in onze dhimmie-media…
Wees er dus maar heel zeker van, dat een eeuwenlange combinatie van inteelt en de indoctrinatie van een gewelddadige onderdrukkingsideologie aka islam, mede verantwoordelijk is voor de sociale shit die door deze bevolkingsgroep wordt voortgebracht.

En de Roma’s ? Het zelfde verhaal:

“6000 Roma-zigeuners bezetten intussen verschillende wijken van de stad en er wordt gevreesd dat dat er nog vele duizenden zullen volgen. Busladingen vol zwaar gehandicapte zigeuners met zeer zware fysieke gebreken komen in Gent toe. Fysieke gebreken die het gevolg zijn van generatielange inteelt. Dit zet op zijn beurt plaatselijke hospitalen en de ziekenzorg onder zware financiële druk.”

http://solidarisme.be/component/k2/i...n-een-systeemq

Europa gaat ten onder aan de torenhoge kosten die inteelt met zich meebrengt op sociaal, medisch, economisch en onderwijsvlak, om nog even te zwijgen om jaarlijks dit hallucinante kostenplaatje (and counting) op te hoesten, als gevolg van de criminaliteit die deze bevolkingsgroepen met zich meebrengen.
Op één punt treed ik je wel bij, nl dat de NVA ook geen harde standpunten vertoont, ahg over immigratiestop, gedwongen terugkeerbeleid voor criminelen, uitvreters ea sociaal onaangepasten.

Ach, Europa moét en z�*l ten onder gaan, strikt geagendeerd door de EU-elite zelve, daar kunnen zelfs 10 Barten geen moer aan veranderen.
Diego Raga is offline  
Oud 25 januari 2014, 21:18   #55
Diego Raga

Standaard

;;;

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 januari 2014 om 21:20.
Diego Raga is offline  
Oud 25 januari 2014, 21:18   #56
Diego Raga

Standaard

;;;

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 januari 2014 om 21:19.
Diego Raga is offline  
Oud 25 januari 2014, 21:33   #57
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
‘k Heb het verdomd druk met m’n zaak, maar voor blatante onwetendheid maak ik toch graag ’n kwartiertje vrij, om een en ander wat bij te lichten.

Niet alleen is die bevolkingsgroep voldoende gedegenereerd om alle dagen dozijnen ploffers voort te brengen, maar is op etisch/moreel vlak in de omgang met vrouwen ook niet echt ruim bedeeld.
Lees zelf maar:

http://www.dagelijksestandaard.nl/20...wen-we-zwijgen

Dit gaan we ntl nooit lezen in onze dhimmie-media…
Wees er dus maar heel zeker van, dat een eeuwenlange combinatie van inteelt en de indoctrinatie van een gewelddadige onderdrukkingsideologie aka islam, mede verantwoordelijk is voor de sociale shit die door deze bevolkingsgroep wordt voortgebracht.

En de Roma’s ? Het zelfde verhaal:

“6000 Roma-zigeuners bezetten intussen verschillende wijken van de stad en er wordt gevreesd dat dat er nog vele duizenden zullen volgen. Busladingen vol zwaar gehandicapte zigeuners met zeer zware fysieke gebreken komen in Gent toe. Fysieke gebreken die het gevolg zijn van generatielange inteelt. Dit zet op zijn beurt plaatselijke hospitalen en de ziekenzorg onder zware financiële druk.”

http://solidarisme.be/component/k2/i...n-een-systeemq

Europa gaat ten onder aan de torenhoge kosten die inteelt met zich meebrengt op sociaal, medisch, economisch en onderwijsvlak, om nog even te zwijgen om jaarlijks dit hallucinante kostenplaatje (and counting) op te hoesten, als gevolg van de criminaliteit die deze bevolkingsgroepen met zich meebrengen.
Op één punt treed ik je wel bij, nl dat de NVA ook geen harde standpunten vertoont, ahg over immigratiestop, gedwongen terugkeerbeleid voor criminelen, uitvreters ea sociaal onaangepasten.

Ach, Europa moét en z�*l ten onder gaan, strikt geagendeerd door de EU-elite zelve, daar kunnen zelfs 10 Barten geen moer aan veranderen.
Als Homans in Antwerpen alleen maar een deel van de administratiekosten voor vestiging op de buitenlandse inwijkelingen probeert te verhalen dan schreeuwt heel het land moord, brand en jaren '30 fascisme en dient men klacht in bij Europa.
Oud 25 januari 2014, 21:34   #58
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nochtans heeft 61% van de Pakistanen in de VS op z'n minst een bachelor diploma, terwijl het nationaal gemiddelde 28% is. Hoe past dit binnen je inteelt-theorie?
http://ir.ide.go.jp/dspace/bitstream.../1/196_oda.pdf
Voor Iraniërs geldt dat ook. Een grote groep is tijdens de revolutie gevlucht.
Mensen die uit islamitische landen vluchten net omwille van de islam, zijn per definitie meer ontwikkeld dan diegenen die blijven. In de VS zijn het allemaal succesvolle ondernemers gebleken.

Het probleem ligt dus zeker niet bij de mensen, maar bij een systeem dat onderwijs en zelfontplooiing als zondig beschouwt. Boko haram, nietwaar?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 25 januari 2014, 21:43   #59
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als Homans in Antwerpen alleen maar een deel van de administratiekosten voor vestiging op de buitenlandse inwijkelingen probeert te verhalen dan schreeuwt heel het land moord, brand en jaren '30 fascisme en dient men klacht in bij Europa.
I know, de NVA probeert wel een en ander aan de kaak te stellen, maar echt veel kunnen ze niet doen en gezien ze niet in een EU-politiek cordon willen terechtkomen, blijft het slechts bij hier en daar wat dweilen met alle kranen tegelijk open.
Diego Raga is offline  
Oud 25 januari 2014, 22:30   #60
mvd
Minister-President

mvd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Voor Iraniërs geldt dat ook. Een grote groep is tijdens de revolutie gevlucht.
Mensen die uit islamitische landen vluchten net omwille van de islam, zijn per definitie meer ontwikkeld dan diegenen die blijven. In de VS zijn het allemaal succesvolle ondernemers gebleken.

Het probleem ligt dus zeker niet bij de mensen, maar bij een systeem dat onderwijs en zelfontplooiing als zondig beschouwt. Boko haram, nietwaar?
Nochtans zijn de meeste Pakistaanse Amerikanen moslim. Waarom zweren die de islam dan niet af? Of zouden ook economische motieven kunnen meespelen bij migratie?
mvd is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be