![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tja das het voordeel van fils �* papa hé tot je dan eens pech hebt zoals toen Paris Hilton in de bak moest.. ik vraag mij eigenlijk serieus af of Michael Jackson in de tijd effectief cel riskeerde of dat dat enkel maar cinema was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het er zo aan toe gaat wil nog niet zeggen dat dat "goed" is natuurlijk. Wetten/regels zijn onderhevig aan veranderingen hé, vergeet dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat die garde fils �* papa's wat misdaan hebben of toch? ![]() Dat die 'zieke' jongen totaal geen straf krijgt is er wel ver over voor een ongeval met dodelijke slachtoffers en nog een aantal gewonden. Ik denk dat er mensen zijn die voor veeeeeeeeeeel minder een zware straf gekregen hebben. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2014 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat met de redenering die die rechter aanvaarde, Zelfs een Dutroux als slachtoffer van zijn omgeving en opvoeding zou gezien worden. Arm Amerika. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik relativeer niet hoor en ik zeg ook niet dat het goed is.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ben ik ook niet voor de mentaliteit "straffen om te straffen". Het is alleen wel van belang dat mensen als Dutroux niet de maatschappij in kunnen. En zo zou dat eigenlijk ook met deze jonge moeten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach vroeg of laat loopt ie wel tegen de lamp, zo'n figuren verleggen vaak hun grenzen.. een vorm van straf met z'n naam die nu gedeeltelijk door het slijk is gehaald met die case heeft ie anderzijds nu wel aan z'n been... dat is soms erger dan effectied enkele jaartjes zitten brommen ergens in een cel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er zeker van dat "affluenza" wel degelijk bestaat.
Kijk maar naar de zoontjes en dochters van de politici die ook politici gemaakt zijn zonder dat ze ook maar enig idee hebben met wat ze bezig zijn. t' is affluenza zeg ik! Eindelijk weten we wat het is.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 februari 2014 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot hij een beter mens geworden is, tot hij beseft hoeveel kwaad hij aangericht heeft, en zich schaamt daarover. |
|
![]() |
![]() |